{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Betydningsfulde Tråde
  • #1   2. maj 2014 Jeg tror de tråde jeg husker allermest, og som har gjort mest indtryk på mig, var dem om hunden Molli, som alfisten endte med at hente, og som nu lever et skønt aktivt liv hos hende.

  • #3   2. maj 2014 Helt klart trådene om parabolen. Hun var altså en speciel lille en.

  • #4   2. maj 2014 Hmm... Blandt andet tråden om Fiskenørden/Mark/Pernille/whatever navnet var..

    Og ellers synes jeg faktisk tit, at de bedste tråede er dem omkring avl og hvor man får sindsygt mange gode råd, hvis man ellers vil lytte/læse ordentligt og kan overse folks temperament.

    Har nogle stykker som jeg har vendt tilbage til ofte, men kan ikke finde dem lige nu.. .)

    Personlige tråde, kan jeg rigtig godt lide.. Alting behøver ikke handle om hund,e selvom det er hundegalleri - Kan rigtig, rigtig godt lide at folk er så forskellige og spørger om så mange ting - man lærer noget nyt hver dag herinde.. smiley


  • #5   2. maj 2014 Mark/Pernille trådene berørte vist rigtig mange.
    Jeg tror der går år før de er glemt smiley


  • #6   2. maj 2014 Som Ib skriver, er trådene om Mark vist nogen af dem der har gjort størst indtryk.. Jeg kan stadig ikke forstå hvordan en pige kunne tage røven på så mange voksne mennesker..

  • #8   2. maj 2014 De tråde der har gjort mest indtryk på mig, har nok faktisk været nogle af mine egne...
    Da jeg mistede min mor og alt hvad vi ejede og havde, sprang HG straks til, med hjælp og støtte...
    Og da Alvin så kort efter blev syg, og måtte aflives, ja så var HG der igen, med alt den kærlighed, som HG nu engang indeholder... Søde mennesker sprang frem og hjalp, og mange kom med gode råd og trøstende ord... smiley

    Dem med Mark ramte også hårdt her, og det har desværre medført, at jeg ikke springer til med hjælp, i tråde, hvor jeg føler det er en troll...


  • #9   2. maj 2014 Også marktrådene huskes her.....han var så sympatisk og så blev man snyyyydt....øv smiley
    Derudover kan jeg godt lide at følge med i OT trådene, hvor man kan få et lille indblik i HG ernes tanker om og udfordringer i livet


  • #10   2. maj 2014 en af de tråde jeg husker bedst, var faktisk en om en der ville hjælpe en lille chihuahua med en hvalp, fordi hun var en fødemaskine (Som jeg husker det) hun havde også andre hvalpe og hunde, og jeg husker specielt hundemoren, den lille hvalp og en lidt større hvalp der også var tilsalg.
    Damen ville kun sælge til en skyhøj pris, hvilket ingen kunne eller ville betale, men der var flere incl mig selv der virkelig prøvede at få dem væk derfra.
    Desværre endte det med en besked om at hvalpen var blevet slået ihjel af de andre hunde og moren var vidst også død eller lign.

    Det tog virkelig hårdt på mig, og for at være ærlig er jeg aldrig helt kommet over det, for jeg ville så gerne hjælpe dem, men kunne ikke. smiley


  • #11   2. maj 2014 Ja som andre siger, Mark trådene..

    Men ellers så er der en masse andre tråde som har gjort indtryk.. Dem om Parabolen og om Alvin..

    Og ja mine egne tråde omkring Kato.. Folk kom med råd og vejledning, desværre var der intet der hjalp (han var ødelagt psykisk pga 4 overfald på under 1 år).. Så jeg måtte gå den tunge vej i november sidste år.. Og føj hvor var det modbydeligt.. Jeg kan stadig sidde og tude den dag idag.. smiley
    Men i var der, de støttede og trøstede.. Og i er alle guld værd.. smiley


  • #12   2. maj 2014 My only - åhhh den kan jeg også huske.. Jeg var også en af dem som gjorde hvad jeg kunne for at hjælpe hundemor og hvalpen..

  • #13   2. maj 2014 Den husker jeg også My Only...

    Den periode med Parabolen, Alvin og Kato husker jeg bare specielt godt... Ikke for noget positivt, for der var dælme mange hunde der blev syge, eller måtte aflives.
    Det var en rigtig hård periode for mig, her på HG..


  • #14   2. maj 2014 Ja det var simpelthen så frygteligt smiley

    Ja mark tråden(ene) var klart også noget jeg husker, dog var jeg ikke så berørt af det, da jeg ikke rigtig havde snakket med "ham"

    Elsker TG's OT-tråde, de giver altid et godt grin smiley


  • #15   2. maj 2014 Den danske - Ja de 3 stjerner kom herfra alt for tidligt og med meget kort tid imellem..
    Det var sgu hårdt..


  • #16   2. maj 2014 de tråde som virkelig viser hvor søde folk kan være overfor hinanden, når lokummet virkelig brænder, og der er brug for en fremstrakt hånd på den ene eller den anden måde.
    Det rører mig.
    Der har været en del gennem den tid jeg har været aktiv her på HG.
    sidst har det været Mikalas tråde om Hannibal der har rørt mig.


  • #17   2. maj 2014 Ja de tråde hvor folk hjælper er også altid gode og rørende og virkelig dejligt at se smiley


  • #18   2. maj 2014 Udover Mark/what ever hun hed, trådene og så alle de sørgelige tråde der var i efteråret med syge hunde der skulle videre herfra, så husker jeg specielt én tråd. Det er efterhånden mange år siden, men det var en hvis hund havde brækket benet, mens han havde været ude og kaste med bold med den, og han havde ikke råd til hverken dyrlæge eller taxaen der ind. Der trådte nogle på HG til og hunden fik hjælp. Mener det endte med en aflivning, men til dyrlæge det kom den, takket være Hgs utrolige, fantastiske brugere!
    Helt utrolig hvad en internet side kan være i stand til bidrage til, for at hjælpe folk/dyr i nød.


  • #19   2. maj 2014 Tusinde tak for jeres input smiley

  • #20   2. maj 2014 En tråd jeg husker, var den med hende som spurgte om hjælp. Hjælp til hvad hun kunne "forlange" af økonomiske ydelser hos kommunen, fordi hun og hendes familie stod i en lorte-situation.

    Det endte med at en masse herinde fra sendte dem mad, legesager, tøj, forskellige ting, hundemad, og nogle sendte penge. Jeg glemmer ALDRIG den tråd.

    Jeg kan huske jeg sad, og læste den. På et tidspunkt vender jeg mig, og kigger på min kæreste. "Hvor er det dog smukt!" fik jeg sagt, og så hylede jeg! For det var virkelig smukt.

    Og trådene om lille Bertil, hvor ejer pludselig stod og ikke anede hvad hun skulle gøre, og hvad der skulle ske. Igen hjalp folk herinde, og hun fik transportbur/bure fordi hun skulle bruge det. Den kamp lille Bertil kæmpede, den husker jeg. Men han tabte den desværre smiley


  • #21   2. maj 2014 Den første tråd du nævner Natascha husker jeg også tydeligt, det var så rørende

  • #22   2. maj 2014 Jeg husker tydeligt "Mark-trådene".

    Trådene om Kato, Parabolen, Alvin og Jackie gjorde stort indtryk her.

    Af de lidt mere positive tråde, elsker jeg dem om Dana smiley


  • #23   2. maj 2014 Åh ja... Jackie.. For pokker jeg tudede da jeg læste, at hun tabte kampen..
    Glemmer aldrig, da jeg jublede og sagde til min mor, at hun var i bedring, og alle de finde billeder der var af hende... Og ikke længe efter, der døde hund... Det kom også tæt på, selvom jeg på ingen måde kender hverken Jackie eller TG...


  • #24   2. maj 2014 Jackie-trådende ramte os mig dybt, og da hun tabte kampen sad jeg bare med tårerne trillende ned af kinderne. Av mit hjerte.

  • #26   2. maj 2014 Kan også godt huske Mark/Pernille tråden smiley

    Ellers husker jeg også nattetrådene for et par år siden, det var så skægt smiley


  • #28   3. maj 2014 Mark+Pernille-trådene satte sig dybt hos de fleste herinde.
    Til dels fordi Mark var alvorlig syg, og spillede på alles følser, et par enkelte fik hug fra de fleste herinde, fordi de sagde, at der var noget der ikke stemte smiley
    Det viste sig at de enkelte havde ret, Mark var fake, og folk sad virkelig og følte sig misbrugte i al deres uselviske hjælp støtte og kærlighed.

    Heldigvis kan folk stadig godt få hjælp herinde, fordi hundefolket er kærlige uselviske mennesker smiley smiley

    De tråde som rørte mig dybt var trådene om Kato, parabolen, two face, Ginga og senest lille Hannibal som tabte kampen smiley

    Mine egne tråde om Jackie, som vi mistede efter kort tids sygdom, der takker jeg for al den støtte og opbakning vi fik af jer alle herinde smiley smiley

    Ellers elsker jeg de der kamp-hunde tråde... hvor trunte og brian går helt agurk smiley


  • #31   3. maj 2014 Nu kan jeg ikke huske hvad det var for en, men der var den her hund som ikke var stueren, i en alder af 6 år. Jeg tror ejeren hedder Palle, og hunden hed vist nok Molly, hun var blevet mishandlet hos tidligere ejere, og var derefter kommet til Palle, men den lille hund tabte desværre kampen smiley

    De positive tråde er Dana smiley


  • #32   3. maj 2014 Jeg husker bedst tråden om en familie, som var kommet i økonomisk krise.

    Kvinden sprugte til, hvordan man fortæller sine børn at der ikke var råd til et juletræ.

    Jeg har aldrig før eller siden set SÅ stor støtte og opbakning, det var helt fantastisk.


  • #33   3. maj 2014 Bliver da også lidt nysgerrig omkring de" Mark" tråde...har holdt pause herfra nogle år, så er ikke så opdateret ...men findes de stadig herinde ?

    Jeg mindes de "gode gamle dage" med morsomme aften/nattetråde og nogle brugere, som man altid vidste var "mand" for nogle heftige diskussioner...det var inden der kom HA´er til...men sikkert derfor HA posten blev oprettet smiley


  • #34   3. maj 2014 Ja de tråde som jeg aldrig glemmer er den om stakkels Hannibal og Palle med hans lille hund, som var blevet mishandlet Og endelig skulle til at ha et godt liv Men som så bare døde Jeg glæmmer aldrig de hundeøjne Ja jeg kan faktisk beg. at pive igen
    Så glemmer jeg aldrig hende trunten ,jeg tilbød at betale dr.regningen for, så hendes hund kunne komme til dr.læge Men takkede nej da jeg forlangte at få dr.lægeregningen tilsændt
    Jeg glemmer heller aldrig tråden hvor den lille hund blev væk
    Men jeg må ikke glemme de gode tråde, smiley så som TG Der kommer man altid i godt humør


  • #36   3. maj 2014 Mange af de vigtige tråde er allerede nævnt, men tråde jeg bliver berørt af er de der tråde hvor TS dybest set skifter hunde ud, på samme måde som vi andre skifter undertøj.
    Og de der tråde hvor det skriger til himlen at TS ikke har sat sig en dyt ind i det vedkommende har gang i, om det så er vedkommendes valg af race, avl osv.

    Og så naturligvis dem der handler om "muske/listehunde".


  • #38   3. maj 2014 Allergisk: De tråde, især dem der handler om at skifte hunde ud, har det med at hænge fast i min hukommelse for evigt ink.brugeren....:(
    Og i øvrigt også de der "Jeg har ikke råd til at behandle min syge hund, så jeg sælger den og køber en anden" Eller "Jeg har ikke råd til at få min syge hund behandlet, så det bliver den bare ikke".


Kommentér på:
Betydningsfulde Tråde

Annonce