{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Hundehvalp søger rejsemakker! Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Jeg kender to helt fantastiske mennesker som er ved at redde en hundehvalp fra Gran Canarias gader, men da han desværre først kan komme hjem til oktober på grund af manglende vaccine mangler han en rejsemakker da hunde ikke må flyve uden ledsager!

Så hvis du kender nogen der skal rejse fra Grand Canaria deromkring eller måske bare rigtig gerne vil hjælpe så sig det videre og del videoen nedenunder på facebook og hvor du ellers tænker det kunne være en mulighed så vi når at finde en rejsemakker! Der er absolut ingen ekstra omkostninger indblandet!

https://www.facebook.com/video.php?v=10204314758326590

Håber vi kan få lille Ollie hjem og tak for hjælpen på forhånd !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundehvalp søger rejsemakker! Hjælp!
  • #3   28. aug 2014 Hej Har delt på min side Jeg håber der kommer nogen på banen, som kan hjælpe jer smiley

• #4   28. aug 2014 Hvor sødt, men lad dog være med at slæbe flere gadehunde til Danmark. Vi har masser af hunde på de danske internater, hvor man kender forhistorien, og vi har ikke brug for at få slæbt sygdomme til Danmark, som ellers ikke er her.

Hvis man virkelig vil hjælpe gadehunde, så skulle man nok bruge pengene på at få aflivet de hunde, der har det dårligt, og få steriliseret dem der er raske, og så sørge for, at de får fornuftige leveforhold - og kan de ikke få det, så bør de aflives.
    Jeg er sikker på, at man kunne hjælpe rigtig mange hunde i nærområdet, for det beløb det koster at få en gadehund til Danmark.

• #6   28. aug 2014 Odense -det handler ikke kun om hvorvidt vi skal hjælpe danske hunde fremfor andre hunde, men osse om at de visse steder i verden faktisk har sygdomme vi ikke har hjemme (det er bl.a. andre typer orm -nogen af disse ganske farlige) andre flåtsygdomme mm.

Jeg skal ikke bestemme om man henter gadehunde eller ej -men det ER noget der er værd lige at overveje... Og som minimum bør man tage forholdsregler i forhold til ormebehandling og dyrlægeundersøgelser før hunden rejser, og sørge for at få den tjekket op efter ankomsten osse.

Og så er der altså ret stor forskel på at donere penge til et barn i afrika, og på at hende en hund, og dermed potentielt osse sygdomme der hidtil ikke har været i DK hertil.

• #9   28. aug 2014 hvis de vil så gærne have hunden , hvorfor rejser de ikke ned og henter den selv igjen ? de må da have penge til undersøgelser når den kommer hjem også så de er sikre på de ikke smitter hunder som bor i Danmark . vil man altså have gadehunde hjem bør man have økonomi til det . tror nokk ikke de har grundig overvejeet at have hund siden de er på ferie og vil lige have denne hund .

useriøst synes jeg...

• #10   19. sep 2014 Kan opsummere og sige at de har fundet en rejsemakker og dette ikke var en diskussion om hvorvidt vi skal have flere gadehunde fra udlandet i Danmark eller ej. Men kan sige hvis nogen tvivler på det, at de har tænkt det hele MEGET grundigt igennem da de har ledt efter den rigtige hund i lang tid. Så før i udtaler jer om dette burde i vide mere om sagen. Derudover ville de selvfølgelig med glæde have rejst derned selv hvis de ikke havde fundet nogen, men det er dog MEGET billigere at finde en rejsemakker. Og de penge de spare bruger de på hunden og donationer til udlandske internater som kun består af frivillige.

Kommentér på:
Hundehvalp søger rejsemakker! Hjælp!

Annonce