831 visninger
|
Oprettet:
Badetøffel BanDana & Anton & Tante Gurli
24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Mor er SÅ tarvelig >:( {{forumTopicSubject}}
.... og ond
Hun har hegnet haven ind, sprit nyt hegn.... ØV !!
Så hun lukkede mig bare ud i haven i dag, mens hun ordnede stald sagde noget om at hun ikk havde tid til at osse holde øje med mig ... Hva bilder hun sig ind ? jeg kan da sagtens holde øje med mig selv
Så for at hævne mig, sked jeg i hendes fine nye bed.... gnavede pinde ud over hele plænen.... tog en tur i søen ( den sorte ) og gik rundt i hele huset ... HA så kan hun lære det
Men tænk ... hun blev slet ikk mopset
Mennesker ER bare mærkelige
Hilsen ( en skuffet ) BanDana
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.499
mar 2013
Følger: 14 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 309
Jeg blev først vækket ALT for tidligt her til morgen, og så SKULLE jeg ud og gå en tur med min far (ØV) og så kom jeg ud til ham der dyrlægen, som der har fået for vane og pille mig i numsen og så sagde han at mine tænder godt nok sidder forfærdeligt! Og så skulle jeg STIKKES!!! Hvad tænker de på?! Så kunne jeg nok få hævn ved og skrige i knap 1 helt minut bagefter (dyrlægen så ret sjov ud i hovedet imens) og så siger han jeg måske har allergi, så jeg skal måske have hest og kartofler i 6 uger (namme nam!)
Men så kom jeg i sommerhus bagefter
Skrig fra Martha
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.210
Min have er ikke hegnet ind, men verden er stor og farlig, og mor siger NEJ BABY!
Så jeg bliver bare i have, for her er der godbider, legetøj og hygge!
Men det er kun sjovt, når mor også er med. Så kan godt forstå du er sur! :(
Snudekys fra Baby!
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 78 Emner: 88 Svar: 2.765
Håber du finder en måde at slippe ud, så du kan følges rundt med din dååååmme moar igen..
Min moar siger også at vi snart skal i seng
Jeg er da overhovedet ikke træt
Det kan man da også godt se at jeg ikke er, igås?
Iøvrigt synes jeg du er suuper flot :3
Potedask Hannibal
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1420 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 7.441
Hilsen Max.
mar 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 142
Men min menneske-mor er også lidt dum faktisk.. De har sat et elhegn op rundt om marken hvor hestene går og jeg synes de er SÅ sjove at løbe efter og fange deres haler, men mor siger at jeg ikke må gå under hegnet :(.. Det er faktisk lidt tarveligt, for jeg har lært at kravle på maven, så jeg ikke får stød..
Og i går havde hun en dame til at hjælpe med at træne mig og de sagde begge 2 at jeg ikke måtte bide i ting der ikke er mine.. Det er også ret uretfærdigt, for så skal de lade vær at have sådan nogen sjove ting.. Oveni må jeg kun være i sengen hvis jeg ligger stille - også selvom katten kommer, så må jeg ikke løbe rundt i sengen efter den..
Hilsen Pascha..
Mor er SÅ tarvelig >:(