{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Briller ??
  • #1   22. apr 2014 For mig ser de meget store ud. Men jeg har ikke så meget forstand på briller.

• #3   23. apr 2014 Jamen prøvede du dem ikke først?

• #4   23. apr 2014 Jeg må altså også erkende at de virker ret enorme, måske det bare er vinklen, det kan jo snyde. Og jeg er endda ikke typen som har små briller, da det ser helt forkert ud til mig, men jeg skal heller ikke have større end jeg har nu.

• #5   23. apr 2014 Jeg må give de andre ret. Jeg synes også de virker ret store i det, men jeg har heller ikke en dyt forstand på briller. Jeg kan ikke engang selv vænne mig til solbriller, men har dog et par´, som min kæreste synes klæder mig smiley

Jeg er heller ikke vild med, at de er så firkantede, men det er nok bare min smag - eller mangel på samme.

Har du ikke fået nogle forskellige stel med hjem på prøve, eller i det mindste prøvet forskellige typer i butikken?

• #6   23. apr 2014 Sekundært - jeg er ikke sikker, men det kunne godt se ud til at der ikke er en antirefleksbehandling i de glas. Den fejltagelse har jeg kun gjort EN gang, og jeg gør det aldrig igen... de ekstra penge er ikke værd at spare.

Nu har jeg immervæk haft briller siden jeg var 6 og har passeret de fyrre for mere end et par dage siden, så lidt erfaringer har man da gjort på vejen smiley

• #8   23. apr 2014 Købte dem i L.N skulle bare vælge nogen, blev ikke rådet eller noget. Nu hader jeg dem bare, øv.
    Tak for jeres svar ??
    Skal lige sige det kun er læse briller

• #9   23. apr 2014 Jamen hvis du bare har hevet et tilfældigt stel ned af hylden, så er det jo ikke så underligt. Det er bare sur mås, og en erfaring rigere omkring at man altid skal prøve stellene før man beslutter sig - og evt have en ven med til at hjælpe.

• #10   23. apr 2014 Øv hvor er det surt for dig.
    Når jeg køber briller, er min faste "brilledame" altid med inde over.
    Både din ansigtsform og hudtone spiller ind, men også hvordan dine øjne sidder (tæt eller langt fra hinanden) er vigtigt. Hvis brillerne er for store, er midterfeltet (der hvor du ser skarpest) for langt ude i forhold til dit ansigt - hvis du forstår?
    Men du må glæde dig over at det kun er læsebriller, jeg er dog yderst chokeret over mangel på vejledning! De plejer at være super gode i Louis Nielsen.

Held og lykke med dem smiley

• #12   23. apr 2014 Hvis det bare er læsebriller går det nok - men ja de er store. smiley

Jeg har heller aldrig kunne enes med mine briller, selvom de ser fine ud til mig. Synes altid man bliver så "fuld" af at have dem på. Så jeg bruger kontaktlinser smiley

• #13   23. apr 2014 Det er kun indtil man har vænnet sig til brillerne, at man føler sig fuld smiley Sådan har jeg det hver gang jeg får ny styrke, men efter en dags tid, så føles det igen normalt.

• #18   23. apr 2014 Jeg syntes også at de virker for store til dig smiley

Da jeg skulle have briller, havde jeg min kæreste med ude og vi gik fra den ene brilleforretning til den anden, hvor jeg prøvede briller og Morten tog billeder af mig med brillerne på. Det hjalp enormt meget på hvordan jeg opfangede mig selv med briller.

Jeg endte med at finde mine briller i Hans Laursen. De har et par steder i Jylland, men nu ved jeg ikke hvor du er fra?

• #19   23. apr 2014 Jeg synes de er for store til dig og så synes jeg at det ligner mine fars briller smiley Prøv at gå ind til louis nielsen og snak med dem, måske kan du få dem byttet. Tag en god veninde, din mor eller en anden du stoler på med som kan rådgive dig.

• #20   23. apr 2014 Ja jeg syntes også de virker store Men er det kun til at læse med Kan det så ikke vær ligemeget Jeg bruger også læsebriller ,jeg køber bare de billige ,når jeg ikke skal bruge den til andet smiley

• #21   23. apr 2014 Hvis de ansatte i butikken har set dig med dem på burde de lige fortælle dig dig at din ansigtsform ikke passer til dig briller,utrolig dårlig service så .

• #25   23. apr 2014 Som ansat hos en optiker ville jeg aldrig lade dig gå ud af butikken med de briller...
    Synes det er synd, at du ikke har fået ordenlig hjælp og vejledning.
    Medmindre du selvfølgelig selv sagde, det skal være dem slut bum færdig smiley

• #28   23. apr 2014 Jeg synes heller ikke de klæder dig, de er for store til dit ansigt, men set på den lyse side, så er det kun læsebriller. smiley

Jeg har brugt briller siden jeg var barn og mine første briller var skrækkelige, min mor mente at børn skulle have tynde stel, men samtidig insisterede hun også på at jeg skulle have plastik "glas", fordi det ville være mere sikkert - så da jeg er meget nærsynet, lignede jeg en der gik rundt med to colabundsglas sat sammen med ståltråd - virkeligt ømt.

I dag tager jeg kontaktlinser på når jeg skal købe nye briller og så prøver jeg simpelthen en hel masse stel inden jeg beslutter mig for et par. En god brille skal for mig være noget der pynter.

Kommentér på:
Briller ??

Annonce