{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Usikkerheden er ikke rar :-( {{forumTopicSubject}}

Mødte så ind på arbejde igår aftes til en nederen besked. Bostedet jeg arbejder på skal lukke. Dog ved de ikke hvornår da de borger vi har skal omplaceres først. Men idet flere bosteder i nær området har flere tomme boliger kan det ske lige fra om en uge til om et halvt år.

Sagen er så den at da jeg er ansat som sikkerhed i et firma uden overenskomst så har jeg ingen opsigelse. Ergo den dag de lukker er jeg uden job.

Står så nu og skal hjem her om 2.5 time og skal min højgravide kone at det er uvist hvor længe jeg forsat har job.

Kæft hvor ens hverdag hurtig kan vendes på hovedet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Usikkerheden er ikke rar :-(
  • #1   4. jul 2014 Overvejer så at søge nyt job ellers skal man stole på sin chef at han for fundet en nyt arbejds område til os så vi ikke miste vores job.

Måske dette er et tegn på at man skal videre, som sagt man skal se alt det positive i ting. Men træls er det sQ så det 3 gang siden jeg var 13 år at jeg står uden job. Har altid haft let ved at finde jobs, nok fordi jeg tager hvad der er og holder kæft og arbejder frem for at være kræsen og sippet.

mit motto.
    ikke at ville er oversagen, ikke at kunne er undskyldningen smiley

Jeg ønsker jer alle en god dag

• #2   4. jul 2014 Øv hvor er det surt...

Min mand blev fyret for t par år siden fra et job han var rigtig glad for. Det var nedlæggelse af en hel afdeling der var årsagen til fyringen.
    Han har efterfølgende, inden han opsigelse udløb fundet et nyt tilsvarende job, men som han er meget mere glad for end det forrige- så måske er dette blot en ny åbning for muligheder.
    Det bedste der kunne ske for min mand var faktisk at han blev fyret

• #3   4. jul 2014 Enig med Tina, det er måske nu du skal videre, du har jo luftet det før.. Det er desværre en usikker branche med alle de besparelser og nedskæringer på området.
    håber det bedste for jer smiley

• #4   4. jul 2014 Jeg gør rent på en skole,man kan ikke føle sig sikker,men håber der ikke sker noget. smiley

• #5   4. jul 2014 Det er en priviligeret situation man er i, når man kan have sådan et motto.
    Jeg håber ikke dit liv bringer noget med sig, der får rokket ved det, for det er uden tvivl en behagelig tanke smiley

Jeg har det sådan at livet giver en nogle vink med en vognstang og disse vink skal man både kigge efter og tage alvorligt.
    Gør man ikke det, så bliver vinkene tydeligere og tydeligere indtil man vågner op.

Jeg tror du får nogle kraftige vink her og det er nok på tide at reagere på dem...

• #6   4. jul 2014 En træls besked og med 3. barn på vej ... Men op på hesten igen.

Og ja måske du skal videre, næste gang ville jeg nok se mig om efter en arbejdsgiver med overenskomst så har man da lidt tid til at reagere.

• #7   4. jul 2014 Ej hvor er det bare surt..

Havde det været mig så var jeg gået igang med at søge nyt arbejde med det samme..
    Jeg håber at du finder noget så du ikke står uden. Det er sku aldrig sjovt at være arbejdsløs..

Kommentér på:
Usikkerheden er ikke rar :-(

Annonce