{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  advarsel nem id fup mail
  • #1   8. maj 2014 Ja men hvad kan der ikke svindles med Det er forfærdeligt Alle kneb gælder Svineri smiley

• #2   8. maj 2014 Jeg fatter så ikke nogen hopper på den slags. Alene at afsendermailen ender på .nu burde da få en klokke til at ringe. .

• #3   8. maj 2014 @ Annelise ... ja men der sidder bare folk rundt omkring som er meget tror meget på ægtheden af den ting der kommer i ens mailboks, som slet ikke kan rumme alle de "nye" fup ting der sker i verden

• #4   8. maj 2014 Ufatteligt hvis folk hopper på sådan noget, som så oplagt er snyd.
    Dårlige formuleringer og opfordring til at scanne eller afskrive alle koderne. Hold nu op!
    Hvis der endelig skulle være sket en fejl, ville banken nok sende nye nøglekort ud til kunderne, hvis det var nødvendigt.

• #6   8. maj 2014 Man har altså lov at bruge den indvendige side af hovedet. Den slags fup har eksisteret i de sidste mange år. Først på snailmail og telefax, siden på mail. Fremgangsmåden er den samme og det er i medierne gang på gang. Alligevel er der folk der falder i og jeg må indrømme jeg ikke har specielt ondt af dem lissom jeg heller ikke har ondt af dem der betaler for en hund der aldrig har eksisteret eller sender kassen til hende den lækre der kontaktede ham på Facebook. ..

• #7   8. maj 2014 Jeg er enig et langt stykke af vejen ... men jeg har fx en bror der har haft en aneurisme (sprængt udposning i hjernen) ... han fungerer men der er mange ting han ikke fatter, der er også mentalt handicappede, og ældre borgere der bare har svært ved at opfatte disse ting, de er nemme ofre ....

• #8   8. maj 2014 Ja men det er som regel ikke dem der sidder og klynker i medierne bagefter...

Svindlere ka man aldrig undgå. De vil altid være der og de bliver smartere og smartere.

• #9   8. maj 2014 nej nej de klynker ikke .... men med den slags mere ubehjælpsomme i tankerne synes jeg stadig det er en god ide at kopiere og linke til de advarsler, selvom mange efterhånden kan gennemskue en del af fup numrene og ikke hopper på ...

• #10   8. maj 2014 Jeg håber bare familie hjælper dem der ikke selv kan... de andre ka betragte det som dyre lærepenge smiley

Kommentér på:
advarsel nem id fup mail

Annonce