{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Bevare motivation? Jobsøgning {{forumTopicSubject}}

Så tikkede afslag nr. 101 ind i indbakken smiley

Hvordan bliver man ved at bevare modet og motivationen? Jeg søger bredt, nogle skriftligt med god ansøgning og CV, nogle afleverer jeg personligt eller ringer osv.

I de sidste mange måneder har jeg koncentreret mig om kontor/økonomielevstillinger efter et afsluttet HGS forløb med topkarakterer smiley Uden held smiley

Har prøvet et eksperiment med min nye veninde fra HGS smiley Har søgt 3 elevstillinger på "hendes ansøgning" dvs jeg ændrede kun navn, firma og lidt personligt ellers næsten en tro kopi.
Hun fik en økonomi elevplads på hendes, jeg er ikke engang kommet til samtale smiley
Er bange for det er min alder der spænder ben (40 år) smiley

Er ved at være så træt af det hele og har allermest lyst til at gemme mig væk smiley

Er endnu mere træt af at blive udstillet i medierne som "doven", ikke vil bidrage til samfundet osv osv. Det er ikke noget jeg hellere ville....... Citater som " dem der VIL arbejde - kan ALTID finde et job" og "yde før man kan nyde" er jeg ved at brække mig over

Jeg har indtil får 1 1/2 år siden aldrig været arbejdsløs, klaret mig selv, aldrig været syg, 15 års jubilæum mm.
Så rammer uheldet og jeg ødelægger mit ene knæ i en arbejdsskade og bliver fyret. Har fået begrænset erhvervsevne, så kan ikke søge hvad som helst, men det er lige før jeg gør det for at tilsidesætte min livskvalitet smiley

Ved ikke hvad jeg vil med alt det ynk - trængte vel bare til lidt luft.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bevare motivation? Jobsøgning
Kommentér på:
Bevare motivation? Jobsøgning

Annonce