hvad kan man gøre.... {{forumTopicSubject}}
hej hundemennesker
Min mor og en ven vare ude og gå med vores to hunde igår de gik så ned af en sti som er næsten lige uden for vores dør
Der hoppede en ræv ud fra busken den begyndte så at gå i cirkler og løbe efter dem de skyndte sig så at tage
hundene i snor og gik så vidre
De var så nu blevet jagtet i 8 minutter.
Så her til aften ville vi så gå mednhundene igen men dog kun mig og min mor vi gik så forbi en busk hundene plejer at tisse i
min chihuahua begynder så at gø og knurre og hoppede ind i busken jeg havde dog snor på så jeg hev hende tilbage min store hund begynde så også at reagere agrresivt så vi skynder os vidre min mor siger så for sjovt hehe det er sikkert ræven jeg vender mig så om og kigger og vubti ræven var hoppet ud af busken på vej efter vores chihuahua jeg tager hende så op og vi løber.
Mit spørgsmål er så (for vi kan jo ik gå tur med hundene om aftenen mere) hvis ræven bliver ved med at jagte mennesker er der så nogen man ringer til så den evt kan blive fjernet?
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.069
jan 2010
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525
Det er synd at skyde den hvis den er frisk, og især hvis den har unger. Men måske kan man finde dens bo og flytte hele familien?
jan 2007
Og er den syge nytter det jo ikke bare at flytte den
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Den kan være tam og fodret af mennesker
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.484
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 7 Hunde: 7 Emner: 12 Svar: 63
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 11.109
Den var slank.... og fantastisk smuk...... så man kan ikke bare sige .... "Få en jæger til at skyde den... det lyder som om den er syg" .......
Vi ser tit ræve her ..... om aftenen ved 23.oo tiden ... kommer den samme ræv lige forbi min terrasse .. hvor den går lige så pænt på stien på vej ned til vores sø .... ha ha
Og der er ikke nogen af de ræve vi ser her ... der er syge.....
feb 2013
men at den ligefrem jagter os og jeg har bare kat og kanin så vi har nu taget kaninen ind for natten.
feb 2013
Tænkte det evt kunne være en ung han som bare vil opleve verdenen
Men det syndes jeg bare ik den skal gøre på den måde det var meget ubehageligt og man skulle nok ha været der for at forstå
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 11.109
Ajjjjj .... sorry .... det er bare gas ...
feb 2013
self holder vi os på god afstand og har respekt for dyret men det der skræmmer mig er lidt at vi kan ik vende os om og sige bøh det er den ligeglad med det er nærmere den der "siger" bøh og det er den der jagter os den kunne jo bare lade os være da vi lader den være
men har den unger har den jo lov til at forsvare dem men vi går på stien og buskene er like 5 meter inde på græsset
vi kan jo ik gå tur med vufferne om aftenen hvis det bliver ved
feb 2013
jan 2007
Der blev skrevet om en ræv der angreb og fulgte dem, DERFOR skrev jeg at det lød som en syg ræv, for.jeg opfatter det altså som usædvanligt at ræve ligefrem angriber mennesker.
Vicky - i kan jo ganske enkelt gå en anden vej
feb 2013
feb 2013
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Vi har haft en nabo som havde taget en ræveunge til sig Da den blev voksen var den selvfølgelig ikke bange for mennesker En rigtig flot han ræv
feb 2013
vi er stoppet med at gå sådan lidt sene aften ture
jeg har ingen ide om hvad bertha veje og nej tror jeg ikke da berta (den store) var med
og den er self lidt mindre men var bare meget stor
hvad kan man gøre....