28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.249
Hyggetråd, bedste souvenir du har. :) {{forumTopicSubject}}
Som nogle måske ved, var jeg på Mallorca i slutningen af maj, sammen med min svigerfamilie. Det var min første rigtige ferie i udlandet, min første flyvetur osv. Og det var en virkelig fed oplevelse, selvom jeg godt kan leve uden at skulle flyve, men selve ferien var vildt god, og fik virkelig brugt noget kvalitets tid sammen med min kæreste, og det var lige det vi havde brug for.
Nå men da jeg var dernede savnede jeg selvfølgelig Lucky som en gal, og hver gang jeg så en hund gik jeg helt i selvsving, så da min svigermor kom og fortalte om at de havde set hundetøj i en butik lidt længere henne af gaden, måtte jeg jo hen og købe en jakke med hjem til Lucky. Ikke fordi han kommer til at bruge den, ikke sådan rigtigt i hvert fald, bare fordi jeg ikke kunne lade være
Min svigermor snakkede det meste af ugen om at hun ville have tegnet et billede af hende, min kæreste og hans lillebror.
Vi ankommer så til Palma og skal bruge dagen der, og da jeg ser de flotte tegninger, får jeg den ide at en af dem da måtte kunne tegne Lucky. Jeg ville ikke have en tegning af mig selv, og jeg ved min kæreste hader den slags, og kun ville blive tegnet for sin mors skyld. Så jeg (er dårlig til engelsk) får min kæreste til at gå hen og spørge den dygtigste tegner om han ikke vil tegne lucky, og viser ham billedet på tlf. Og ikke nok med at han går med til det, men han ser virkelig ud til at synes det er en sjov udfordring, og vi får tegningen til halv pris af hvad han tager for alm menneske portrætter.
Jeg blev så rørt da han var færdig, at jeg var ved at sætte mig til at græde, for jeg havde brugt næsten en uge på at finde en god souvenir der virkelig var speciel, og ikke bare de der almindelige små ting, en som kunne minde mig om en fantastisk uge og som betød noget, og der var den så.
Så her får i lige et (lidt dårligt, sorry) billede af min smukke tegning<3
Andre der har en sjov historie, eller bare har en fantastisk, speciel, sød souvenir så del gerne.
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
Åh ja det der flyvning, det er altså heller ikke lige mig. Jeg var ved at kaste op, første gang vi skulle til Lanzarote, da flyet begyndte at lette, fik det simpelthen SÅ skidt. Havde også kastet op et par gange i lufthavnen inden. Det gik dog bedre på hjemturen, og da vi skulle derned igen, men jeg kunne også sagtens undvære det.
Jeg har heller ikke rigtig været ude og rejse til udlandet, bortset fra de to gange til Lanzarote, og der købte jeg ikke souvenirs som sådan. Men det bedste vi havde med hjem derfra , var da helt sikkert at vi fandt kærestens familie dernede, og de billeder/videoer med dem
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.249
Det eneste jeg er lidt ked af med billedet, er at vi ikke havde et bedre billede af ham med derned, men det tænkte jeg jo ikke lige på inden vi tog afsted. Så selvom jeg da er vildt glad for det, kan tegneren jo ikke gøre for at han kun havde et dårligt billede at arbejde med, men er virkelig glad for resultatet.
Her var det lige omvendt, flyveturen derned gik ok. var mest bange for propper i ørene, men der kom kun lidt, og så et par lufthuller, men da vi først var helt oppe, var det fantastisk at kigge ned og se verden under mig hehe.. Hjemad derimod, var midt om natten, vi var i billund ca. kl 00.40 gab. Jeg var smadret efter en uges ferie, på den gode måde, men man bliver godt nok træt når man har oplevet så meget på så kort tid. Men vi kommer op i flyveren og der skal jo selvfølgelig være fuld belysning hele vejen, så jeg kan ikke kigge ud af vinduet, for det eneste jeg kan se er mit eget spejlbillede, min kæreste prøver at sove (opad mig) så jeg kunne bare sidde og glo ALENE, i 3 timer! Derudover fik jeg det skidt, og følte hele tiden at jeg var ved at få næseblod, jeg har aldrig haft næseblod og fik det heller ikke, men sådan en prikkende irreterende "smerte" i næsen, hele vejen hjem, hold op hvor var det dog irreterende.
Godt jeg havde chokolade, det redder altså lidt aftenen
Og da jeg så kom hjem, gik lucky jo helt i selvsving, og min mor havde lavet frikkadeller, for jeg havde kun fået et par burgere på mc d, fordi det havde taget så lang tid at komme ind i lufthavnen, at vi havde 15 minutter til at bestille og spise, argh!
Men fik bestemt blod på tanden for at rejse mere, men det er der ikke penge til de næste mange år, så jeg må bare drømme mig tilbage og vente pænt
Men jeg kunne nu godt stå op til den her udsigt hver dag.
nov 2012
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
Da vi så landede, spurgte jeg om han slet ikke havde registreret det? Næææh han havde jo sovet. MÆND!!
Hold da fast, det er da dælme noget af en pool det det, men ja super lækker udsigt!!
nov 2012
Børnepoolen var ved siden af, og vi havde også indendørs opvarmet pool.. Så det var ikke steder at bade vi manglede
Men det bedste ved hotellet var nu all inclusive, selv når det ikke var mad tid, kunne vi rende hen til en poolbar og få burgere osv. Så man var ALDRIG sulten.
Det eneste negative på ferien, udover det vandland vi tog til, som skulle være det største på mallorca var så skuffende. Var at sengene var så hårde at sove på, det var helt vildt. Og lige på en ret aktiv ferie, er det altså alfa omega at sove godt.
Men kunne godt have brugt mindst 2 uger, for man når jo slet ikke at se halvdelen af alt det man vil se, og vi havde kun en dag hvor vi bare slappede af og var i poolen, eller det vil sige det skulle vi have haft, men så endte det med to ture ned i byen. Men jeg kom da i poolen og fik da også lidt sol.
Hyggetråd, bedste souvenir du har. :)