{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Uopdragne hunde bortgives... {{forumTopicSubject}}

... eventuelt kan et stk. udueligt mandfolk medfølge gratis!

Så blev det min tur til at blive syg: bihulebetændelse, ondt i halsen og for højt bakterietal i kroppen. For en gangs skyld er det min tur til at hygge mig bedst muligt med min sygdom, men næh nej - ikke med to uvorne hunde i huset!
I går aftes fik de små ben, så de var godt beskæftiget, imens jeg dvaskede i sofaen. Peanut fik hård mave og bevares, så skal man jo ud gentagne gange i løbet af natten for at se, om man kan komme af med noget. Lillebror skal selvfølgelig med ud, for nøøøj det er alt for spændende i haven - bare egentlig mest hos naboen, så moar måtte rende rundt i mørket i bar røv og dynejakke og blive endnu mere syg.
Nåmeeeen det dersens snotpapir - kan man ikke æde det, kan det vel høvles i stykker til ukendeligthed og spredes overalt, imens mor sover. I morges blev jeg vækket af Dobber, der for tiende gang begejstret stod ind over mig og slubrede snot i sig direkte 'fra hanen', og da han blev sat ned i sin kurv, kvitterede han ved at drikke af mit vandglas på gulvet, vælte det og begynde at rulle sig i føromtalte papirkonfetti. Sikke en fest!
Og bedst som man hår fået tømt hovedet for snot, kommer Peanut med sit klamme, snaskede kallunstykke: "seeee, moaaaaar, den er fiiiiin" - op i sengen med den da! Dobber fandt så lige ud af, at jeg har en piercing på kindbenet, som han skulle undesøge ved at kratte på den og slikke på den - sååå spændende, 'amen al den kærlighed!
Da jeg så endelig fik snøvlet mig nedenunder, havde Peanut kunnet komme af med noget, men på gulvet indenfor!
Ooorh, og mænd skal man da slet ikke regne med noget medlienhed fra! Da jeg fortalte Lars, at når han kommer hjem fra Sjælland i dag, skulle han tage noget yoghurt med hjem, fordi jeg var såååå syg og sååå dårlig, og at jeg bare skulle puttes om, var hans svar: "øh, hvad skal jeg ellers handle... hvad skal vi så ha til aftensmad?". Begejstringen ville ingen ende tage, da jeg bad om, han selv lavede noget: "ææhm, du ved jo godt, jeg ikke kan lave mad" - "ja, og jeg er ligeglad, men du har bare at komme hjem med yoghurt... og blomster!" smiley

Ååh nej, jeg kunne godt lige bruge en hunde- og mandefri fredag!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uopdragne hunde bortgives...
Kommentér på:
Uopdragne hunde bortgives...

Annonce