{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Det er ikke nemt at være moppedellen.. {{forumTopicSubject}}

for tiden...
For det første har hun lige været hos dyrlægen i dag og foretaget et hudskrab - det var ikke rart smiley Hun har hårsækkemider, men heldigvis kun i lokal form og det er ikke så slemt, vi har opdaget det meget tidligt, og hun er ikke generet af det heldigvis. Så nu forsøger vi med den behandling, og det hjælper heldigvis.

Nå, men derudover er både kæresten og jeg travlt optaget med opgaveskrivning og har lange dage for tiden - det lille pus er jo vant til at have en hjemme meget af tiden (men kan jo sagtens være alene hjemme).
Åh, hvor jeg glæder mig til at have ferie og nusse om den lille mussefis smiley kan godt mærke på hende, at hun er lidt mere opmærksom på en end når man er hjemme.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er ikke nemt at være moppedellen..
  • #1   19. maj 2014 Det hele skal nok gå, og godt med positiv indstilling!:-) Hun skal nok klare sig, og bare i er der for hende når i kommer hjem, så sker der ikke noget ved det. Ja, ens hund bliver meget mere opmærksom på en, når den er lidt tid alene hjemme, men sådan er det jo også med os mennesker. - Bare godt i har holdt øje med hende, og at hun er under behandling. ! smiley

• #2   19. maj 2014 I love my little dog: Ja, jeg er meget optimistisk, ved at det kan være meget værre med de hårsækkemider, så er lykkelig for, at det ikke er så slemt smiley Men ja, er sikker på, at hun nok klarer sig - både med det her og alene hjemme, det er bare mig der har dårlig samvittighed over for den lille selskabspapegøje smiley

• #4   19. maj 2014 Ha ha ha ha, Kira hvor herligt, typisk mops smiley sådan plejer det også at være herhjemme men både kæresten og jeg skriver i grupper og mødes derfor for det meste uden for lejligheden desværre smiley

• #5   19. maj 2014 Vi får alle dårlig samvittighed, og jeg får det bare af at skulle over og handle;-) Det er ikke noget vi kan gøre for;-)

• #7   19. maj 2014 Haha, Berta står også altid og stirrer på mig, hvis jeg sidder i sofaen med computeren, fordi der så ikke er plads til hende smiley De er bare sådan nogle puttedyr!

Ja, jeg er sikker på, at hun nok skal klare den. Det er nok lige så meget mig, der savner hende og at være hjemme med hende, for det er jeg også vant til smiley

• #8   19. maj 2014 Grislingen har fundet sin vante plads igen smiley åh hvor hun nyder at vi er samlet igen. Hun er virkelit indbegrebet af selskabshund!

profilbillede
  • #10   20. maj 2014 Og ofte får de jo lov til det, de små møffedyr. Man - eller jeg i hvert fald - kan ikke stå for de store dejlige øjne smiley

profilbillede
  • #12   20. maj 2014 Argh, mere mopsenuttethed smiley ååååh, hvor jeg altså elsker den race - sådan nogle mops kan have de dejligste udtryk!

Kommentér på:
Det er ikke nemt at være moppedellen..

Annonce