{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

De ejendomsmæglere der... :( {{forumTopicSubject}}

Får de kursus i at tage billeder ? eller er de bare født gode fotografer ?

Måske de får taget billeder af ejendommene af en prof fotograf, som så har fikset billederne bagefter smiley

Tanten og Bent havde taget kontakt til 2 ejendomsmæglere, vi havde gennemtrevlet boligsiden og fundet 2 ejendomme i nabolaget som var værd at kigge på mente vi smiley

Flot køkken og bad, fornuftige udenomsplads, den ene noget mere end den anden smiley og på billeder ser det hele lyst skønt og pænt ud smiley

Aldrig har vi været SÅ skuffet ... smiley

Den første ejendom så vi ikke så meget af.... Bent startede med at gå ind, og stødte hovedet mod loftet.... AV for hivlet smiley
Selv tanten der kun er 1,67 måtte stå som klokkeren fra notra dame .... smiley køkkenet var noget gammelt møg, og edderkopper havde indvaderet og indspundet badeværelset smiley

Vi kørte hurtigt vidre til næste ejendom .... smiley

Det så mere lovende ud smiley indtil vi kom om på gårdspladsen, og stod foran en lang ca 1 meter dyb rende der gik fra huset og ned igennem haven ... Tanten og Bent havde masser af disse over hovedet ---> ?????? smiley
Deraf følger :

Bent : øhhhh... hva er det ???
Mægler : tja, jamen det er vist til at samle regnvand i smiley

( midt foran huset ? yea right smiley )

Tanten : jamen hvorfor går afløb fra køkken ned til en ca 15 l plastikspand ??? smiley

Mægler : øhhhh... tja.... det ved jeg faktisk ikke, jeg har kun haft ejendommen i 2 dage smiley

Hmmm... renden var gravet fra huset af og ned igennem haven, Bent fulgte den for at se hvor den endte, og det var sørmer i en å smiley
Nå, det var nok ikke helt i orden, det så faktisk ud til at ejer ville have lagt en kloak-ledning ned i åen.... smask ulovligt smiley

og igen, alt så bedre ud på billeder end i virkeligheden smiley

Vi fik tilstandsrapport, og var da noget forbavset over der næsten igen minuser stod, for vi kunne med det blotte øje se en del smiley

Man skal nok se sig gevaldig for før man køber noget i den hus-jungle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De ejendomsmæglere der... :(
  • #2   27. feb 2014 W : WHAT... smiley

Ej fortæl... hvordan gjorde du det ? smiley

• #3   27. feb 2014 Hehe elsker når ejendomsmæglere leger prof fotografer smiley min daværende kæreste og jeg var i sin tid ude og kigge på flere landsteder / gårde og ejendomsmægleren fortalte at hun var prof fotograf og tog super gode billeder osv.

Super tænkte jeg, men jeg blev nu kun positiv over selve boligerne for hold da op kvaliteten af de billeder hun havde taget af de forskellige ejendomme var knap så gode, her mener jeg både billedkvaliteten og ikke mindst de vinkler hun havde taget billeder fra :s

• #7   27. feb 2014 Vi skal ikke flytte smiley

Vi udvider forretningen, og har brug for mere plads til de ansatte, og det gjorde ikke noget, hvis vi fandt et sted hvor vi kunne smide maskinparken hen smiley

Så slipper jeg nok for at få pløjet riller i min græsplæne smiley

• #9   27. feb 2014 Jeg fandt også ud af hvilken ejendomsmægler jeg ihvertfald ikke skal bruge når jeg en dag vil sælge mit hus, at ejendomsmægleren som solgte mig huset også er min nabo gør skam det hele lidt mere spændende men han får aldrig mit hus til salg... men ja der bliver smidt et godt vidvinkel på kameraet så der kan tages nogle gode billeder smiley

• #10   27. feb 2014 Vi havde den værste ejendomsmægler ever. Han var ven med dem, der solgte os huset, så alt det vi havde bedt om at få skrevet i kontrakten, det stod der ikke.

Vi købte bogstavlig talt katten i sækken.

Og ejendomsmægleren var en r*v.

• #11   27. feb 2014 Mit lejemål her udløber i 2018, og jeg forventer at jeg tager en 5-10 år mere her på skovfogedstædet i skoven smiley

Det eneste minus er at det koster knapper at leje, pt betaler vi 13000 kr pr måned + forbrug smiley

• #12   27. feb 2014 Øv susanne... sådan noget er trælst smiley

W: jeg var nok osse blevet pænt mopset over både den med sommerhuset, og boligen ... sikke et par ...øhe Numser smiley

• #14   27. feb 2014 hø hø... de er sgu smarte smiley smiley

Bortset fra at det at forbudt at stille noget op her, som campingvogne eller småhuse, selv om de er pæne smiley

Godsejeren Hr høj-fin-hofjægermester går i spegat blot man sætter en parabol op, og især hvis man ikke lige har husket at fæste ledningen fast til huset, så flipper han helt skråt.... smiley

Jeg har sågar oplevet ham nær faldet i vores kloak, fordi han ikke kunne slippe en ledning med øjnene ... smiley skide være med at vi ikke kunne trække ud i lokummet, den ledning var nærmest en katastrofe smiley

• #16   27. feb 2014 Det er ikke alle polakkerne der skal flytte, ellers ved jeg da slet ikke hvad jeg skal bruge dette palæ til vi bor i... vi er selv kun 2 og har gud ved ikke hvor mange værelser og stuer, fordelt over knapt 300 kvm smiley

Vi regner at have 4 stks , primært de nye folk i et andet hus, her har vi plads til 9 mand + os selv smiley

Her ville godt nok blive stille uden lømlerne smiley dem tror jeg ikke vi kan undværre, selv om der medfølger en del skarnsstreger smiley

Kommentér på:
De ejendomsmæglere der... :(

Annonce