{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Hjæælp! {{forumTopicSubject}}

Hej HG..

-Jeg har denne overdrevende dejlige chi hvalp på 10 uger, hun elsker alt og alle. Men, men, men!! - Da min kæreste og jeg har en anden hund og en kat udover hende, som ligger i sengens fodende når vi går i seng om aften brokker hun sig helt vildt når jeg nusser med de andre to.
-Om dagen elsker hun at lege med dem begge, og sover også med dem når vi ikke er hjemme, men hverken min kæreste eller to andre dyr må komme tæt på når vi ligger i sengen?!
-Hvad gør jeg?? smiley
Tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjæælp!
  • #2   24. mar 2014 Smider hende ud af sengen! Kan man ikke opfører sig ordentligt får man ingen privilegier. Og det er det at ligge i sengen. Så må hun have en kurv ved siden af.

  • #4   24. mar 2014 Lucky sover også i sengen, og da han var lille skulle han altid sove helt op af mig imellem min arm og mit bryst..
    Han havde en kort periode hvor han blev stik tosset, bed og skabte sig, hvis jeg flyttede på ham når han sov. Jeg er ikke fan af at skulle flytte på en sovende hund, men det skete jo altså at jeg skulle vende mig engang imellem.

    Jeg begyndte at sætte ham ned på gulvet når han gjorde det, så måtte han komme op igen når han opførte sig ordentligt. Tror jeg gjorde det maks 3 gange, så havde han lært det. Han er stadig ikke altid tilfeds med at jeg rykker mig, men jeg kan flytte på ham nu, eller selv flytte mig, uden han går helt amok over det, nu er det blot en smule knurren som irretation over at blive vækket smiley

    Lucky er derudover en smule jaloux når vi f.eks. passer andre hunde i hjemmet. Han elsker dem, og vil sindsygt gerne være sammen med dem. Men f.eks. passede vi en chihuahua på 6 mdr til nytår, og når den kom for at skulle op og sidde, blive nusset osv. Så var det med 110% sikkerhed at der stod en utilfreds Lucky efter 2 sekunder, som tihvertifalde også skulle op LIGE NU! smiley
    Når vi gik i seng, ville de begge op og lægge så tæt på mig som muligt, og skulle gerne lægge i arm, så hver gang den ene flyttede sig tættere på, gik den anden højere op, da de kom op og nærmest lagde på mit ansigt, bestemte jeg mig altså for at ligge mig på ryggen og have en på hver side. smiley
    Skøre hunde.


  • #5   24. mar 2014 -Smilla, det er en overskrift hvis man vil have hjælp..

    -Vi har prøvet at smide hende ned, men så begynder hun bare at brokke sig helt vildt, og det ikke kun knurren, men hun bider min kæreste ( ikke hårdt), Chanel og katten hvis de kommer for tæt på. - Jeg har haft hende i 2 uger, og hun har nu gjordt det i 1 uge og 5 dage.


  • #6   24. mar 2014 Nej det er ikke en sigende overskrift - 'hjælp' uden følgeskab af hvad der skal hjælpes med, kan jo være hvad som helst... fra du er ved at dø til at du ikke kan vælge imellem jordbær- og karamelsnørebånd.

  • #7   24. mar 2014 Jamen så må hun jo brokke sig! Lige nu lader du en hvalp styre dit hjem.. og sætter du ikke grænser for hende så bliver hun KUN værre..

Kommentér på:
Hjæælp!

Annonce