{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.275 visninger | Oprettet:

Rasende!! (hesteemne) {{forumTopicSubject}}

For pokker hvor er jeg både vred og ked af det!!
Sur og skuffet!

Igen står min gode gamle hest Milton på marked...

Jeg købte Milton i 2012 hvor han var skind og ben, af min mors kærestes bror..
Min mors kæreste er hestehandler, og derfor blev hesten flyttet direkte hjem til mig...

Jeg fik ham fedet op, og han blev en rigtig rigtig fin ridehest! Aldrig har Milton forsøgt at kyle mig af, eller noget som helst. Aldrig problemer med ham...

På en tur i skoven med nogle veninder, galopere vi på en sandvej, og pludselig holder han op med at støtte på det ene ben..
Så hjem det gik, og dyrlæge på..
Gigt i begge bagben, og han vil nu kun kunne bruges til små ture... Øv hvor blev jeg ked af det!
Milton blev foldbums sammen og makker til vores shetlænder og de gik og nød livet som heste!

Da min mor døde, fandt jeg ud af, at Milton aldrig er blevet betalt, og aldrig flyttet over i mit navn, trods jeg har afleveret pengene til min mor 2 gange... Den ene gang indrømmede hun, at pengene var blevet brugt til noget andet, men anden gang forsikrede hun mig, at nu var han altså min hest!

Men nej... Milton endte på hjallerupmarked, hvor jeg kæmpede en kamp, for at få ham tilbage, så jeg selv kunne aflive ham..
Jeg får en gammel veninde til at købe ham, og det bliver aftalt, at hesten skal køres hjem til hende...
Da markedet er slut, ombestemmer sælger sig, og vil nu slagte hesten... Men han får den tilbage, da den er chippet 2 gange, og slagteren ikke vil tage imod den...
Nu påstår han så, at han vil aflive den, og nægter at sælge den til min veninde alligevel..

Og her står vi så nu.. Min hest har været på marked igen i weekenden...
Hvor er jeg sur og trist..
Følermig totalt magtesløs! Øv hvor er det træls..

Ved ikke lige hvad jeg ville, trængte bare lige til at få lidt luft!

Her er han, som han så ud da jeg fik ham...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rasende!! (hesteemne)
Kommentér på:
Rasende!! (hesteemne)

Annonce