Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knude
  • #1   15. apr 2014 Har dyrlægen ikke taget en prøve af knuden ? smiley

• #3   15. apr 2014 Du skal få dyrlægen til at tage en prøve af den knude.

Det nytter ikke at gætte eller blot læse sig til det på nettet.

Tag en tur op til dyrlægen i stege, og snak evt med Anette, hun er rigtig sød, og få hende til at tage en prøve af den knude.

Det er den eneste måde at få klarhed over hvad det er, både for din og hundens skyld smiley

• #5   15. apr 2014 Walles kræftknude kom langsomt og alle mente det var en fedt knude min dyrlæge havde dog den indstilling at knuder kommer af en årsag og hun ville fjerne den og sende den ind, specielt efter hun tog en prøve af den. Jeg var enig. Vi sendte den ind og det var cancer.

• #6   15. apr 2014 Helt enig med LLT...
    Kom nu ud og få tjekket den igennem! At du har snakket med dyrlægen, gør ikke, at din hund er RASK!!!

• #8   15. apr 2014 Tak Julie, for at skrive det vi andre tænker....!

• #9   15. apr 2014 Ja, Julie satte lige ord på det, jeg også tænker..

• #11   15. apr 2014 Jeg bliver simpelthen så vred, på din hunds vegne TS!
    Min økonomi kan skisme også være stram, men min hund kommer sq alligevel afsted!

Hvis man kigger din profil, er de fleste af dine tråde, oprettet herinde, ja de er om sygdom hos din hund!

Jeg fristet til at sige "stakkels hund"! For når du ikke kan se, at der er noget helt galt, jamen hvem filan skal så hjælpe din hund?!

• #12   15. apr 2014 Jeg har flere gange skældt TS ud for netop at søge opmærksomhed, og ja det forgår igennem hunden smiley

Det hjælper ikke noget af det man siger til TS, det er som at råbe til en dør. hun svare sjældent i sine tråde, og folk kan sidde og råbe sig hæse og skæve uden der sker en dyt.

For hundens skyld håber jeg at det hele blot er løgn og latin fra TS `s side af, i et håbløst forsøg på at få opmærksomhed .

Jeg håber at vovse sidder sund og rask, og ikke fejler noget af det TS har påstået .

• #13   15. apr 2014 Jeg håber du har ret TG... Det er dælme skræmmende, at man kan sidde og skrive, tråd efter tråd efter tråd, om sin syge hund og nægte at gøre noget! Det er ikke NORMALT!

Så håber da, at det bare er for opmærksomhedens skyld!

• #16   15. apr 2014 Allergisk: Jeg har det egentlig på samme måde, derfor har jeg holdt mig nogenlunde "pæn" og veksler hele tiden mellem at have frygtelig ondt af TS og blive frygtelig vred på hende. Jeg har derfor også i et par tråde spurgt til, om der ikke er nogle forældre, der kan hjælpe med alle de problemer, hun tilsyneladende har. Desværre får man aldrig noget svar på de ting, man spørger om.

• #17   15. apr 2014 tja jeg har hver gang tænkt: Münchausen Syndrom by Proxy bare på hund istedet for barn.

• #18   15. apr 2014 Men det arbejdes der jo så også kraftigt på at ændre på ^^.
    Jeg er vel ikke den eneste, som også følger med i TS' fora på babygalleri...

• #19   15. apr 2014 what???

• #20   15. apr 2014 Nej!!!!!!!

• #21   15. apr 2014 Du er også på bg ikke Sarah? Charlotte L...

• #22   15. apr 2014 nej det er jeg ikke. Ikke efter de anbefalede mig at afskaffe mine hunde når nu jeg havde et barn.

• #24   15. apr 2014 Sarah: fantastiskt og meget babygalleri-agtigt.

Mastiff: nej. De prøver bare. Og så tester hun ca otte gange om dagen.

• #25   15. apr 2014 Nogen gange er det bedste man kan gøre at tie stille;)
    Jeg er også overbevist om at her er tale om et menneske der ikke har det godt;( at råbe og skælde ud hjælper ikke personen;(

Håber hun får hjælp

• #28   15. apr 2014 Nu har jeg læst trådene om Laika igennem, og jeg synes faktisk, problemerne virker reelle nok, især hvis man er en usikker førstegangsejer af hund og meget glad for den.

TS bekymrer sig meget, hvorfor hun også spørger meget, hvilket er fornuftigt nok. Desuden er vi her jo bl.a. for at hjælpe og råde hinanden, og ingen er vel tvunget til at svare. At nogle af de svar, hun får, så er direkte forkerte, er en anden sag, men det er ret uheldigt, da TS tilsyneladende retter sig blindt efter dem (tænker her på de røde plamager i hundens lyske).

Lidt venlighed og forståelse for andre og deres situation har aldrig skadet nogen.

• #29   15. apr 2014 natravn: nu har jeg så fået et link til et andet galleri hvor Ts fortæller en del om sit privatliv og det er ikke laika der har et problem..

• #30   15. apr 2014 Uha.... et var dog mange problemer TS har.... smiley

Hvis de ikke er opfundne af TS selv, så synes jeg i den grad TS burde opsøge en psykolog eller lign smiley

Det synes jeg sådan set også TS burde selv om de er opfundne .. smiley

Der er noget pivende galt smiley

Kig på profilbilleder.... her ses et ulykkeligt væsen smiley både her og der smiley

Jeg tror slet ikke TS har det godt smiley
    jeg tror TS har virkelig brug for hjælp smiley

• #31   15. apr 2014 Jeg har lagt mærke til en bestemt bruger på BG der opretter tråde hele tiden og spørger om hun er gravid.. Jeg kunne sku da have sagt mig selv at der var tale om samme bruger! Dooooh!

• #32   15. apr 2014 Jeg forstår virkelig godt at folk bliver frustreret, og har også ofte tænkt det samme som Julie C skriver. Også fordi at man kan jo faktisk ikke kan se alle de tråde TS igennem tiden af oprettet i samme dur, fordi profilen har været slettet på et tidspunkt. Det er jo ikke noget nyt at der skrives om syg hund, og at man vælger ikke at tage til dyrlæge, sådan har det været i al den tid hunden har boet hos TS.

• #33   15. apr 2014 synes faktisk at det er lidt øv at brugere/tråde fra andre gallerier bliver diskuteret herinde, det tangerer i min verden til mobning - ja, trådstarter har haft rigtig mange tråde, men kan I da for 'hunde' da ikke bare springe dem over i stedet for.

bøvs og god påske!

• #35   15. apr 2014 der er vi jo så forskellige, synes ikke man kan tillade sig at sidde og diskutere andres privatliv hvis ikke de selv deltager smiley

• #36   15. apr 2014 LLT Hvad kan du bruge den "samlede" viden til andet end at diskutere den med de andre.
    Såe..relevant najjj, det syntes jeg ikke det er, men et emne for at få lidt ud gennem sidebenene, Jeps.

Nu skal du ikke misforstå mig, jeg har tænkt ligesom dig og de andre, men Karins kommentar fik mig til at tænke lidt længere. smiley

• #39   15. apr 2014 Jamen hvorfor bruge penge på at tage hunden med til dyrlæge, når diagnosen helt gratis kan stilles via telepati?

Åh, jeg bliver så træt og ked smiley

• #40   15. apr 2014 Det var også mine første tanker, men da TS ikke svare og hvis man kigger på hendes profil så tror jeg det er en 13-14årige pige som mangler "noget" og derfor bare prøver at lyve sig ældre, og derfor farer hun vild i sine egne spørgsmål. Men hun må ha en kærlighed for hunde siden at hun hænger fast herinde.
    Ud over det så kan jeg bare ikke se hvad det hjælper "nogen som helst" at man overhovedet besvare hendes tråde, og sidder og diskutere om en "måske fantasihund" er syg eller ej.

• #41   15. apr 2014 Send Minion på hjemmebesøg ... smiley

Hun bor lige i nærheden af TS, ellers skulle jeg kigge efter næste gang jeg kørte lidt sydover smiley

Eller måske moster Gerda ? , hun ved hvor pigebarnet bor smiley

• #42   15. apr 2014 øøøøhm?? hjemmebesøg??

• #43   15. apr 2014 Hvor fra ved I at TS er syg og har brug for hjælp?
    Jeg spørger faktisk oprigtigt smiley

• #44   15. apr 2014 Ved at læse samtlige tråde her og på BG.

• #45   15. apr 2014 Jeg sidder og synes at det er lidt små spooky, at folk sådan "ved" hvor div brugere bor, og rent faktisk skriver om at "kigge forbi"....

DER går min grænse altså!

• #46   15. apr 2014 Er ret enig med dig T smiley

Synes også det er vildt at folk herinde kan sige at folk er syge, uden at kende dem. Men det er jo set før.

Er enig i mange af de ting i skriver mht. hendes hund, men at få så langt at kalde hende for syg og at hun har brug for hjælp i den sammenhæng, det synes jeg er over stregen også.
    Hun har nok nærmere brug for gode råd omkring hendes hund, måske i en PB hvor hun ikke bliver udstillet smiley

• #48   15. apr 2014 TS har selv nævnt i tråde, hvilken by hun bor i - så egentlig ikke noget spooky i det

http://www.hundegalleri.dk/forum/Off-Topic/566777-nogen_fra_borre_herinde

• #49   15. apr 2014 Jeg ved ikke hvor TS bor og jeg er os ret ligeglad.

• #50   15. apr 2014 Men jeg vil give jer ret: Vi herinde skal hverken lege dyrlæger elle forsøge med diagnoser på andre brugere.

- men derfor kan man jo godt have sine tanker, formodninger og bekymringer - især bekymringer - når så mange tråde bliver ved at dukke op, uden at der tilsyneladende bliver gjort noget.

• #53   16. apr 2014 Det var sandelig ikke i nogen ond mening, men fordi her er tydeligvis en som har brug for noget hjælp smiley

• #54   16. apr 2014 Camilla. Jeg sidder i Kbh. og har ikke læst ALT eller i nærheden af alt det TS har skrevet, men ud fra de tråde jeg har læst, så kunne hun lige så godt ha været en på den alder som "smørre lidt extra på" for at virke ældre.
    Kendte flere der gjorde den slags da jeg var yngre. smiley smiley
    Hvor gammel er man "normalt" når man skriver at man elsker en fyr på en offentlig side ? IMO : ung=meget teenager ung=ml.11-14år. Også bruger sproget "pisse meget" det gør et "barn".
    Derfor nævnte jeg den alder, at andre så måske ved bedre, kan og vil jeg ikke udtale mig om, jeg ved ikke hvorfor jeg i det hele taget skrev i tråden for jeg syntes som sagt tidligere at det er forkert. smiley
    Men er dog enig i at der er noget "galt" på den ene eller anden måde.

• #57   16. apr 2014 Enig, det har du faktisk ret i. Det er lige så forkert af mig som at andre taler om sygdomme.

Undskylder overfor TS.
    Jeg prøver at være så fair som muligt, men skal åbenbart også selv lige have genlært alm.høflig og betænksom opførsel.

• #58   16. apr 2014 Hmm..SH*T, min pc har overtaget verdensherredømmet på mit pc-bord smiley smiley
    beklager ved ikke hvorfor den gentog sig selv 3gange. smiley

• #60   16. apr 2014 TG - Tror bestemt heller ikke at det var i en ond mening.... men kan du ikke selv se det...??

Hvad ville du sige til, at vildtfremmede mennesker sad herinde på HG og snakkede om, at besøge dig? Fx efter al den ballade der var for kort tid siden....??

Og da især, hvis de havde erklæret, at du bestemt måtte være mentalt ustabil.......

• #61   16. apr 2014 TG - Tror bestemt heller ikke at det var i en ond mening.... men kan du ikke selv se det...??

Hvad ville du sige til, at vildtfremmede mennesker sad herinde på HG og snakkede om, at besøge dig? Fx efter al den ballade der var for kort tid siden....??

Og da især, hvis de havde erklæret, at du bestemt måtte være mentalt ustabil.......

• #62   16. apr 2014 Puha..Nå det sker også for -T-, så er det ikke kun mion pc som vil vælte os mennesker af "pinden" smiley smiley

• #63   16. apr 2014 LOL nej smiley jeg kan også smiley

• #64   16. apr 2014 Har set at det med gentagne kommentarer er sket i andre tråde, og jeg har pt. fået besked fra HG om at der var en fejl på systemet, så sker det igen skal vi søge hjælp via FAQ smiley Ja øhh OK HG. smiley

• #65   16. apr 2014 De skulle da være velkommen, så kunne de jo selv bedømme om jeg var mentalt ustabil smiley

Men EN .. især EN... ville have fået med både kagerulle og kost, hvis h*n dukkede op smiley

Og det ville h*n stadig den dag i dag smiley

• #67   17. apr 2014 Hahaha TG jeg har også sådan én "person" jeg føler det samme overfor, men h*n er klog nok til at holde sig væk, det er jeg overbevist om. Gggg. smiley

FNIS Allergisk "SLASK" ja MON Ikke smiley smiley smiley

• #68   17. apr 2014 Se her kommer "tante" med kost og spand Tra la la la la LOL. og så sku den self.lige hedde Heksedansen... Hahaha smiley smiley smiley
    . http://youtu.be/MPIb5_T7dyI

• #69   17. apr 2014 Ha ha ha .... smiley

• #71   17. apr 2014 Selvfølgelig må man selv forvente at man bliver indraget i samtalen selv, men fra det og så til at kalde folk for syge - sku' vi nu æ' lige... smiley

• #73   17. apr 2014 Køre løs på hvad? Nu må jeg indrømme at jeg taber tråden lidt smiley

• #75   22. apr 2014 Nu er der flere der skriver at man ikke skal skrive det ene eller det andet om sine tanker om Ts når vedkommende nu ikke selv bidrager ... men lige med denne Ts er problemet meget ofte at der kastes et problem på banen, brugere herinde, selv de der efterhånden "kender" hendes måde at være her på, de bruger tid på at skrive, rådgive, udspørge for at blive klogere og kunne rådgive bedre osv ... men Ts deltager meget sjældent, og hvis meget sporadisk i egne tråde ... så ja den eneste mulighed er så at alle tråde Ts opretter skulle ignoreres ?? måske trods alt nogle ting der skrives kunne sætte tanker i gang hos Ts .....

Selv om man ikke er 13-14 år, kan man godt være mentalt udviklet til en yngre alder end den man reelt har, og derved begå sit på sociale medier synende yngre end man er ....

Er lidt overrasket over det med Bg, mener aldrig der har været en kæreste inde i Ts tråde, det lyder altid som om hun står meget alene med sine problematikker ...

• #77   22. apr 2014 På hendes gamle profil snakkede hun om hendes kæreste flere gange, det kan jeg da trods alt huske smiley

• #78   9. jun 2014 .. Kommentere med denne profil da jeg ikke kan komme i d på den bruger k har skrevet til, HG ved det !

Læser ad folk skriver laika mistrives og hun er en ulykkelig hund?
    Hvor fanden er det henne i verden ?
    Laika er den gladeste hun man kan få, og hun mistrives ikke.
    1. I kendt ikke laika og ved ikke hvordan hun er,
    2. Jeg Prøver ikke at få opmærksomhed via laika, det er bare noget pis.
    3. Laika kommer til dyrelæge når hun har behov for der, og den knude var en fedtknude!

4. Jeg er ikke mentalt ustabil, hvordan fanden kan i sige det?
    5. Hvis i ville besøge mig, kan i da bare dukke op, syntes ikke det er okay i siger i ville dukke op, det kunne sagtens tage som en trussel. Ved ikk hvad hg siger til der !

Kommentér på:
Knude

Annonce