Hvorfor filen gør folk ikke noget...??? {{forumTopicSubject}}
Vi har været en tur i Kalø vig og omkring slotsruinen...
Feeed dag med hygge ved vandet og mad med hele familien samlet dagen efter min datters konfirmation...
Meeeen hjemturen er ikke det fedeste, vi kommer kørende og ser en kat i vejkanten, først tror jeg den "bare" er død, men nææææ nej den løfter hovedet og smider det bagud mod bagbenene, tænker fuck og holder ind til siden inden da er min søsters kæreste kørt forbi den da han osse troede den var død, han stopper så osse, og min mor og jeg går hen til den og ser den er ramt men ikke død, den kravler i cirkler og ser meget skidt ud pulser helt vildt i vejrtrækningen, tænker fuck har ikke noget i bilen til at slå den ihjel, finder en kæmpe sten og prøver på at rette den lidt ud så jeg er sikker på jeg rammer hovedet, men den trækker sig helt sammen som en kugle, så er ikke sikker på jeg kan ramme den ordentligt, så min søsters mand bliver tilkaldt og han kunne sagtens ramme den ordentligt og hårdt nok så den ikke lider mere... R.I.P lille mis, kendte dig ikke men var den sidste der nussede dig...
Meeen HVORFOR stopper folk ikke og hjælper katten men bare kører forbi og er ligeglade, eller berørings angst...
Heldigvis fik den fred istedet for at skulle ligge i flere timer og lide...
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
Godt i stoppede..
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
Når man køre så "stort" et dyr ned, så køre man da tilbage og sikre sig, at den ikke lider
Får det helt skidt ved tanken!
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
Jeg er glad for at jeg stoppede har ikke samvittighed til andet...
Men ja vi mødte så en del biler på den rute da den er meget befærdet, men nogen må da have set den bevæge sig men bare er fortsat...
Den lå i modsat køreretning end den vi kørte, så vi skulle over en ret trafikeret vej...
jan 2011
Vi kørte ikke derfra førend alle nerverne var stoppet med at røre sig som de nu gør...
jun 2013
kæben var brækket, så meget at den ikke kunne lukke munden, der var maddiker i munden.. den havde ligget der et stykke tid..
arme kat..
Jeg kan ikke slå ihjel, kan bare ikke, ikke engang en guppy kan jeg tage livet af.. men var 10 min. fra nærmeste dyrlæge, så tog katten i et tæppe og tog den med til dyrlægen som gav den fred med det samme.
puhh.. det billede har virkeligt sat sig fast som et mareridt
jan 2011
jan 2011
mar 2008
Og med sådan en tråd som den her, er jeg ret glad for, jeg ikke har taget det endnu..
Jeg tror ikke jeg ville kunne slå sådan en misser ihjel.... Jeg tror bare jeg ville gå i panik, og sætte mig til at tude.... Føj!
jan 2011
jeg er bare sådan at jeg skal være 100% sikker på at ramme rigtigt første gang...
jun 2013
Det er virkeligt noget jeg gruer for..
Anika, jeg ville ønske, (virkelig!) at jeg havde rygraden og n*sserne til det, men tror bare ikke jeg er skabt til at slå ihjel, bare jeg kommer til at knase en snegl med skoen får det til at gyse i hele kroppen..
jeg kan klaske fluer, det er nok hvad jeg duer til..
må erkende, og ja I må godt grine, at jeg har haft min gamle dyrlæge ud og aflive en høne.. hun var syg, og jeg kunne ikke have at hun bare skulle have kappet hovedet af..
arhh hvor åndssvagt.. men sådan er det.
jan 2011
Du gør noget om det så er igennem en dyrlæge så er det stadig at give den hurtigt fred...
mar 2008
Min mor kørte engang en kat ned... Jeg gik helt kold..! Kunne ikke gå ud af bilen eller noget som helst..
Det vigtigste for mig, var bare, at der blev sikret, at den altså VAR død, og at falck fik den hentet, så de kunne kontakte evt ejer...
Min søster tjekkede at den var død, og så ringede min mor til falck..
Det tog mig en hel weekend, at komme psykisk over den tur... Har aldrig i mit liv oplevet noget værre!
jan 2011
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.635
For fanden, jeg kørte engang over en spurv, som så lå og baskede bagefter. Jeg MÅTTE altså stoppe og sikre mig, at jeg ikke havde skadet den. Vi taler 3-4 cm's fugl her, LOL.
Heldigvis fløj den afsted, da jeg kom tæt på den, så den har nok bare været uforberedt på den vindstyrke, der jo kommer, når man kører.
jan 2014
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 202
jun 2013
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 89 Hunde: 2 Emner: 159 Svar: 2.252
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Jeg kan slå et såret dyr ihjel Jeg kan ikke klare at det skal lide
Det sidste dyr jeg gav fred var da Sille havde taget en ræveunge Og lå og var halvdød Jaaa der var jo ikke andet at gøre ,at skynde mig at få fat i en spade ,så den fik ikke for lidt ,Så har man uanede kræfter Den skulle ikke lide
Jeg har ligeledes kørt en hund over som var sluppet fra sin ejer Min mand gik ind på nærmeste gård og ringede efter dyreambulancen Jeg sad bare og hylede Der var desværre ikke noget at gøre ,den havde brækket 3 ben Men se de hunde øjne kikke på en, det er simpelt hen ikke til at bære Så ja jeg hader at køre bil særlig ved skumrings tid
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Hvorfor filen gør folk ikke noget...???