{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

OLLIE GJORDE MIG ROLIG! {{forumTopicSubject}}

Jeg var idag til eksamen i min uddannelse kontorassistent med speciale i offentlig administration - jeg havde min kæreste og Ollie med, da jeg ikke syntes han skulle være alene hjemme når han havde muligheden for at tage med.
Vi kørte derfor op på skolen hvor eksamen skulle foregå, og var der ca 1 time før jeg skulle ind.
Jeg er MEGET nervøs når jeg skal til eksaminer..
Jeg sad og ventede og Ollie blev ved med at komme hen til mig, ville nusse og kæles. (Mon han kunne mærke jeg var nervøs?)
Og han gjorde faktisk så jeg ikke var lige så nervøs - nervøsiteten forsvandt næsten helt!
Jeg kom derfor ud med et 7-tal, og jeg er sikker på Ollie har været med til at gøre at jeg ikke var så nervøs, og klarede eksamen bedre end forventet! smiley

Hvor er det dog fantastisk, at have hund! En der altid er der, en der støtter en 100%! smiley

Måtte lige fortælle om min dejlige dag, takket være min engelske bullterrier Ollie! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OLLIE GJORDE MIG ROLIG!
  • #1   2. jun 2014 Tillykke!
    Du kan låne min hund, hvis du sigter efter et 12 tal. smiley

• #2   2. jun 2014 Hunde er fantastiske smiley Min Ollie har også hjulpet mig gennem en hård dag i dag smiley
    Tillykke med 7-tallet smiley

• #3   2. jun 2014 Det er da helt fantastisk hvad hunde kan smiley

• #4   2. jun 2014 Tillykke med eksamen Hvor er det dejligt at høre at Ollie kunne berolige dig Ja jeg tror på at hunde kan mærke at man er urolig
    smiley

• #6   2. jun 2014 Tillykke med 7 tallet! smiley

Jeg tror helt sikkert de kan mærke vores sindsstemninger. Er jeg irriteret, så bliver jeg nødt til at gå ovenpå hvor Lia ikke kan komme til mig, for ellers går hun helt i selvsving fordi hun skal indynde sig, også selvom det ikke er hende jeg er irriteret på og jeg forsøger at skjule det.

Jeg kan også se på hendes opførsel om folk er bange for hunde, selvom de skjuler det så godt at jeg ikke kan se det på dem. Her går hun også i selvsving med dæmpede signaler for at vise at hun ikke er farlig.

• #7   2. jun 2014 Hvis min mand og jeg hæver stemmen og råber lidt efter hinanden
    Er begge mine hunde meget orpe at køre De vil simpelthen ikke ha det
    De gør sig til på alle mærkelige måder
    Så jo de kan mærke hvordan vi har det smiley

Kommentér på:
OLLIE GJORDE MIG ROLIG!

Annonce