{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykel træning
  • #1   20. sep 2014 Jo, trav er det mest korrekte tempo for hunden. Det er det tempo, hunden selv ville vælge over længere distancer.

• #2   20. sep 2014 Har bare set mange lade deres hunde løbe i galop og nærmest slæber ejeren afsted

• #3   20. sep 2014 Trav skulle være det bedste mener jeg jeg cykler også med min hund og han lyder som en der kæmper for sit liv hver gang han galloperer smiley :')

• #4   20. sep 2014 Vi satte tempoet ned i lav trav i dag og hold fast det var hårdt for Cooper

• #5   20. sep 2014 Kender det godt med Sylvester. Det sværeste ved det er hvis der lige er en sød kat på den anden side af vejen det kan min hund altså ikke stå for haha

• #7   20. sep 2014 Hvor ofte og hvor langt er det optimale i vil anbefale

• #8   21. sep 2014 Når jeg cykler med Sally skal der de første 1-2km kæmpes for at holde hende nede i trav. Når hun så er opvarmet kan vi godt lige fyre den lidt af i galop på græs smiley Også stille og roligt ned i trav igen.

Ang hvor ofte er det jo bare et spørgsmål om hundens form. Men jeg ville holde motionsløb til hver anden dag eller højst 2 dage i træk.

Mht. Distancen læser jeg bare min hund. Når jeg løber sammen med Sally bliver hun små træt efter ca 10 km. Når hun sætter tempoet ned og ikke gider løbe foran længere går vi bare ned i gå tempo resten af turen hjem- og gerne inden det sker.

Sørg for at have noget vand med, og giv det så tidligt som muligt! Sally drikker aldrig hjemmefra, så vi stopper op efter ca 5-10min løb og drikker vand. Så er man sikker på der er væske i kroppen til resten af turen.

Intervalløb på stranden i sandet er også lækkert i bare tær smiley Og yderst skånsomt for hunden

Kommentér på:
Cykel træning

Annonce