{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Mor er SÅ tarvelig >:( {{forumTopicSubject}}

.... og ond smiley

Hun har hegnet haven ind, sprit nyt hegn.... ØV !! smiley

Så hun lukkede mig bare ud i haven i dag, mens hun ordnede stald smiley sagde noget om at hun ikk havde tid til at osse holde øje med mig ... Hva bilder hun sig ind ? smiley jeg kan da sagtens holde øje med mig selv smiley

Så for at hævne mig, sked jeg i hendes fine nye bed.... gnavede pinde ud over hele plænen.... tog en tur i søen ( den sorte ) og gik rundt i hele huset ... HA så kan hun lære det smiley

Men tænk ... hun blev slet ikk mopset smiley

Mennesker ER bare mærkelige smiley

Hilsen ( en skuffet ) BanDana smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mor er SÅ tarvelig >:(
  • #1   11. mar 2014 har du luret om det er for højt til at du kan forsøge et lille hop/spring ... tror hun vil blive dejligt overrasket over et uventet besøg i stalden, hun ved det nok bare ikke, nogle gange er vi hunde bare nødt til at vise de mennesker noget sjovt før de fatter det ....

• #2   11. mar 2014 Hej Bandana.

Jeg blev først vækket ALT for tidligt her til morgen, og så SKULLE jeg ud og gå en tur med min far (ØV) og så kom jeg ud til ham der dyrlægen, som der har fået for vane og pille mig i numsen smiley og så sagde han at mine tænder godt nok sidder forfærdeligt! Og så skulle jeg STIKKES!!! Hvad tænker de på?! Så kunne jeg nok få hævn ved og skrige i knap 1 helt minut bagefter (dyrlægen så ret sjov ud i hovedet imens) og så siger han jeg måske har allergi, så jeg skal måske have hest og kartofler i 6 uger (namme nam!)

Men så kom jeg i sommerhus bagefter smiley

Skrig fra Martha smiley

• #3   11. mar 2014 Hej Dana! Sikke en dum mor du har smiley
    Min have er ikke hegnet ind, men verden er stor og farlig, og mor siger NEJ BABY!
    Så jeg bliver bare i have, for her er der godbider, legetøj og hygge! smiley
    Men det er kun sjovt, når mor også er med. Så kan godt forstå du er sur! smiley :(

Snudekys fra Baby!

• #4   11. mar 2014 Det var da hamrende tarveligt! Skid i sofaen næste gang, så får du den fulde opmærksomhed du fortjener! smiley

• #5   11. mar 2014 Stakkels dig BanDana smiley
    Håber du finder en måde at slippe ud, så du kan følges rundt med din dååååmme moar igen.. smiley

Min moar siger også at vi snart skal i seng smiley
    Jeg er da overhovedet ikke træt smiley
    Det kan man da også godt se at jeg ikke er, igås?

Iøvrigt synes jeg du er suuper flot :3
    Potedask Hannibal

profilbillede
  • #7   12. mar 2014 Jeg ville tisse og lave på gulvet i protest, indtil hun fjernede det hegn igen. Hun er rigtig dåååm.

Hilsen Max.

• #8   12. mar 2014 Det er godt nok strengt :(..
    Men min menneske-mor er også lidt dum faktisk.. De har sat et elhegn op rundt om marken hvor hestene går og jeg synes de er SÅ sjove at løbe efter og fange deres haler, men mor siger at jeg ikke må gå under hegnet :(.. Det er faktisk lidt tarveligt, for jeg har lært at kravle på maven, så jeg ikke får stød..
    Og i går havde hun en dame til at hjælpe med at træne mig og de sagde begge 2 at jeg ikke måtte bide i ting der ikke er mine.. Det er også ret uretfærdigt, for så skal de lade vær at have sådan nogen sjove ting.. Oveni må jeg kun være i sengen hvis jeg ligger stille - også selvom katten kommer, så må jeg ikke løbe rundt i sengen efter den..
    Hilsen Pascha..

Kommentér på:
Mor er SÅ tarvelig >:(

Annonce