746 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Den frygtede dag Den frygtede dag

Ja dagen i dag var så den frygtede dag der desværre kom alt for hurtigt smiley
Nico's andet korsbånd er sprunget, og alt ser bare så sort ud. På trods af at det andet korsbånd blev opereret med stor succes, så er det ikke godt nok til at han ville kunne klare operationen på det andet ben. Slet ikke hvis han bagefter skal kunne lege og have et godt hundeliv.
Men hold nu op hvor er det hårdt smiley

Dyrlægen mente så at vi lige skulle give det en uges tid på smertestillende og så se. Men man ved jo godt hvor det ender smiley

Håber dog på et fantastisk mirakel så jeg kan have min nullemand mange år endnu.

Lige et lille snøfte indlæg fra min side af, men vil meget gerne høre hvad jeres erfaringer er med korsbånd hos hunde. Specielt dem hvor begge er sprunget

Solstråle historier vil især hjælpe på humøret

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den frygtede dag
  • #1   17. feb 2014 Har desværre ingen personlige solstrålehistorier at fortælle dig.
    men hvor føler jeg dog med dig smiley

• #2   17. feb 2014 Tak smiley det er uhyggeligt som man knytter sig til de dyr

• #3   17. feb 2014 Gode erfaringer med de heler op af sig selv, held og lykke. Musklerne kan og går gerne ind og tager over, så gi´ det en chance smiley
    Skriv gerne pb, hvis du har lyst

• #4   17. feb 2014 Vores dyrlæge sagde ellers at når først den var rykket over så kunne den ikke hele ordentligt op igen.
    Men at man i sjældne tilfælde at musklerne kunne støtte benet nok.
    Men det er der vel ikke så stor sandsynlighed for når han er opereret i den anden, og den i forvejen ikke fungere 100%?
    Ville da være fantastisk hvis det kunne!!

• #5   17. feb 2014 Har set sådan nogle vogne til hunde uden bagben.. Måske det kan bruges indtil benene er helet op?

• #6   17. feb 2014 Han er den største kylling overfor alting, så han ville nok blive meget ked af at få spændt sådan en fast til sig. Selvom det ville være genialt hvis det virkede smiley

• #7   17. feb 2014 Måske svømning eller waterwalk ville kunne hjælpe med at styrke musklerne?
    Jeg ved at det er brugt af Mette herindefra med en ældre labradordame, som for nyligt sprang det ene korsbånd og blev opereret!

• #8   17. feb 2014 At han bruger 10 minutter på at være kylling hvis det kunne give ham et lykkeligt liv var måske det værd smiley det var såmænd også bare er forslag smiley Pøj pøj med den stakkels hund

• #9   17. feb 2014 Ja vi gik også til waterwalk med ham da han blev opereret i det andet ben som genoptræning. Og det var super. Problemet er at det er hans korsbånd i det andet ben der er sprunget nu smiley og vi tror ikke det opererede ben kan holde til den kompensation han vil lave. Men nu må vi se hvad dyrlægen siger. Håber inderligt at der er en løsning

• #11   17. feb 2014 Tusinde tak minion!

• #12   18. feb 2014 har dsv ikke selv erfaring med den slags...
    men jeg føler virkelig med dig, det er så forfærdeligt at miste sine hunde!
    har selv mistet mine 2 ældste hunde i løbet af det sidste halve år...
    så føler virkelig med dig!
    held og lykke, krydser fingre for Nico!:)

• #13   18. feb 2014 har desværre selv måtte sie farvel til en hund med sprunget korsbånd, og E hofter, og det heler ikke af sig selv, den skal igen en operation smiley vores hun fik fred da hun som sagt havde E hofter oven i hatten.

• #14   18. feb 2014 Tusinde tak Laura! Og det er jeg ked af at høre. Det var da frygteligt at miste to på så kort tid smiley

Tumle:
    Det er jeg ked af smiley min papfar og jeg er også ret indstillet på at Nico skal have fred, da det var ret en ret hård omgang ved sidste korsbånd. Dyrlægen sagde også sidst at der var noget begyndene slidgigt i hans hofter. Det er bare så forfærdeligt når det er sådan en ung hund smiley og så betyder de jo alt for en

Kommentér på:
Den frygtede dag

Annonce