Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Poppi zoo - foto konkurance
  • #2   28. apr 2014 Mine smuksakker er også med

profilbillede
  • #3   28. apr 2014 Jeg har stemt på den jeg synes er bedst

• #4   28. apr 2014 Det er da også det man skal Ib smiley

• #5   28. apr 2014 Ja Ditte smiley

Og med det vil jeg sige..
    Jeg ville ønske at man skrev noget i retning af.
    "har I set den her konkurrence, hvor man kan stemme på det billede man synes skal vinde"

"stem på min hund" virker bare ikke ret godt for mig

• #6   28. apr 2014 Det er jeg enig i Ib

• #8   28. apr 2014 Der står på deres side: "så er konkurrancen for alvor startet. og nu gælder det bare om at få flest likes. så fortæl venner, familie og alle andre omkring jeres hund så stiger chancen for at vinde jo ;-)"
    Det har jeg fortolket med at jeg gerne må skrive og "tigge" jer om at like billedet, da jeg fortæller om min hund til jer! smiley

• #9   28. apr 2014 Ja Simone.. For jo flere der hører om din hund des flere potientielle kunder ser deres fb side smiley
    Det er ren reklame.

• #10   28. apr 2014 Ja Ib, men det spørger jer stadig om hjælp om at vinde konkurancen og det må jeg gerne, så ja man må gerne stemme på den man synes er sødest, men man må også gerne spørge jer, man kan jo like flere billeder og ikke kun 1. smiley

• #11   28. apr 2014 Selvfølgelig må du gøre præcis som du har lyst til.
    Min kritik er mest ment som en hjælp, for jeg ved at rigtig mange har det som jeg.
    med mindre det er nogen jeg kender personligt, så virker "stem på min hund" modsat, og jeg stemmer på alle de andre ( sat lidt på spidsen )

• #12   28. apr 2014 Det jo lidt hvordan verden ligger, hvis jeg blev spurgt om jeg ville hjælpe en, om jeg så kendte personen personligt eller andet, så havde jeg hjulpet, men jeg skal huske dit råd at jeg ikke videre frem hjælpen andre herinde eller ude i verden, det er vel sådan du vil have jeg skal fortolke den Ib? smiley (sødt ment)

• #13   28. apr 2014 Nej det var nu ikke sådan ment

• #14   28. apr 2014 synd de bedømmer efter likes og ikke efter billedkvalitet eller smiley motiv..

• #15   29. apr 2014 Jeg har selv mine 3 med i konkurrencen, men jeg nægter altså at tigge stemmer, jeg håber folk kan se mine hunde er søde og det er nogen gode billeder af dem, vinder jeg er det fantastisk og ellers, ja så har vi prøvet det, men jeg begynder ikke at dele billederne af dem for at få stemmer.

Kommentér på:
Poppi zoo - foto konkurance

Annonce