Online Tilmeldt:
28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 289 Svar: 8.282
så blev det min tur til at hjælpe :p {{forumTopicSubject}}
Vi havde lige været henne med min niece og hendes mor, da vi undervejs hjem, må stoppe fordi der render en ung pige og prøver at få fat i sin hvalp, som er løbet fra hende (jeg tror nok hun bor lige der omkring, så gætter på at den måske er rendt ud af døren eller lign ved en fejl) og hun kunne simpelthen ikke få den lille lømmel kaldt til sig.
Da jeg havde Lucky med bestemte jeg mig for at åbne døren og tage lucky ud og se om vi ikke kunne få den fanget på den måde, og jeg nåede da heller ikke ud af bilen før den stod henne ved os, så jeg fik fat i den og afleverede den til en ejer der så meget glad og lettet ud.
Sød lille vaps, men hold op en lømmel.
Jeg fik selvfølgelig et pænt tak, men tilgengæld en lidt fornærmet Lucky, for nu ville han jo gerne lege! men mon ikke han overlever
Andre der har hjulpet nogen eller gjort noget godt for andre i dag? det behøver bestemt ikke være en stor ting, for det er jo alle de små ting der tæller.
nov 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 108
Amerikanske cookies med hasselnødder, chokolade og læsø salt.
Lavet wok mad med friske grøntsager, kokos mælk og mango chutney.
Alt dette pga min onkel og tante kom hjem til os, da de er ved at planlægge min farfars begravelse. Han sov ind i går aftes..
Møj hårdt, men jeg fik sagt farvel og han led ikke mere..
Dejligt at høre sådan en lille historie. Den giver en et lille smil på læben
Jeg kan lige forestille mig hvordan den lille hvalp spænede rundt med sin ejer i hælene
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 289 Svar: 8.282
Og det lyder virkelig lækkert, håber i nød maden, selvom det selvfølgelig kan være svært når man står midt i det.
Bortset fra at det selvfølgelig ikke var sjovt, så så det altså komisk ud. Den lille hvalp stod ligeså pænt og ventede, indtil hun næsten kunne nå den, så rendte den igen i fuld fart, til den var et stykke væk, så snuste den lidt og ventede, og så startede det forfra. heldigvis var det en forholdsvis lille vej og der kom ikke andre biler, og vi holdte jo pænt stille, til jeg bestemte mig for at gå ud og se om det ikke hjalp, for der var et par gange det lignede at nu havde hun den, og så ville jeg jo ikke risikere noget, men til sidst kunne jeg godt se at nu måtte jeg hellere prøve.
så lucky fik også en godbid da han kom hjem, fordi han var så sød til at hjælpe, hehe.
nov 2013
Hehe, det kræver tålmodighed sådan en lille fister.
Min mosters lab hvalp var dengang utroligbfræk. Han var sådan en type som kiggede på en med et glimt i øjet og så tonsede han bare af sted med min moster på cykel gennem vores lille by og blev ved med at drøne rundt efter hunden.
Ja hunde de er meget gode til at fnyse af en og se den anden vej. Rigtig utilfreds og halv mopset. Men det hjælper altid med en godbid:)
Han er altså bare en kær lille en, ham Lucky
nov 2012
Åh ja, Lucky kunne indkald rigtig godt, lige ind til han ikke kunne. vi havde en lukket boldbane hvor han fik lov til at løbe lidt rundt, når der ikke var nogen, da vi ikke havde have, så det var jo rart lige at få lov til at tonse. Vi havde passet et par andre chier i en uge, og en af dagene var de kravlet under hegnet (Det vidste lucky ikke at han kunne, da vi altid var midt på plænen, og kaldte ham ind når han kom for tæt på hegnet.
De havde selvfølgelig snor på, så der skete ikke noget. Ikke før vi havde ham løs nogle dage senere, for så rendte han direkte hen til det sted og kravlede ud. Jeg tror aldrig jeg har råbt så højt samtidig med jeg løb alt hvad jeg kunne, for der var en lille vej tæt på. Heldigvis fik det ham til at stoppe op, så jeg kunne nå at snuppe ham, inden han rendte videre
Han har ikke været løs siden.. Nu har vi også fået have, så det er ikke helt så nødvendigt for ham.
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
min mand fandt vedkommende på fjæset og smed en besked om at hun kunne hente kortet her hos os.
så det må være dagens gode gerning
nov 2012
nov 2013
nov 2012
De hunde lurer jo lynhurtigt alt!
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 974 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 244 Svar: 9.460
Jeg smed bilen ind til siden og spurgte om han skulle have et lift et sted hen, men nej han turde ikke efterlade maskinen og ventede bare på at hans svigerfar fik fri inde i KBH..(1 time væk). Jeg spurgte hvad der var galt og fik at vide at det var et par sikringer der var gået. Jamen det var da heldigt for jeg har altid en kasse med sikringer i bilen. så han fik de sikringer det drejede sig om og så kunne han kører hjem. Han var glad! Det var svigerfar helt sikkert også.
nov 2012
Jeg havde ikke kunnet hjælpe ham, hvis det var mig.
jul 2006
nov 2012
Men det er godt der er nogen der er fornuftige og kan se ud i fremtiden.
Jeg har ikke bil, så jeg render ikke rundt med noget som helst, udover hvad jeg skal bruge. Jeg var dog utrolig glad for at nogle mennesker stadig har kontanter på sig, en dag jeg skulle med toget og der var noget galt med mit kort, og jeg manglede præcis 50 øre for at have råd til min billet, og det kunne de altså ikke lade mig betale for billetten, så min kæreste gik hen til nogle mennesker på banegården (det var i århus der er mange mennesker ) og spurgte om de tilfældigvis havde en 50 øre jeg kunne låne. jeg endte med 1 krone, for de havde ikke mindre. Og selvom det nok ikke betød noget for dem, betød det jo alt for mig, for ellers kunne jeg ikke komme hjem.
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
jun 2009
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 240
Jeg bor i et område hvor ikke alle haver er lige god kvali, så jeg har tit været ude på sokker efter en hund som lige trissede rundt ude på vejen
nov 2012
Det var jo rent tilfældighed at jeg lige kom forbi og havde lucky med, men jeg kunne jo ligeså godt hjælpe når jeg nu kunne..
Ville ønske folk ville hegne deres haver ordentligt ind. Noget er at der sker et uheld, men det skulle ikke gerne være hele tiden, men godt du så lige kan smutte ud og hjælpe dem hjem igen.
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.266
Men der blev rent fra gulv til loft og de er total glade...
nov 2012
Dog tror jeg de hjælper rigeligt lige pt, min mor hjælper med at pakke, og min far skal hjælpe med at flytte al min skrammel + min kærestes..
Forældre er altså fantastiske, når man skal bruge hjælp.. Det er de nu også resten af tiden, man skal nok bare lige over teenager stadiet før det rigtig går op for en
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.266
nov 2012
Men jeg tror bare de fleste lige skal igennem det der oprør, før de igen ser hvor godt det er at have forældre, og hvor godt det var at de nogle gange satte grænser osv.:p
nov 2012
Jeg får af og til smser fra en pige der skal have fat I sin storebror hver gang skriver jeg pænt tilbage at hun desværre ikke kan træffe ham på det nummer da jeg hedder solvej og ikk kender en ved det navn
nov 2012
nov 2012
Sov godt når du når dertil, hvis du ikke lægger flad af grin resten af natten
jul 2006
så blev det min tur til at hjælpe :p