{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hahaha.... den er bare så ond :D
  • #2   18. aug 2014 Jeg var færdig af grin første gang jeg så den og igen denne gang... LOOOOOOOOOOOOL

• #4   19. aug 2014 Jeg kan virkelig godt se det fra din side af Isabelle smiley
    jeg tror selv jeg ville have det ligesom dig, men ja, det er altid sjovere når det ikke er en selv det går ud over smiley

Jeg tør ikke vende en solskærm ned i en bil, jeg bliver simpelthen rædselslagen over at skulle gøre det.
    og det er kun fordi en gang for længe siden, at jeg vendte en solskærm ned, så kom der en enormus edderkop trillende ned i skødet på mig smiley
    og min paniske reaktion havde nær endt i en trafik ulykke smiley selv om jeg kun var passager .

Og det chok samt skrækken gør at hvis en af vores biler har stået et stykke tid uden at blive brugt, nægter jeg at sætte mig ind før den er checket for edderkopper, så hvis jeg havde oplevet det der som på filmen, nej så ville jeg ikke sætte mig alene ind i en bil igen smiley

• #5   19. aug 2014 Jeg har aldrig som sådan været bange for sådanne ting.
    Det eneste der kan skræmme mig er tanken om at miste mine børn og hunde...

• #7   19. aug 2014 Nu kan en tudse ikke skræmme mig, men ja havde det istedte været en eddekop.... puha smiley

Den ENESTE gang jeg nogen sinde har slåt min søn smiley var fordi en edderkop tog et selvmord-spring ud fra en vinduskarm og landede i badekaret med knægten i og den kravlede op på han arm smiley jeg tror det var den paniske refleks, men jeg smækkede på ham og edderkoppen en ordentlig en smiley

Det skulle mange trøstekram, og stykker af farmors kage før jeg blev tilgivet den handling smiley han var 2-3 år på daværende .

• #8   19. aug 2014 Nu kan en tudse ikke skræmme mig, men ja havde det istedet været en eddekop.... puha smiley

Den ENESTE gang jeg nogen sinde har slået min søn smiley var fordi en edderkop tog et selvmord-spring ud fra en vinduskarm og landede i badekaret med knægten i og den kravlede op på han arm smiley jeg tror det var den paniske refleks, men jeg smækkede på ham og edderkoppen en ordentlig en smiley

Det skulle mange trøstekram, og stykker af farmors kage før jeg blev tilgivet den handling smiley han var 2-3 år på daværende .

Kommentér på:
Hahaha.... den er bare så ond :D

Annonce