{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Er det udhængning... {{forumTopicSubject}}

...når jeg spørger hvad i synes om denne side?

http://towoo.dk/

Det er ikke min side, blot en jeg faldt over og så kunne jeg ikke lade være med at grine lidt.
Læste OM TOWOO om at siden er for mænd, men dedikeret til kvinder...og om at de vil gøre lidt ekstra for "os".

Så er det jeg tænker at hvis man ikke på eget initiativ kan arrangere en gåtur med der tilhørende væske og hyggekurv som mand...jamen så skal man bare helt lade være...og ikke gå ud og bruge 149kr på at andre laver ruten, køber sodavandene og laver en kurv.

Ja det er måske bare mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det udhængning...
  • #3   17. jun 2014 Hvis han ikke er romantisk anlagt, så har hun nok faldet for nogen andre sider i ham... Og så behøver han ikke at lade som om, at han er noget, han ikke er. Det er bare falsk. Jeg er glad for min mands kejtede forsøg på romantik, for de er ÆGTE.

Og ikke alle kvinder gider pladderromantiske oplevelser.

Øv side! Og ja, folk er sgu lidt for dumme, hvis de betaler så meget for... ingenting er det jo nærmest.

• #4   17. jun 2014 Og hvorfor er det kun en side til mænd? Der findes da også mænd der gerne vil overraskes med romantik og kvinder, der gerne vil lave noget romantisk for dem/er nogen klovne til at gøre det!!!

Jeg hader kønsroller smiley

• #6   17. jun 2014 Meget kan man sige om den side, men de forstår da at tjene penge på ingenting.. Man skal altså være en ret god sælger, for at sælge ingenting til overpris smiley

Når det er sagt, så kan jeg altså heller ikke helt se pointen i det, jeg ville hade min kæreste for at betale overpris for noget han kunne have gjort mere romantisk og billigt. Men nu skal der heller ikke særlig meget til før jeg bliver glad, for her er det tanken der tæller! smiley
    Sidste år gik min kæreste ned og købte guf og drikkevarer, og så tog vi et tæppe og satte os over på boldbanen 200 meter fra vores lejlighed. Lucky rendte rundt og legede i det gode vejr og nød det, imens vi sad på tæppet og hyggede os og havde et par dejlige og afslappende timer.
    Jeg tror han brugte 40-50 kr på den tur, og jeg kunne ikke have bedt om mere.

• #7   17. jun 2014 *GGGG* sg* da rart at læse at jeg ikke er den eneste der ikke synes at siden er en stjernegod idé smiley

• #11   17. jun 2014 Måske for at undgå, at pigernes føler sig billige - katjiiiing!!

• #13   17. jun 2014 Andreas T, lige den med bålet, ville jeg måske godt give 100 kr for, fordi det jo som du siger er nemt, men 199 kr er en alt for høj pris i forhold til det man får.
    For hvis man selv gør det, kan man jo gøre det rigtig billigt, og så meget ekstra tid kræver det jo ikke..

Synes egentligt ideen er god nok, priserne matcher bare ikke det man får.

• #15   17. jun 2014 Det var så lidt.. Synes jeg du skulle gøre, for ideen er såmænd god nok, hvis bare det man får og prisen passer sammen. smiley

Hehe mit navn kommer fra en sang, som jeg forbinder med min hund, men det er en længere historie. smiley

Men her er omkvædet:

You are my sunshine
    My only sunshine
    You make me happy
    When skies are grey
    You never know dear
    How much I love you
    Please don't take my sunshine away

• #21   18. jun 2014 Ideen er skam god nok, nem romantik færdigt serveret. Helt realistisk kan man nok heller ikke gøre det meget billigere, men rent pragmatisk er det man betaler for -at slippe for nogen som helst anstrengelse - i forhold til ting der i forvejen ikke kræver den store anstrengelse...

Mit problem er lidt at -og tro mig, jeg elsker skam nemme løsninger- det er bare ikke enormt anstrengende at smutte i et center med silvan, hente en pose brænde, købe to sodavand og nogle marshmellows...ja ja bevares popcorn direkte til bål skal da bestilles over nettet -men jeg kan nok også godt lige lette rumpen ud og åbne for posten hvis det er det som gør forskellen (eller undvære popcorn, det er ikke det mest romantiske i verden og lidt mere en film-ting end en bål ting for mig)

Jeg kan også relativt let købe to sodavand, og nogle snacks (og jeg ville få præcis dem jeg ville have) og ville ikke engang gide printet et kort ud -når nu de fleste som jeg, ejer en smartphone med gps-app. Væsentligt billigere...

Måske du skulle skrue lidt op for "anstregelses niveauet" -tilbyde nogle ting der egentlig er relativt nemme selv at ordne.

Med udgangspunkt i området omkring Furesø kunne du måske tilbyde en lidt mere samlet pakke som....køb en romantisk eftermiddag/aften/nat omkring Furesø:

Dagen starter i bådudlejningen hvor i får udleveret en båd og lille snackpakke samt drikkevarer.(Her kan i aflevere jeres soveposer..se senere) Efter bådudlejningen vil en frisklavet picnic kurv blive udleveret med et lille tæppe og et måltid (det kan bestå af to lækre sandwiches, evt. kan man have tre valgmuligheder for indholdet af disse) og en lille dessert. (Den tomme kurv og tæppet afleveres og kan genbruges uden større merudgift for dig som sælger end en evt. vask af tæppe)
    Dernæst følger en hyggelig og romantisk gåtur gennem skoven til en af de mange bål og teltpladser -hvor vi (mens i har været ude at ro) har slået et telt op (igen en engangsudgift der kan genbruges, men en stor anstrengelse som folk nok gerne vil betale for at slippe for) Og redt op med jeres soveposer. Der vil på pladsen være kolde drikkevarer (evt. for en mindre merpris, en flaske afkølet hvidvin, eller de søde billige mousserende vine -asti, verdi osv. eller en billig knapt så sød boblevand) samt to flasker kolde vand, bålet er lavet så i bare lige skal tænde det og sørge for at holde gang i det, og en lille kurv med popcorn (if you must) marshmellows (og chokolade og kiks -ville jeg synes var bedre -og billigere end popcorn og mere romantisk) og i kan sammen nyde sommeraftenen og en romantisk nat i naturen.
    I forhold til dine priser, så vil det nok godt kunne lade sig gøre med en ok indtjening hvis du tager omkring 600kr for den samlede oplevelse, men det kræver selvfølgelig en del mere arbejde fra din side, men det er for mig at se nok det jeg ville satse på at sælge, ikke de faktiske ting smiley

• #23   18. jun 2014 "Skovtur og popcorn" mod "gourmet picnickurv med bobler og tæppe til 499"?

det er lidt "Jeg er ideforladt og fik andre til at klare det" mod " jeg har arrangeret noget særligt"

Jeg ville helt klart tage "gourmet picnickurv med bobler og tæppe til 499"

• #24   18. jun 2014 I øvrigt synes jeg du griber den her ret godt Andreas T smiley

• #25   18. jun 2014 Andreas helt klart smiley og jeg ville nok sørge for det var nogenlunde billigt, selvfølgelig skal der være en avance, men hellere en lille en der lokker flere kunder til, end en stor en som folk måske vælger fra smiley

Og du skal virkelig have ros for at tage kritik konstruktivt smiley

• #26   18. jun 2014 Obsternasigs forslag, gav mig virkelig lyst til sådan en tur.
    Synes klart du skal arbejde dig hen imod noget i den stil.

Altså hvor du har planlagt en hel dag/aften/nat for dem, med alt hvad der dertil høre for at få en god og romantisk tur.
    Selvfølgelig vil det koste mere, men det vil for det første tiltrække flere og for det andet får de en helt anderledes og bedre minderig tur ud af det.
    Udover det, vil det give meget mere mening at købe sig til det, netop fordi sådan en tur kræver mange flere planlæggelser, indkøb osv. Fremfor en aften ved et bål med popcorn.

• #29   18. jun 2014 hehe det ville jo være oplagt, omend jeg kan se det for mig...Isabella tilbagelænet i båden, med et glas køligt boblevand, to store tøser og 7 hvalpe, og en mere eller mindre anstrengt ægtemand ved årene smiley

Kommentér på:
Er det udhængning...

Annonce