{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Jesper J
Jesper J
Tilmeldt:
14. sep 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Chihuahuaer søge nye bedste lege kammerater {{forumTopicSubject}}

Vi er 3 dejlige Chihuahuaer på 3,4 og 5 år. Vores 2 bedste legekammerater er desværre flyttet til Sønderborg og vi savner at lege med andre små hunde, vi er ikke så gode til store hunde. Vi er 2 piger og 1 dreng alle steriliseret og kastereret og har meget forskellige personligheder. Vi bor i Farum men vores mor og far har bil og kører gerne.

Vi er meget sociale men vi skal lige bruge lidt tid på at se andre hunde an og snuse dem lidt bagi først smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chihuahuaer søge nye bedste lege kammerater
  • #1   13. jul 2014 Jeg har 2 blanding chihuahua, som godt kunne bruge et par legebasser på deres størrelse (: de ikke så frembrusende - og lidt nervøse ved nye hunde - netop derfor det kunne være godt at møde nye hunde, og så i deres størrelse (: de dog vant til store hunde, men de ved oftes ikke hvordan man leger med sådan en lille str. De begge 1 år gamle, så små ballade drenge (;

  • #2   13. jul 2014 Jeg har en lille tæve på knap 16 uger i Gladsaxe. Blanding mellem chihuahua/papillon.

  • Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   13. jul 2014 Vores ældste Bella er ubetinget en charmetrold, hun charmerer sig ind hos alt og alle på ingen tid. Nr 2 drengen er lidt en gø maskine men vi træner det med ham, han er jo også nød t at vise at han er stor og stærk når man har 2 dejlige damer og når man kun veje 2,2 kg smiley
    Nr 3 Lady vejer 4,2 kg og er lidt sky men god som dagen er lang.

    @Amalie hvor bor i henne, ca ?


  • Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   13. jul 2014 @Caro lad os prøve at mødes og se hvad der sker, måske starte med at din hund træffer vores den ældste alene. 3 hunde på een gang kan måske være lidt meget.

    @amalie, lad os prøve at mødes og se hvad de siger.

    Har før introduceret vores for nye hunde ved at vi gik tur sammen og mine løb lidt bagefter og snusede.


  • #5   13. jul 2014 Bor i frederikssund (:

  • Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #6   13. jul 2014 Frederikssund er da ikke specielt langt væk smiley

  • #7   13. jul 2014 Nej, det var derfor jeg tænkte det kunne være en oplagt mulighed for en hunde-date (:



  • Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #9   14. jul 2014 Amager en 30 min i bil, ingen problem der. Vi er vant til at køre når vi skal ud på lege besøg.

  • #10   14. jul 2014 Jeg bor desværre lige ved sønderborg så det er nok for langt smiley

Kommentér på:
Chihuahuaer søge nye bedste lege kammerater

Annonce