{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Det irritere mig rigtig meget!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, der er rigtig mange som nok ved at jeg skal have hvalp, for de fleste har været med i mange af mine forum om den nye lille hvalp. smiley Og det skal i selfølgelig have tak for, for syntes kun det er dejligt, at folk gerne vil følge med i det. smiley

Men hvor har jeg dog lyst til at oprette den lille, men jeg ved for det første, ikke hvilken en det bliver af hvalpene, og så ved jeg heller ikke hvordan den er, og så er det svært at vide hvilken der er den på billederne, når det er man kun har set dem en gang. smiley

Men skal op og se hvalpene igen i morgen, det bliver bare ren hygge! smiley

Her er lige et lille billede af hvalpene. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det irritere mig rigtig meget!!
  • #3   14. mar 2014 Tak. Og de er de sødeste at snakke med, de skubber hinanden ned for at komme op at sidde på en. smiley Hvor jeg dog glæder mig til i morgen, og allermest D 31. smiley Vi shoppede også amok i hunde ting i går. smiley

• #4   14. mar 2014 hvor skønt smiley

• Katrine D
    Katrine D Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 10
    #5   14. mar 2014 Hej Frderikke
    Det er da et pragtfuldt syn. Svarer lige her på din anden tråd: Så forstod jeg det med buret og det lyder da ganske fornuftigt.
    Held og lykke med det nye vidunder.

• #6   14. mar 2014 Tak. smiley

• #7   14. mar 2014 Og Katrine, vi har desværre nogle familiemedlemmer der ikke kan lide hunde. smiley Så når de kommer har vi ikke lige andre løsninger end at den skal i buret, indtil de er kommet ind i stuen. smiley Men den kommer nok til at blive lukket ind i buret når vi ikke er hjemme, så længe den tisser indenfor, pga at vi har nogle skabe der er rådnet op, som så gør at den bare kan snige sig ind, og tykke på vaskemaskine rør og det, så så længe den tisser, og der er åben der, er den desværre også nød til at skulle der ind. smiley Men vi får det jo ordnet så hurtigt som muligt. smiley Og vores tidligere hund, lod vi faktisk bare buret stå åbent ved, så mon ikke det alligevel også kommer til det her? smiley

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.220
    #8   14. mar 2014 Man lukker ikke en hund inde i et bur når den ikke er renlig. Skal den så være der samtidig med den har uheld?. Er ikke i forvejen glad for bur,men håber jeg har misforstået noget her.

• #9   14. mar 2014 Altså der er aviser kg det i buret, og vi plejer kun at tage ca 10 om at handle og så er vi hjemme igen, og så skifter vi de beskidte aviser, i det tilfælde der er nogle.. Og buret er 2 meter langt og 1 meter bredt.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.220
    #10   14. mar 2014 Jeg ville lave en kravlegård hvor der er mere plads.

Kommentér på:
Det irritere mig rigtig meget!!

Annonce