558 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

en skør morgen en skør morgen

Først og fremmest, så skal vi lige have på det rene, at Fella alle dage har sovet pænt i sin kurv inde i stuen og sagtens kan være alene. i nat ville hun bare noget andet, men det fik hun ikke lov til. Så gider ikke kommentarer om hvor synd det er, at hun ikke måtte komme ind til os smiley Sådan er reglerne nu en gang hjemme hos os. Og Nicolai, som der omtales er min kæreste .

Well here we go:

One of those days... hvor hunden har lært at skubbe døren til soveværelset op midt om natten og hopper op i sengen og skubber nicolai halvt ned, bliver smidt ind i stuen igen, men gentager handlingen så mange gange at Tine her får nok og lukker døren lidt hårdere i (magnetdør, der af og til binder). Hunden mosler rundt, banker ind i døren, som den sumobryder, hun jo nu engang tror, at hun er.
Well.. efter noget tid faldt der ro på og alle sov videre.
Men! ...... så ringer vækkeurerne kl 8 og Nicolai står op og skal afsted på arbejde. Men døren har sat sig fast i løbet af natten med mit hårde tryk og Fellas forsøg på at komme ind og putte imellem mor og far!
Nicolai kæmper med den skide dør i nogle minutter og brokker sig mere og mere. . Well så må jeg jo (lettere irriteret) stå op og komme manden til undsætning.
Jeg var heller ikke til nogen hjælp. . Døren sidder totalt fast og rokker sig ikke ud af flækken.
Hunden står i mellemtiden på den anden side og hyler og græder og er sikker på at hun har mistet mor og far for evigt.
Det ender med at nicolai viser mig sin sande identitet, nemlig spiderman og kravler ud af vinduet og langs med husmuren på en meget smal kant, imens jeg står og får lange *** ved tanken om at han kan falde ned og blive til klatkage. Men det gør spiderman jo ikke og han kravler uskadt ind af et åbent køkkenvindue og får åbnet døren udefra. Andre troede sikkert at han var en hemmelig elsker på flugt.
Fella overfalder os med tud, gråd og kys og propel-hale. Nicolai fiser ud af døren for at prøve at nå på arbejde til tiden.

Hvor kunne det have været yndigt, hvis vi ikke var kommet ud og han havde været nødt til at lave en Chris og chokoladefabrikken ala
" hej chef, det nic! Jeg kan ikke komme på arbejde i dag fordi øh... fordi.. min hund har låst mig inde i mit soveværelse, fordi den ikke måtte bruge min dyne i nat."
Jesus. Lykken er at have hund. ..
Ps hun er meeeget træt nu, efter forskrækkelsen over muligvis at have mistet os for evigt smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en skør morgen
Kommentér på:
en skør morgen

Annonce