{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Hvor kan man leje et sommerhus på Sjælland m. hund? {{forumTopicSubject}}

Vi vil gerne en tur til Sjælland til sommer - en uges tid for at holde en lille ferie sammen inden baby kommer til november smiley

Der skal være plads til vores hund, men ellers ikke noget krav om størrelse, da det blot skal være "soveplads".

Det må meget gerne være i området omkring Stenlille/Slagelse smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor kan man leje et sommerhus på Sjælland m. hund?
  • #1   30. apr 2014 Mener at man gennem Dansommer kan søge sommerhuse, hvor hund er tilladt

• #2   30. apr 2014 Både www.novasol.dk og www.dansommer.dk har huse hvor hunde er velkomne. Og er man medlam af DKK får man oven i købet 8% rabat smiley

• #3   30. apr 2014 Ellers prøv Bolig Portalen.dk det koster 29kr.for 4dage "for at kunne se tlf.numre og e-mail adr. til udlejeren" Husk at læs reglerne om abonnementet så du ikke får en regning fåor at junne tjekke huse og lejligheder over hele landet i 2-3mdr. smiley .
    Det er private der lejer sommerhusene ud,"for det meste" og man kan virkeligt finde nogle lækre nogle. smiley

• #4   30. apr 2014 Som "Fubert" skriver, så Novasol og Dansommer og iøvrigt flere andre udlejningsbureauer, du skal bare aktivere feltet husdyr, når du laver søgningen i deres database, ikke noget problem.

• #5   30. apr 2014 Anita, er boligportalen ikke kun for længevarende udlejning?

• #6   30. apr 2014 DBA har også nogen gange sommerhuse til leje.

• #7   30. apr 2014 Vi brugte selv Novasol, lidt dyrt, men fint.
    Året senere fandt vi en privat udlejer det resulterede i vi betalte det halve. Men ok, det var heller ikke et lige så lækkert Sommerhus smiley

• #8   30. apr 2014 Vi har et sommerhus, vi nogle gange lejer ud (også til dem med hund), men det er i Tisvildeleje..

• #9   30. apr 2014 Louise S: Jeg har lige præcis tænkt på Tisvildeleje også - det er ikke helt utænkeligt smiley

• #10   1. maj 2014 Kirsten Nej, og slet ikke i denne periode, jeg har selv fået 3 tilbud på huse jeg forhørte mig om, men måtte afslå da jeg fandt den knude i Prixie, man aner jo ikke om hun skulle ha været opereret så det var/er sparetider. Heldigvis er den ved at forsvinde igen helt af sig selv og lige så hurtigt som den kom. Fra at være stor som en bordtennis bold er den nu på str. med en stor ært, men det er jo også et enormt "spring på ca. en uge.

HOV undskyld jeg "gled OT" Som sagt så er der massere af sommerhuse på Bolig portalen, men self skal man tjekke hver dag, for så snart man finder et, så er der 100 andre som også ser det. smiley
    Men at jeg med 3 hunde kunne få flere tilbud, hvor jeg stod som 1ste vælger, er jeg meget overrasket over. smiley

• #11   1. maj 2014 Heidi, ved du, hvornår I gerne vil leje sommerhus, så kan jeg jo evt. lige se, om det er ledigt:-) Vi har lige sat sommerhuset til salg (desværre..) så du kan se billeder af det her og se om det er noget for jer:
    http://www.lokalbolig.dk/koeb/ejerbolig.htm#35-009709

• Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #12   1. maj 2014 http://www.campaya.dk kan du søge på tværs af bureauerne, og de har også mulighed for at filtrere så du kun ser de huse hvor hunde er tilladt.

Sidder selv ved et sommerhus i Kerteminde lige nu... kan ikke klage over vejret i dag smiley

Kommentér på:
Hvor kan man leje et sommerhus på Sjælland m. hund?

Annonce