1.130 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Lejlighed i Århus, hvor hund er tilladt Lejlighed i Århus, hvor hund er tilladt
Hejsa!
Der er sikkert andre end mig, som bøvler med det. Lejlighed i århus c, hvor huusdyr er tilladt!
Min kæreste og jeg (og nova) søger lejlighed i århus c, hvor vi kan have Nova med.
Vi er begge færdige med BA og i arbejde.
Er der nogen, som har erfaring/kender nogen/udlejer lejligheder hvor det er tilladt med husdyr?
Det er åndssvagt at det skal være så svært!
Mvh Pernille og Nova
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Vi har kigget efter andel eller ejer, men stadig der er det næsten umuligt pga vedtægterne.
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 288 Svar: 8.236
Jeg kan varmt anbefale bildbjergparken, det lægger godt nok ude ved storcenter nord, men det tager jo ingen tid at komme ind til midtbyen derfra, og så er der det skønneste område lige bagved hvor hunden må gå løs og interessere man sig for udstilling eller træning lægger det også 5-10 minutters gang fra lejlighederne. Det er generelt en rigtig dejlig afdeling at bo I, som høre under ringgården
Jeg flytter selv til stavtrup (8260 viby j) til september, for der har vi lige fået rækkehus med egen have, og så er det en del billigere end det meste I midtbyen. Derudover lægger det bus mæssigt kun I zone 2, så det tager os vel en halv times tid at komme ind til midtbyen I bus, har man bil eller knallert f.eks. går det jo meget hurtigere.
mar 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 321
mar 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 321
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 288 Svar: 8.236
I hvert fald I følge deres hjemmeside
Lejlighed i Århus, hvor hund er tilladt