24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
De ejendomsmæglere der... :( {{forumTopicSubject}}
Får de kursus i at tage billeder ? eller er de bare født gode fotografer ?
Måske de får taget billeder af ejendommene af en prof fotograf, som så har fikset billederne bagefter
Tanten og Bent havde taget kontakt til 2 ejendomsmæglere, vi havde gennemtrevlet boligsiden og fundet 2 ejendomme i nabolaget som var værd at kigge på mente vi
Flot køkken og bad, fornuftige udenomsplads, den ene noget mere end den anden og på billeder ser det hele lyst skønt og pænt ud
Aldrig har vi været SÅ skuffet ...
Den første ejendom så vi ikke så meget af.... Bent startede med at gå ind, og stødte hovedet mod loftet.... AV for hivlet
Selv tanten der kun er 1,67 måtte stå som klokkeren fra notra dame .... køkkenet var noget gammelt møg, og edderkopper havde indvaderet og indspundet badeværelset
Vi kørte hurtigt vidre til næste ejendom ....
Det så mere lovende ud indtil vi kom om på gårdspladsen, og stod foran en lang ca 1 meter dyb rende der gik fra huset og ned igennem haven ... Tanten og Bent havde masser af disse over hovedet ---> ??????
Deraf følger :
Bent : øhhhh... hva er det ???
Mægler : tja, jamen det er vist til at samle regnvand i
( midt foran huset ? yea right )
Tanten : jamen hvorfor går afløb fra køkken ned til en ca 15 l plastikspand ???
Mægler : øhhhh... tja.... det ved jeg faktisk ikke, jeg har kun haft ejendommen i 2 dage
Hmmm... renden var gravet fra huset af og ned igennem haven, Bent fulgte den for at se hvor den endte, og det var sørmer i en å
Nå, det var nok ikke helt i orden, det så faktisk ud til at ejer ville have lagt en kloak-ledning ned i åen.... smask ulovligt
og igen, alt så bedre ud på billeder end i virkeligheden
Vi fik tilstandsrapport, og var da noget forbavset over der næsten igen minuser stod, for vi kunne med det blotte øje se en del
Man skal nok se sig gevaldig for før man køber noget i den hus-jungle
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Ej fortæl... hvordan gjorde du det ?
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 749
Super tænkte jeg, men jeg blev nu kun positiv over selve boligerne for hold da op kvaliteten af de billeder hun havde taget af de forskellige ejendomme var knap så gode, her mener jeg både billedkvaliteten og ikke mindst de vinkler hun havde taget billeder fra :s
feb 2014
Vi udvider forretningen, og har brug for mere plads til de ansatte, og det gjorde ikke noget, hvis vi fandt et sted hvor vi kunne smide maskinparken hen
Så slipper jeg nok for at få pløjet riller i min græsplæne
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 749
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1420 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 7.414
Vi købte bogstavlig talt katten i sækken.
Og ejendomsmægleren var en r*v.
feb 2014
Det eneste minus er at det koster knapper at leje, pt betaler vi 13000 kr pr måned + forbrug
feb 2014
W: jeg var nok osse blevet pænt mopset over både den med sommerhuset, og boligen ... sikke et par ...øhe Numser
feb 2014
Bortset fra at det at forbudt at stille noget op her, som campingvogne eller småhuse, selv om de er pæne
Godsejeren Hr høj-fin-hofjægermester går i spegat blot man sætter en parabol op, og især hvis man ikke lige har husket at fæste ledningen fast til huset, så flipper han helt skråt....
Jeg har sågar oplevet ham nær faldet i vores kloak, fordi han ikke kunne slippe en ledning med øjnene ... skide være med at vi ikke kunne trække ud i lokummet, den ledning var nærmest en katastrofe
feb 2014
Vi regner at have 4 stks , primært de nye folk i et andet hus, her har vi plads til 9 mand + os selv
Her ville godt nok blive stille uden lømlerne dem tror jeg ikke vi kan undværre, selv om der medfølger en del skarnsstreger
De ejendomsmæglere der... :(