{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Hjælpe til Ny profil Ide, Cooper {{forumTopicSubject}}

Hej alle i skønne tossede hunde mennesker (er en af de tossede selv hehe)

Vil så gerne opgradere Coopers profil lidt men er i tvivl hvor vidt jeg skal fortage mig noget, enlig så jeg gerne der kommer nogle ny/flere billeder ind, men der er sikkert også nogle af de billeder der er der nu som gerne må slettes, problemet er bare at jeg ikke kan beslutte mig for hvilke.

Så beder jer om hjælp så jeg kan opfriske hans profil lidt.

hvad syntes i der skal laves.

I er velkommen til at smide en kommentar samt stemme nu i er der smiley ;-) smiley

http://www.hundegalleri.dk/galleri/103992-staffordshire_bull_terrier_cooper

På forhånd mange tusinde tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælpe til Ny profil Ide, Cooper
  • #1   9. mar 2014 Altså der er rigtig mange fine billeder, men skulle jeg komme med noget - så er der alt for mange ens billeder. Du har en favoritmåde han skal stå på og det gør han på rigtig mange - men det bliver lidt kedligt at se på, selvom han er pæn.

Så en større variation i hvad han laver og vinkler billederne er taget ville være skønt at se på smiley

• #2   9. mar 2014 tusinde tak vil se hvad jeg kan gøre.
    er der nogle billeder du syntes der godt kan undværes på hans profil

• #3   9. mar 2014 Du har to ret ens billeder nr 4 og 5 - der kunne et af dem godt slettes. Og så kan du jo så gå igennem og kigge de andre stå billeder, hvilke der er dine favoritter og så smide resten ud. Profilen kan jo rettes hele tiden og så kan du skifte mellem stå billederne.
    Jeg retter også konstant i mine hundes profiler og smider nogle gange favoritter ud til fordel for nye favoritter smiley

• #4   9. mar 2014 tak for dine råd. kigger på det smiley

• #5   9. mar 2014 Måske nogle sjove billeder eller flere hvalpebilleder? Måske du kunne opdatere beskrivelsen, så den ikke kun handler om, hvordan I fik ham hjem og med hvordan udstillingstræningen er gået - noget om de udfordringer, I har haft med ham som teenager og sidenhen voksen, sjove historier og lignende.

• #6   9. mar 2014 CC God ide smiley

• #7   9. mar 2014 En ting jeg tror der kunne være rent ud sagt pisse fedt, ville være hvis du fik taget nogle prof billeder af dig og Cooper sammen, Cooper udstråler så meget personlighed på de billeder du har af ham, og hans profil får et fedt twist af de billeder hvor i er ude og bade, billeder fra jeres hverdag f.eks. fra gåture eller fra dagen i var ved slagteren, så jeg tænker det kunne være mega fedt med sort/hvid billeder af jer sammen, f.eks. hvor i kigger på hinanden osv. smiley

• #8   9. mar 2014 De billeder du lagde ind her den anden dag af Cooper og dine piger var så søde og godt taget, så de fortjener en plads i profilen smiley

• #9   9. mar 2014 Dine billeder er meget ens, han står op på næsten alle og tit i samme position. Svømmebillederne er fine, men ligger han f.eks. aldrig og flyder på en eller anden sjov, sød måde...

Actionbilleder, hvor han kommer løbende kunne være en ide, ligesom billeder sammen med jeres familie, gerne nogle med nogle gode stærke farver i. Nu er vi ovre vinteren, forhåbentlig - men ellers snebilleder....

Og så et godt profilbillede, kun af hans smukke hoved. smiley

Han er jo en lækkerbuks, så det er da en herlig opgave at få vist ham godt frem. smiley

• #11   9. mar 2014 Skal du også hehe næste uge har konen fri nogle dage ved bare ikke hvilke endnu men skriver til dig

Kommentér på:
Hjælpe til Ny profil Ide, Cooper

Annonce