{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Nyt kapitel- kvote 2 ansøgning {{forumTopicSubject}}

Så har jeg sgu temmelig spontant fået sendt en ansøgning til Erhvervsakademi Aarhus om optagelse som multimediedesigner.
Jeg er uddannet journalist og har gået ledig i et år nu efter endt uddannelse. Så nu skal der ske noget nyt. Jeg er MEGET spændt på, hvilke muligheder en kombination af de to uddannelser kan give mig, og hvordan det bliver at gå i skole med - måske - en masse, der kommer direkte fra gymnasiet. Jeg er trods alt tættere på de 30 (gys) end på de 18.

Er der andre, der har søgt kvote 2 til (endnu) en uddannelse?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt kapitel- kvote 2 ansøgning
  • #1   14. mar 2014 Spændende smiley Håber det bedste for dig smiley
    - Men nix, jeg skal søge kvote 1 til et par skoler, så der er jo god tid endnu smiley


  • #2   14. mar 2014 Jeg kunne også godt have søgt kvote 1- mit gennemsnit fra gymnasiet er højt nok til at komme ind den vej, hvis det går, som det er gået de sidste to år, men studievejlederen sagde, at mit bedste bud var at søge ind via kvote 2, for hvis mit gennemsnit var højt nok, så ville jeg alligevel komme ind på det og hvis ikke, så havde jeg gode chancer med min erhvervserfaring osv. Så det er spændende smiley

  • #3   14. mar 2014 Ingen kvote 2 ansøgning her, men i stedet en ansøgning til kandidatuddannelse.. Hold nu fast, hvor føler jeg mig voksen.. men jeg synes jo nærmest lige jeg er blevet student.. hah smiley

  • #4   14. mar 2014 Søgte kvote 2 sidste år og startede på uddannelsen i september, er rigtig glad for det, men det er bestemt en udfordring at gå i klasse med så mange unge, bliver selv 30.