OLLIE GJORDE MIG ROLIG! {{forumTopicSubject}}
Jeg var idag til eksamen i min uddannelse kontorassistent med speciale i offentlig administration - jeg havde min kæreste og Ollie med, da jeg ikke syntes han skulle være alene hjemme når han havde muligheden for at tage med.
Vi kørte derfor op på skolen hvor eksamen skulle foregå, og var der ca 1 time før jeg skulle ind.
Jeg er MEGET nervøs når jeg skal til eksaminer..
Jeg sad og ventede og Ollie blev ved med at komme hen til mig, ville nusse og kæles. (Mon han kunne mærke jeg var nervøs?)
Og han gjorde faktisk så jeg ikke var lige så nervøs - nervøsiteten forsvandt næsten helt!
Jeg kom derfor ud med et 7-tal, og jeg er sikker på Ollie har været med til at gøre at jeg ikke var så nervøs, og klarede eksamen bedre end forventet!
Hvor er det dog fantastisk, at have hund! En der altid er der, en der støtter en 100%!
Måtte lige fortælle om min dejlige dag, takket være min engelske bullterrier Ollie!
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.751
Du kan låne min hund, hvis du sigter efter et 12 tal.
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.376
Tillykke med 7-tallet
nov 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 14
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Jeg tror helt sikkert de kan mærke vores sindsstemninger. Er jeg irriteret, så bliver jeg nødt til at gå ovenpå hvor Lia ikke kan komme til mig, for ellers går hun helt i selvsving fordi hun skal indynde sig, også selvom det ikke er hende jeg er irriteret på og jeg forsøger at skjule det.
Jeg kan også se på hendes opførsel om folk er bange for hunde, selvom de skjuler det så godt at jeg ikke kan se det på dem. Her går hun også i selvsving med dæmpede signaler for at vise at hun ikke er farlig.
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Er begge mine hunde meget orpe at køre De vil simpelthen ikke ha det
De gør sig til på alle mærkelige måder
Så jo de kan mærke hvordan vi har det
OLLIE GJORDE MIG ROLIG!