859 visninger
|
Oprettet:
Badetøffel BanDana & Anton & Tante Gurli
24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
jeg tror selv jeg ville have det ligesom dig, men ja, det er altid sjovere når det ikke er en selv det går ud over
Jeg tør ikke vende en solskærm ned i en bil, jeg bliver simpelthen rædselslagen over at skulle gøre det.
og det er kun fordi en gang for længe siden, at jeg vendte en solskærm ned, så kom der en enormus edderkop trillende ned i skødet på mig
og min paniske reaktion havde nær endt i en trafik ulykke selv om jeg kun var passager .
Og det chok samt skrækken gør at hvis en af vores biler har stået et stykke tid uden at blive brugt, nægter jeg at sætte mig ind før den er checket for edderkopper, så hvis jeg havde oplevet det der som på filmen, nej så ville jeg ikke sætte mig alene ind i en bil igen
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
Det eneste der kan skræmme mig er tanken om at miste mine børn og hunde...
feb 2014
Den ENESTE gang jeg nogen sinde har slåt min søn var fordi en edderkop tog et selvmord-spring ud fra en vinduskarm og landede i badekaret med knægten i og den kravlede op på han arm jeg tror det var den paniske refleks, men jeg smækkede på ham og edderkoppen en ordentlig en
Det skulle mange trøstekram, og stykker af farmors kage før jeg blev tilgivet den handling han var 2-3 år på daværende .
feb 2014
Den ENESTE gang jeg nogen sinde har slået min søn var fordi en edderkop tog et selvmord-spring ud fra en vinduskarm og landede i badekaret med knægten i og den kravlede op på han arm jeg tror det var den paniske refleks, men jeg smækkede på ham og edderkoppen en ordentlig en
Det skulle mange trøstekram, og stykker af farmors kage før jeg blev tilgivet den handling han var 2-3 år på daværende .
Hahaha.... den er bare så ond :D