E-cigaret - Hvilken? {{forumTopicSubject}}
Der er så mange herinde, der damper, så det må da være det rigtige sted at spørge:-)
Hvis nu man søger en e-cig, som kan tåle lidt af hvert - den skal gerne kunne vendes både op og ned, tabes og generelt set være robust. Samtidig skal den også gerne kunne holde strøm i et godt stykke tid. -Ydermere ville det nok være en fordel, hvis den lignede en rigtig cigaret - Altså at den virkede så meget som muligt som en rigtig smøg.
Jeg har selv én, men kan ikke engang huske, hvor jeg købte den, og står og skal anskaffe én til min søde mormor på 91. Hun er senil/dement og hun ryger, hvilket ikke er en god kombination.
Hun skal som sagt have én, der kan tåle lidt af hvert, og den skal gerne kunne holde strøm i minimum 2 dage (ellers må hun jo have 2)
Har I nogle bud på, hvor jeg kan kigge? - Og gerne både forslag til billig og til kvalitet - Vil gerne starte med en billig, for at se, om hun overhovedet kan overtales til det...
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
http://www.hundegalleri.dk/grupper/eciggruppen
jeg bruger kun ego batteri , og har kun prøvet 1 type de som ligner på sigaretter og den kan jeg ihverfald ikke anbefale , men måske nogen i den gruppe kan give dig tips , jeg hved ihverfald at nogen der inde har prøvet forskjellige e sig osv
jeg selv har flere batterier hvor jeg skifter imellom om dagen og fylder i væske efter behov...
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
For det har lægerne ikke kunne endnu.....
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
Det er ikke væsentligt, om de sundhedsmæssigt er mere eller mindre skadelige end almindelige smøger. I det her tilfælde er e-cig mindre skadelig, fordi den ikke kan tænde ild til plejehjemmet!
dec 2013
dec 2013
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
(link fjernet)
Men den skal så fyldes ret ofte, hvis man ryger meget, der er vist strøm til lige knap en uge, hvis man husker at smide den tilbage i etuiet
E-cigaret - Hvilken?