Hundehvalp søger rejsemakker! Hjælp! {{forumTopicSubject}}
Jeg kender to helt fantastiske mennesker som er ved at redde en hundehvalp fra Gran Canarias gader, men da han desværre først kan komme hjem til oktober på grund af manglende vaccine mangler han en rejsemakker da hunde ikke må flyve uden ledsager!
Så hvis du kender nogen der skal rejse fra Grand Canaria deromkring eller måske bare rigtig gerne vil hjælpe så sig det videre og del videoen nedenunder på facebook og hvor du ellers tænker det kunne være en mulighed så vi når at finde en rejsemakker! Der er absolut ingen ekstra omkostninger indblandet!
https://www.facebook.com/video.php?v=10204314758326590
Håber vi kan få lille Ollie hjem og tak for hjælpen på forhånd !
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.280
Hvis man virkelig vil hjælpe gadehunde, så skulle man nok bruge pengene på at få aflivet de hunde, der har det dårligt, og få steriliseret dem der er raske, og så sørge for, at de får fornuftige leveforhold - og kan de ikke få det, så bør de aflives.
Jeg er sikker på, at man kunne hjælpe rigtig mange hunde i nærområdet, for det beløb det koster at få en gadehund til Danmark.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.054
Jeg skal ikke bestemme om man henter gadehunde eller ej -men det ER noget der er værd lige at overveje... Og som minimum bør man tage forholdsregler i forhold til ormebehandling og dyrlægeundersøgelser før hunden rejser, og sørge for at få den tjekket op efter ankomsten osse.
Og så er der altså ret stor forskel på at donere penge til et barn i afrika, og på at hende en hund, og dermed potentielt osse sygdomme der hidtil ikke har været i DK hertil.
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
useriøst synes jeg...
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 13
Hundehvalp søger rejsemakker! Hjælp!