24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
What a day O_o What a day O_o
Vi skulle til Vallø og klippe 90 bundter cypres i dag, det var alt hvad vi manglede til svenskeren som kommer på fredag efter 5000 kg cypres.
Vi = tanten, Niski og Anders
Det starter meget godt, indtil vi stikker næsen ud af døren.... ØØØVV det regner noget af det værste vejr at klippe cypres i
Man bliver så tissevåd og kold
Niski skumler... mumler nogle grimme polske gloser
Nå... vi kommer afsted, og lander på Vallø ved 8,30 tiden, og så er det på med regntøjet; mens alle mumler *tissevejr*
Pludselig udbryder Niski i en overflod af kraftige polske gloser, af de ekstremt grimme .....
Slutter af med at sige trist trist trist ( det har de lært at sige )
Vi glor på ham... han peger ned på baghjulet og siger : PPPPSSSSSSST
Vi skynder os om på den anden side af bilen, og jo.... ganske rigtig, baghjulet siger faktisk : PSSSSSSSSTT
Åh for pokker siger tanten, nå, i må skifte det mens jeg begynder at bundte det i klippede ned i går.
Nå... de får skiftet dæk, og tænk.... så kommer Niski bakkende ind i cypres-stykket..... AAAAAARGGGHHHH
Tanten forklare meget høfligt at det var dælme ikke smart, for den der citroen er slet ikke terrængående, og kommer næppe ud igen
Jo jo siger Niski, og kigger på Tanten med et blik der siger : det har du ikke forstand på
Vi klipper og bundter derud, og får desværre lavet 114 bundter, nå ligemeget... vi læsser bilen, og så skal vi se om skidtet kan komme ud...
Niski giver den fuld skru rundt om hjørnet.... og ræser mod skovvejen .... nope... den kommer ikke op af kanten, alt er vådt og fedtet
Tanten skumler og sender Niski vrede blikke
efter 4 forsøg er den unge mand ganske flov og helt rød i tomaten .... men samtidig også blevet en kende hidsig...
Så nu fik den på alle kontakter, og op kom den heldigvis, men var nær endt i grøften på den anden side af vejen...
Så kunne vi ellers dutte hjemad, våde og møgbeskidte
og måtte lige huske at aflevere det flade dæk hos mekanikeren på vejen hjem ...
Sikke en træls dag, godt den er overstået og man sidder i sin lune stue nu, under et dejligt varmt tæppe
jul 2012
Følger: 21 Følgere: 1427 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 7.975
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1265 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.275
Så håber, du får forkælet dig selv nu, for det fortjener du da oven på sådan en møgdag
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.220
Jeg har været hjemme ved min bror og hjulpet med at passe mine to små maget syge nevøer, og nu slapper jeg af på sofaen
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
Og jooo... bestemt som vi træder ud af døren, popper der åbenbart badning op i hendes lille hjerne
Så tanten spænder efter en ellevild BanDana der bare spurtede ned i vandet
Så nu har jeg en våd og beskidt, men lykkelig BanDana
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.220
I må hjem og få varmen igen
feb 2014
og i morgen er hendes absolut favorit-dag
Så har vi en rigtig lykkelig hund
feb 2014
men tror husejer har været ude og hjælpe dem