{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Årsgave til manden {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt lost.
Kæresten og jeg har 2 års dag på lørdag. Det skal ikke fejres på nogen som helst måde - ud over vi nok spiser lidt bedre aftensmad olign.

Han er ikke til gaver på sådanne dage.

Men han har været en enorm støtte for mig i form af at jeg møder han meget kort tid efter min mor døde af kræft.

Han har fundet du i at jeg har råbt, skrevet og tudet over ham uden at jeg egentlig vidste hvorfor. Været der og givet et kram når det var det jeg bare havde brug for osv. Kort sagt var han det der fik mig op af sengen i en lang periode.

Og selvom han ikke vil have gaveræs på lørdag så vil jeg altså gerne give ham en ting. Ikke stort eller dyrt. Simpelthen bare en gave som siger tak fordi du er her.

Men jeg aner ikke hvad dælen det skal være. Klappen er gået helt ned. Har overvejet en god flaske vin - men det var på den anden side det han fik mest af i fødselsdagsgave af gutterne (han er en vinnørd). Et kursus i vinsmagning røg også i vasken da han selv købte billet til et kursus med gutterne forleden.

Så hvad dælen stiller man op? Har i kloge quinder (og meget gerne også mænner) nogen ideer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årsgave til manden
  • #2   28. aug 2014 Måske noget specielt tilbehør til vinflasker? Hvad går han ellers op i af ting? Film, musik, teater, oplevelser, biler, fodbold?
    Jeg har også altid svært ved at købe gaver til min kæreste fordi han faktisk ikke rigtig går op i andet end computer og der skal det være så teknisk, at jeg sleeeet ikke kan følge med..

• #3   28. aug 2014 Som de andre nævner, så noget i kan opleve sammen?
    Eller en ny lækker parfume?
    Et fedt læderarmbånd hvis han er den type? smiley

• #4   28. aug 2014 Du mener vel din mand og ikke kæreste, Tine? smiley smiley smiley Hihi

• #5   28. aug 2014 Haha, Mia!!! Jo, selvfølgelig mener jeg da min mand.. Det er seriøst svært at huske på! smiley

• #6   28. aug 2014 Haha godt så smiley tænker godt det må være svært lige at lave om på når man har sagt det andet så længe smiley

• #7   28. aug 2014 Det er meget svært, ja.. Ligesom det er virkelig underligt ikke at hedde Hansen til efternavn mere.. Nå, vi spammer tråden.. smiley

• #8   28. aug 2014 Det er bare de første 100 underskrifter man kommer til at skrive forkert efternavn på smiley
    Ja vi spammer tråden, vi må hellere stoppe smiley

• #9   28. aug 2014 Nu ved jeg intet om din kæreste, men kan da fortælle lidt om hvad jeg gør..

Min kæreste havde fødselsdag i Juli, hvor han fik en fotobog med billeder fra vi fandt sammen (knap 4 år siden) og til nu, incl sider fra vores ferie på mallorca i maj. Jeg fik den som ny bruger tilbud inde på photobox.dk tror jeg det hedder, og skulle kun betale portoen på 40 kr. Så super billig men personlig gave.
    Derudover fik han et gavekort på kød fra grisogko.dk Der har vi fået fra før, super lækkert kød.

Vi har 4 års dag til november, og i år er planen at vi får noget lækkert mad derhjemme (vi bruger hans gavekort inden, så vi har noget ekstra godt kød) og så pifter jeg biograf turen op ved at give mig og bruge de ekstra penge på at komme på first class, hvis hunger games kommer på first class (Der er så vidt jeg ved, desværre kun first class i Århus endnu) Og det bliver så også gaven til hinanden i år.

sidste år havde vi en dag på gågaden i Esbjerg, hvor jeg så selv skulle hjælpe med at finde min gave, så tog vi på sunset (tror jeg det var) og så gav jeg ham en tur i biografen. Det var sjovt nok også til hunger games dengang smiley hehe..

• #10   28. aug 2014 Han er bare bøvlet.

Sport er no go. Allerhøjest biler - udelukkende fordi han er bilgal så bilsport kan til nød gå. Men han har stadig den pakke til en tur i Ferrari liggende som jeg gigabyten ham i fødselsdagsgave for knap 2 år siden... smiley ting til bilen er svær. Vi har en tussegammel Passat årg. 98 som vi satser på overlever til næste sommer. Men ingen dimser eller lign - og jeg ville heller ikke se hvad det skulle være...

Smykker er no go. Han går ikke engang med ur.

Parfume er no go - han har én parfume fordi den var med en i sampak med en deo. Den bruger han i ny og næ.

Huset har jeg også tænkt på at købe et eller andet til - men så bliver det jo bare en fælles ting og det skal være en ting kun til ham synes jeg.

Tøj gider han heller ikke. Han køber kun kvalitetstøj til priser hvor min su ikke kan være med og han har haft en lidt kontrollerende eks som var jaloux så han vil også gerne selv styre sit tøj.

Kan ikke engang hækle uldsokker til ham - farmoren søger for sokker til hele familien smiley tørklæde har jeg også lavet til ham.

En herretur ville måske være et bud, men her kan jeg slet ikke være med økonomisk. Overvejede noget gourmet/kro halløj, men for sådanne pakker er vi oppe i 800+ kr og der kan jeg igen ikke være med smiley dumme su smiley

• #11   28. aug 2014 Hvordan kan stavekontrol få gav til gigabyten?! smiley smiley

• #12   28. aug 2014 Hvad med sådan en pakke til en biograftur? smiley

Kommentér på:
Årsgave til manden

Annonce