1.867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Aupair, Spanien, erfaring Aupair, Spanien, erfaring

Hej, jeg bliver student til sommer og derefter vil jeg gerne til Spanien for at være aupair og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre fra nogen, der har prøvet det. Jeg leder med lys og lygte efter en organisation at rejse igennem, men jeg må indrømme at jeg ikke helt ved hvad jeg skal lede efter så jeg håbede at nogen af jer enten selv har været eller kender nogen der har været aupair i Spanien og kunne tænke mig at fortælle, hvordan i fandt frem til jeres familie.

- På forhånd tak. smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aupair, Spanien, erfaring
  • #2   22. feb 2014 Jeg har selvfølgelig prøvet google, men det er desværre sådan at der ikke findes mange danske organisationer (det ene jeg har fundet har jeg desværre hørt dårligt om) - de sider google finder frem er oftest sider, hvor man opretter en profil og selv finder sin aupair og jeg må indrømme, at jeg er en smule nervøs for at ende op med en forfærdlig familie (man frygter jo det værste, og de kan jo skrive hvad som helst om sig selv på en sådan side). Så ja jeg har naturligvis prøvet google, men søger personlige erfaringer for at finde et seriøst bureau. smiley

• #4   22. feb 2014 Tak for linket, dem har jeg ellerede kontaktet, men har endnu ikke hørt fra dem og har desværre også læst om folk, der ikke ligefrem har haft gode erfaringer med dem.. men jeg leder videre og håber self. at få svar fra dem - de skal jo ikke udelukkende dømmes på 2 personers dårlige erfaringer med dem. smiley
    http://www.trustpilot.com/review/www.aupairagency.dk

• #5   22. feb 2014 Jeg har været au-pair - dog i Danmark - og måtte simpelthen sige op grundet urimelige arbejdskrav.
    Så en ting er helt sikkert, du skal VIRKELIG undersøge det nøje!
    Især nu hvor det ikke er i Danmark du vil være.
    Sørg for at i er 100% enige om arbejdsopgaver, løn og timeantal.
    Og skriv så begge under på en au-pair kontrakt, der er nogle bestemte regler og love i forbindelse med det smiley
    Held og lykke!

• Irena R
    Irena R Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #6   24. feb 2014 Hello,
    I can recommend you the Aupair Village - online au pair agency! Ich was in Spain with them. http://www.aupair-village.com/en/aupair-village-matching
    In the Matching Area you have the possibility of creating a free profile and to find the right host family.
    The matching function takes all individualities into account to help you find the perfect candidate and to make the matching easier for everyone.
    Good luck smiley

• nanna C
    nanna C Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #7   25. feb 2014 Min veninder har fået en god familie i Florida gennem aupairagency.dk hun er der stadig endnu. JEg kan evt give hendes kontakt til dig.
    Hun har fortalt at aupairagency tager en meget lille beløb for at finde en god familie, men f.eks sts tager omkring 20.000 for at finde en familie, så jeghar ikke hørt noget dårligt om aupairagency.dk . Jeg kan se at de er også i sverige og norge, så mon ikke at de kan bruges....

• nanna C
    nanna C Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #8   25. feb 2014 jeg har fundet mange andre gode anmeldelser om http://www.baby.dk/debat/225091pi1/enlig-morfar/erfaringer-med-aupairagency.aspx
    og http://woman.dk/forum/1061/topic/78067
    så mon ikke at de er gode nok

• #9   25. feb 2014 1000 tak til jer alle sammen, jeg har fået svar fra arupairagency og jeg har nu sendt dem lidt info på engelsk som de kan sende videre til nogle er de familier, der søger Au-pairs, så nu venter jeg og ser hvad der sker. Jeg har også været så heldig at komme i kontakt med et par stykker på Facebook, der er au pairs i Spanien lige nu (godt nok er de fra Frankrig, men det betyder intet) smiley

Kommentér på:
Aupair, Spanien, erfaring

Annonce