1.249 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Jeg føler mig så tom Jeg føler mig så tom

Har i dag måtte sige FARVEL til min soulmate indenfor marsvin.
Har haft en del marsvin og hun var det eneste der gik lige i hjertet på mig...ja på hele familien, så tabet er stort.
Ja det er bare et marsvin, vil nogen måske sige, men hun var helt speciel.

Nu er det at jeg sidder med den følelse indeni, at når jeg bliver så ked over at miste en lille gris, hvordan vil det så ikke blive, hvis man engang får hund, den vil jo -om muligt- fylde endnu mere end et marsvin.

Det er så hårdt med de følelser, men jeg har selvfølgelig alle de gode timer og minder tilbage som jeg kan glæde mig over.

Vil ikke noget med indlægget......bare lige have luft smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg føler mig så tom
  • #1   16. jun 2014 Det gør mig ondt smiley smiley
    Det er aldrig nemt, at sige farvel til en soulmate!
    Jeg havde selv en rotte, som bare var min bedste ven... Da hun døde, var jeg også helt knust!

Husk de gode tider, og tænk på, hvor godt i har haft det.. Hun ser ud til, at have været en dejlig gris! smiley

• #2   16. jun 2014 Nåh Det er da synd for dig Men jeg tror sorgen er den samme ,om det er en lille gris eller en hund Når man elsker sine dyr
    Husk hun har det godt hvor hun nu er smiley

• #3   16. jun 2014 Det gør mig ondt smiley smiley

Hun var en meget smuk gris smiley

• #4   16. jun 2014 gør mig ondt men kan godt forstå dig.

• #5   16. jun 2014 Årh hvor var den fin. Den ligner lidt min den ene smiley Men det gør mig ondt! Jeg mistede selv mit første marsvin på min 17 års fødselsdag, han blev 7 år..

• #6   16. jun 2014 Det er ikke bare et marsvin, det er en ven, en kilde til glæde, en del af familien, og tydeligvis en del af dit hjerte!
    Jeres tab gør mig ondt : (

• #7   16. jun 2014 Flue, marsvin, hund, hest eller giraf... Det er ligegyldigt hvilket dyr det er. Er man glad for det, vil det altid knuse en, at miste det.

Kæmpe kram herfra smiley

• #8   16. jun 2014 Mutter har utrolig store personligheder hver især, og de fylder rigtig meget i ens liv, når man først har lukket dem ind.

Jeg har selv lige for nylig måtte sige farvel til en af mine specielle grise, som kun blev 3,8 år.
    Alt for tidligt smiley

Selvom de er små, har de enorm betydning og ikke mindst charme, så gør mig ondt at du har måtte sige farvel til en

• #9   16. jun 2014 Som de andre siger, så er det ligemeget om det er en hest, hund, marsvin eller hamster. Det er ikke størrelsen på dyret der fortæller hvor meget man har elsket det og savner når det er blevet træt af dage.
    Det er den gensidige kærlighed mellem menneske og dyr, når man virkelig har haft det godt sammen med mange gode og herlige timer og oplevelser sammen.

Ked af at din soulmate er bort smiley

• #10   17. jun 2014 Tak for alle jeres svar....synes bare det er så svært og jeg har valgt at jeg ikke vil have marsvin mere, det er simpelthen for hårdt og ingen kommer til at være som Viola. smiley

• #11   17. jun 2014 Nej, det bliver ikke det samme som Viola, men det bliver noget andet og det behøver ikke at være ringere end det du havde med Viola. Men det kan blive lige så godt, på en anden måde. Så hvis du elsker Marsvin generelt, så synes jeg ikke at du skal udelukke at få et igen.

Det er det samme med hunde, man er helt knust når ens bedste ven er borte, og man tænker at det aldrig bliver det samme. Men der findes så mange forskellige forhold fordi man hver især er forskellige og har hver sine særheder. Og en anden hund eller marsvin, vil have sin helt egen personlighed, som du med garanti også vil falde pladask for smiley

Kommentér på:
Jeg føler mig så tom

Annonce