1.069 visninger
|
Oprettet:
Usikkerheden er ikke rar :-( {{forumTopicSubject}}
Mødte så ind på arbejde igår aftes til en nederen besked. Bostedet jeg arbejder på skal lukke. Dog ved de ikke hvornår da de borger vi har skal omplaceres først. Men idet flere bosteder i nær området har flere tomme boliger kan det ske lige fra om en uge til om et halvt år.
Sagen er så den at da jeg er ansat som sikkerhed i et firma uden overenskomst så har jeg ingen opsigelse. Ergo den dag de lukker er jeg uden job.
Står så nu og skal hjem her om 2.5 time og skal min højgravide kone at det er uvist hvor længe jeg forsat har job.
Kæft hvor ens hverdag hurtig kan vendes på hovedet.
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.502
Måske dette er et tegn på at man skal videre, som sagt man skal se alt det positive i ting. Men træls er det sQ så det 3 gang siden jeg var 13 år at jeg står uden job. Har altid haft let ved at finde jobs, nok fordi jeg tager hvad der er og holder kæft og arbejder frem for at være kræsen og sippet.
mit motto.
ikke at ville er oversagen, ikke at kunne er undskyldningen
Jeg ønsker jer alle en god dag
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.782
Min mand blev fyret for t par år siden fra et job han var rigtig glad for. Det var nedlæggelse af en hel afdeling der var årsagen til fyringen.
Han har efterfølgende, inden han opsigelse udløb fundet et nyt tilsvarende job, men som han er meget mere glad for end det forrige- så måske er dette blot en ny åbning for muligheder.
Det bedste der kunne ske for min mand var faktisk at han blev fyret
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
håber det bedste for jer
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.484
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Jeg håber ikke dit liv bringer noget med sig, der får rokket ved det, for det er uden tvivl en behagelig tanke
Jeg har det sådan at livet giver en nogle vink med en vognstang og disse vink skal man både kigge efter og tage alvorligt.
Gør man ikke det, så bliver vinkene tydeligere og tydeligere indtil man vågner op.
Jeg tror du får nogle kraftige vink her og det er nok på tide at reagere på dem...
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.303
Og ja måske du skal videre, næste gang ville jeg nok se mig om efter en arbejdsgiver med overenskomst så har man da lidt tid til at reagere.
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.418
Havde det været mig så var jeg gået igang med at søge nyt arbejde med det samme..
Jeg håber at du finder noget så du ikke står uden. Det er sku aldrig sjovt at være arbejdsløs..
Usikkerheden er ikke rar :-(