370 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Donere gammel bærbar Donere gammel bærbar

Jeg skal starte i skole og er derfor blevet nødt til at opgradere min pc. Den gamle fejler som sådan ikke noget, så jeg tænkte, at den skulle gå til et god formål. Jeg tænker børnehjem i Afrika, lektiecafé på biblioteket eller en socialt udsat skoleelev, men jeg kan simpelthen ikke finde nogle steder, hvor de modtager sådan en svend.
Nogen der ved noget?
(Nu oprettet i off-topic)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Donere gammel bærbar
  • #1   20. aug 2014 der køre i medierne lige nu, om hende der ville give hendes gamle iphone til en der havde brug for det..
    det endte med at blive en 11 årige pige, som skulle have den, da hendes mor ikke havde så mange midler og gøre godt med...
    hun slog det vist bare op på en facebookside(tror jeg nok), muligvis en genbrugsside, og fandt en den vej igennem

• #2   20. aug 2014 Min kusine har dette projekt i Ghana: http://ghanalive.webs.com/

De vil da sikkert elske at få sådan en derned, hvordan man gør med fragt til KBH. ved jeg ikke, men hør min kusine ad.

• #3   20. aug 2014 Pernille: jeg magter ikke at skulle til at sidde og vurdere, hvem der er mest 'værdig' til at få en brugt computer. Men ellers er det en skide god måde at gøre det på smiley jeg så godt det med, at de havde fået en tom pakke. Satme noget svineri.

Anja: det er lige præcis sådan nogle projekter, som jeg tænkte på. Du må meget gerne høre hende. Ellers kan man måske finde en på gomore, som vil tage den med.

• #4   20. aug 2014 Og ellers kan man vist godt finde lidt flere ting, som de kan få glæde af smiley

• #6   20. aug 2014 Bugsy: som sagt, så vil jeg helst aflevere til en organisation. Jeg har ikke lyst til at være dommer over, hvem der skal have glæde af den i sidste ende.

• #8   20. aug 2014 Det er rigtig med en pc i reserve. Men jeg bor med en it-ingeniør, som har tre bærbare og en stationær. I'm covered smiley

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.068
    #9   20. aug 2014 Hvad med et kvindehjem / krisecenter? Der kommer kvinder med børn, det kan være at de kan fornøje sig med en computer smiley

• #10   21. aug 2014 Julie P.: Hun vil gerne om du kan sende hende en mail, den kan ses på hjemmesiden, såfremt at det er den vej du ønsker at sende pc-en smiley

Kommentér på:
Donere gammel bærbar

Annonce