1.130 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Lejlighed i Århus, hvor hund er tilladt Lejlighed i Århus, hvor hund er tilladt

Hejsa!

Der er sikkert andre end mig, som bøvler med det. Lejlighed i århus c, hvor huusdyr er tilladt!

Min kæreste og jeg (og nova) søger lejlighed i århus c, hvor vi kan have Nova med.
Vi er begge færdige med BA og i arbejde.

Er der nogen, som har erfaring/kender nogen/udlejer lejligheder hvor det er tilladt med husdyr?

Det er åndssvagt at det skal være så svært!

Mvh Pernille og Nova

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lejlighed i Århus, hvor hund er tilladt
  • #1   26. jul 2014 Det er stort set umuligt i midtbyen. Vi måtte gå på kompromis og bo i Vejlby for at have hund. Det er nu ikke noget tab, da området er helt fantastisk at have hund i, og det tager 20 minutter på frihjul at komme ind til midtbyen.
    Vi har kigget efter andel eller ejer, men stadig der er det næsten umuligt pga vedtægterne.

• #2   26. jul 2014 Jeg kender ikke nogen I midtbyen, men jeg kender heller ikke Århus så godt lige på det punkt, men det er vel bare at kigge efter private på alle siderne og tjekke aarhusbolig.dk

Jeg kan varmt anbefale bildbjergparken, det lægger godt nok ude ved storcenter nord, men det tager jo ingen tid at komme ind til midtbyen derfra, og så er der det skønneste område lige bagved hvor hunden må gå løs og interessere man sig for udstilling eller træning lægger det også 5-10 minutters gang fra lejlighederne. Det er generelt en rigtig dejlig afdeling at bo I, som høre under ringgården

Jeg flytter selv til stavtrup (8260 viby j) til september, for der har vi lige fået rækkehus med egen have, og så er det en del billigere end det meste I midtbyen. Derudover lægger det bus mæssigt kun I zone 2, så det tager os vel en halv times tid at komme ind til midtbyen I bus, har man bil eller knallert f.eks. går det jo meget hurtigere. smiley jeg skal bo I råhøjparken, som er under alboa. smiley

• #3   26. jul 2014 (link fjernet) - her har jeg bare trykket "husdyr tilladt" og sat i og omkring Aarhus smiley

• #4   26. jul 2014 My only sunshine: Det er ikke sikkert der kun kommer til at være 2 zoner der ud, så vidt jeg har forstået er de ved at lave noget nyt med zonerne smiley - aner dog ikke hvad, for bor ikke i Aarhus mere.

• #5   26. jul 2014 I følge den nye bor vi også I zone 2, den hedder bare Århus syd istedet men det giver det samme I sidste ende.
    I hvert fald I følge deres hjemmeside smiley

Kommentér på:
Lejlighed i Århus, hvor hund er tilladt

Annonce