3.546 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

uopfordret ansøgning :) uopfordret ansøgning :)

God aften

Jeg er lige blevet uddannet så er i gang med lave en ansøgning, det har jeg ikke prøvet før så ville høre om i ville læse den igennem og se om jeg sende det afsted eller det bare er noget være sludder smiley

Jeg er en frisk ung pige på 22 år, som er uddannet pædagogiske assisent.
Kan godt lide at have et udfordrende arbejde hvor mine kreative sider kommer frem.

Mit første arbejde var som avisbud, hvor jeg arbejde i et år fra sommeren 2006 til sommeren 2007.

Startede i marts 2009 hos ”strandvejens kiosk” hvor jeg arbejdede indtil juni 2010.

Jeg startede på social og sundhedsskolens grundforløb efter endt 10. klasse i 2009. I forbindelse med grundforløbet var jeg i praktik i ”børnehuset Kjærgaarden” i Hjerting, hvor jeg var i et halvt år indtil juli 2010.

I praktikforløbet var jeg i vuggestuen som har børn i alderen 0-3 år. Jeg deltog i den almene hverdag som kunne se således ud:

Om morgenen startede vi alle med at mødes i et fællesrum, hvor vi legede med børnene. Når klokken blev 9, blev børnene delt op i deres grupper/stuer hvor de fik frugt. Derefter legede og sang vi med børnene og nogle gange lavede vi også kreative ting, så som at så karse til påske, julegaver til forældre osv. Ved 11 tiden fik de frokost og blev derefter lagt ud og sove. Mens vuggestuebørnene sov, havde vi en kort pause hvorefter vi legede med de større børn. Eftermiddagen gik med at få børnene op igen, hvor de igen fik lidt frugt og vi legede med dem indtil de blev hentet af deres forældre.

Har været vikar i børnehuset Kjærgaarden fra august 2010 til april 2011

Jeg ser mig selv som en hjælpsom og initiativrig pige. Hjælper hvor jeg kan og kan gøre det uden at jeg skal instrueres hele tiden. Er god til at samarbejde med andre og komme med ideer og forslag til ændringer eller lign. hvis det er nødvendigt.