{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.846 visninger | Oprettet:

Fup eller Fakta - slankepiller {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der har prøvet disse piller.

(link fjernet)

Syntes det lyder helt tosset at de kan garantere et vægttab på 8 - 14 kg på 4 uger.

Men fungere lortet skal jeg da klart have det haha, trods jeg har haft stor succes med bare diæt og løb.

Men det må gerne ske hurtigere eed det gør hehe, kender nogen også til det hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fup eller Fakta - slankepiller
  • #1   1. aug 2014 Jeg vil råde dig til at lade være, og så til at passe på dig selv, og lade det tage den tid det nu tager. Husk nu hvor galt det er gået, det skulle nødig ske igen, og slet ikke nu du har fået endnu et barn smiley

• #2   1. aug 2014 Fup.

• #3   1. aug 2014 Fup. Mange af disse firmaer kræver at du tilmelder dig regelmæssige forsendelser af fupmidler (nogle gange står det skrevet med bittesmåt) og trækker derefter automatisk fra dit kort og er meget svære at få stoppet igen.

Tænk sig, danske Poul fra Odense hedder også Pierre og er belgier fra Liege:
    http://cga800fr.eu/

Selv hvis det virkede, så er det voldsomt usundt at tabe sig så meget så hurtigt.

• #4   1. aug 2014 Burde hg ikke få dette afvide, de reklamere med det i toppen af siden

• #5   1. aug 2014 Jeg har godt læst artiklen og tænkte: Haha! - Så æder jeg sgu da bare nogle grønne kaffebønner hver dag i en uge og ser, hvad der sker. smiley (har en posefuld, som er købt til at hjemmeriste i ovnen til en go' kop kaffe, hvilket jeg aldrig fik gjort) Jeg kan da højest blive lidt opkvikket af ekstra koffein.... smiley
    Ikke fil'me om en hujende hatfis kunne få mig til at betale i dyre domme for sådan en gang reklamestunt! Så hellere undgå halvfabrikata og lave ordentligt hjemmelavet mad med gode råvarer.

• GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 218
    #6   1. aug 2014 Det er et klassisk fup firma, de skifter hele tiden navn på hjemmeside, desværre rigtig mange som får købt pillerne og ikke kan komme ud igen. Eneste sikre vej ud, er at spærre sit kort.

• #7   1. aug 2014 Fup.

Og så tror jeg helt ærligt, HG er ligeglad med, hvad der reklameres med, bare der kommer penge i kassen...

• #9   1. aug 2014 har simpelthen den tanke at var der nogen som helst lette måder ud af overvægt, så var der ingen overvægtige mennesker ...

Så jeg betragter alle de der piller, pulvere og jeg ved ikke hvad som FUP

• Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 17
    #10   1. aug 2014 Alle dem jeg har haft med at gøre, som som fitness instruktør, har opnået vægttab har gjort det gennem kost og motion. For nogle har det været små ændringer i hverdagen der har betydet en kæmpe forskel i vægttabet, som at droppe den ekstra mars bar, eller forkæle vovsen og/eller parforholdet med en gåtur om aftenen. smiley

Jeg har endnu ikke stødt på nogle der har haft held med den slags piller smiley

• #13   1. aug 2014 Der står vist et eller andet sted i HG's vedtægter, at de frasiger sig al ansvar for noget, der bliver reklameret for. Det står for egen regning. Ergo ikke Bazoom's ansvar.

MEN noget andet er, at hvis man har en holdning, bør man også være kritisk i forhold til sine sponsorer og tage ansvar! smiley

• #14   1. aug 2014 Total fup!

• #15   2. aug 2014 hvis man kunne slanke sig ved at spise diverse piller, ville overvægts problemet for længst være løst. Der er kun én vej, og jeg mener 1 vej, til vægt tab. Forbrænd mere end du indtager.

Kommentér på:
Fup eller Fakta - slankepiller

Annonce