{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.373 visninger | Oprettet:

Manglende feriepenge {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg arbejder som bartender på en natklub, og har været der i 7 år.
jeg har ikke haft problemer med feriepenge før nu...

Min arbejdsgiver har hele året ikke haft råd til at indbetale feriepenge hele året, å jeg har gentagne gange modtaget breve fra feriekonto, hvor der stod at han ikke havde indbetalt feriepenge som man skal.
han har hele tiden sagt at vi nok skulle få dem, men at han lige skulle tjene nogle flere penge, og havde julen og dens indkomst overstået.
Han har også hele tiden sagt at han SKULLE indbetale dem inden 1. maj da han ellers blev lukket..
Har regnet sådan ca ud at jeg skal ha 5-6.000 fra ham.
I dag skal jeg så til at kontakte feriekonto, men kan se at der er indbetalt 975,- fra fk-feriekonto, med ham som arbejdsgiver.
Men det er jo så kun et rate-beløb, han sikkert har opgivet til feriekonto og alle medarbejdere, han skylder os jo meget mere end det.

Hvad gør man lige i sådan en sag her..vil jo ikke miste mit job, det er rart med indtjening hver måned, men syns også han strammer den lidt efterhånden smiley

...og nogen der ved hvor længe han må strække den før han skal betale det hele?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manglende feriepenge