{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Gider ikke mere :( {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv, gider ikke mere!! Synes efterhånden ikke at der sker andet end ulykker herhjemme!
Er lige blevet rask, men har stadig ondt i mine tænder (det har bredt sig) og nu har jeg fandenfiseme mig opdaget, at jeg har fået en skæv tand smiley smiley så må til tandlægen i morgen. Derudover valgte min computer ikke at ville tænde overhovedet og grundet andre problemer med den også, måtte jeg ud og købe en ny en. Endnu en udgift!
Og i morgen skal Berta formentlig have fjernet en vorte og dermed i bedøvelse, måske lokal, måske fuld. Øv øv øv...

Sorry for off topic, men Havde lige brug for at komme ud med mine ærgerligheder!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gider ikke mere :(
  • #2   10. sep 2014 Tak Aiko&Friggo smiley Håber det kommer til at lysne lidt for dig også! Det er bare virkelig utroligt, at ulykkerne kan blive ved med at komme.. man tænker lidt: Nu kan det da ikke blive værre, men det kan det altså. Men håber da, at det ikke bliver værre end det her smiley

  • #3   10. sep 2014 enig, nogle gange vælter ulykkerne bare ned.. øv

  • #4   10. sep 2014 Jeg er også ulykkesramt for tiden.

    I søndags smadrede jeg min storetås negl ind i vores udendørs kaninbur så den bukkede opad og blødte indenunder. smiley
    I går valgte skærmkortet på min bærbar så at dø! smiley
    Heldigvis har vi en stationær ekstra som bare mangler en harddisk så det bliver ikke så dyrt at få en "ny" computer.
    I morges vågnede jeg så op med monster ondt i halsen.
    Det gør ondt når jeg synker og gaber.
    Jeg gider bare ikke blive syg altså!

    Men mit uheld er jo ingenting i forhold til dit!
    Du må have slået en eller anden ulykkesrekord snart smiley
    Jeg håber snart det vender for dig smiley


  • #5   10. sep 2014 Æv, kender det godt smiley Mutten er syg herhjemme, og oven i at være bekymret for hende, måtte vi til dyrlægen i mandags og aflive min 6årige fritte pga. kræft i bugspytkirtlen... smiley En ulykke kommer sjældent alene, siger man jo smiley
    Og så er min piskesmældsskade blusset op igen... Heldigvis har jeg fået en back on track trøje der hjælper helt sindssygt... Ellers var det ikke til at holde ud smiley

    Håber heldet snart vender for alle de uheldige HG'ere!


  • #7   10. sep 2014 Elisabeth: Ej, du følger da også meget godt med i alle ulykkerne smiley Men god bedring og så håber jeg da bestemt også, at det vender for dig. Det kunne du vist også trænge til! smiley

    Einstein: Åh nej, altså. Er ked af at høre med fritten smiley God bedring til både dig og mutten.

    Aiko: Puha, det er da også noget af nogle hændelser både dig og kæresten har været igennem! Kan godt forstå, du ikke ligefrem tør at håbe på, at det vender, men det håber jeg nu sker alligevel smiley


  • #8   10. sep 2014 Enten så går alting fantastisk eller også vælter det hele.

    Kram til dig og så håber jeg snart at du får lidt held med på vejen smiley


  • #9   10. sep 2014 Ida også stort kram herfra Så må det da ha en ende, nu med alle de ulykker Stakkels jer alle smiley

  • #10   10. sep 2014 Mange tak for kram. Det varmer smiley

  • #11   10. sep 2014 Kender det alt for godt.
    Først så vi ham den unge mand der blev levende begravet i herning, hvor kæresten var med til at grave ham fri.
    Dagen efter skal hunden i narkose, da han er blevet bidt ved øjet under vild leg.
    Dagen efter igen vælter naboen ind i stuen pga. nogen vil tæske ham.
    Og sidst men ikke mindst så skulle vi insemineres i denne måned, men kan ikke alligevel, da jeg ikke har nogle æg, som vil modne til det smiley
    Så nu må det hele vel snart vende til noget bedre .


  • #13   10. sep 2014 Hold da op, Line K! Det lyder godt nok som nogle meget ubehagelige og uheldige episoder, du har oplevet. Øv altså. Du får da lige en opmuntringskrammer herfra. Det fortjener du vist smiley håber der snart kommer lidt fremgang!

  • #14   10. sep 2014 Ida K: Tusind tak smiley Vi håber dælme også på fremgang smiley

  • #15   10. sep 2014 Cookie: Det er slet ikke et dumt spørgsmål. Ved nemlig ikke helt selv, hvordan det er foregået, men kan forestille mig, at det er min visdomstand, der har trykket til de andre tænder, men nu må vi se i morgen, hvad tandlægen siger i morgen. Er lidt "spændt".

  • #16   10. sep 2014 Held og lykke med tandlægen, håber ikke det bliver for slemt (:

  • annette N
    annette N Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 16
    #17   10. sep 2014 Nogle gange former livet sig ikke som man havde forestillet sig. Vi er virkelig blevet ramt af finanskrisen. Min mand har ikke haft fast job i 2 år. Jeg er lige blevet fyret fordi der er fald i børnetallet, jeg er uddannet pædagog men arbejder som dagplejer. Så nu har vi 1650 kr. at leve for om mdr. til 3 voksne,
    1 Golden Retriever,
    1 kanin og 4 marsvin. Det ikke let.


  • #18   10. sep 2014 Øv, Annette, det lyder ikke som en særlig sjov situation for nogen parter at stå i smiley håber da for jer, at der snart kommer en smule medgang, for det er da en noget belastende situation at stå i.

Kommentér på:
Gider ikke mere :(

Annonce