{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.034 visninger | Oprettet:

Frisørskolen i Roskilde - nogen der kender den? {{forumTopicSubject}}

Mit hår vil vældigt gerne se på en frisørsaks.. men ikke i mine hænder, og gerne til en billig penge smiley

Jeg har igennem rigtigt mange år brugt frisørskolen inde i københavnstrup, den på Glentevej - det er godt nok lang tid siden at jeg har været der sidst - men der har jeg altid haft gode resultater.
Prisen er p.t. 60 kr for en klipning

Jeg har fe-hår, så det er ikke bare lige sådan at tilsætte en saks, hehe

Anyways så har de ikke nogen tider de næste par uger, fordi de laver noget hvor eleverne selv har modeller med.
Men så ligger der jo en i Roskilde... nogen der har prøvet den, om de har styr på det, og hvordan priserne er?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frisørskolen i Roskilde - nogen der kender den?
  • #2   17. feb 2014 aaaah - jeg havde en lidt skummel mistanke om det, så derfor var det lidt en finger i jorden om jeg turde betro dem mit hår... det tror jeg så ik liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige at jeg gør.

Inde på glentevej har jeg osse altid haft god erfaring med hvordan lærerne er med inde over hår, frisure etc inden eleven overhovedet går igang.
    Jeg har faktisk været mere tilfreds derinde, end hos mange frisørsaloner.
    Så tror bare jeg venter til de har tider igen.. ellers er der jo altid hestehalen.

• #3   17. feb 2014 Jeg vifter lige godt og grundigt med armene og råber stop, ligesom Rotterne. Og af samme grund. Tag for guds skyld og vent indtil Glentevej har ledige tider!

• #4   17. feb 2014 det gør jeg helt bestemt osse nu - godt nok vokser det ud igen, men jeg skal gerne ikke skræmme hverken børn eller dyr imens.

• #6   17. feb 2014 jeg bor i albertslund og har kun klippekort, så næstved er liiiiiiiiiiiiiiiige i overkanten for hvad jeg er villig til at køre - med transportpenge er der jo ikke så meget at spare når man skal køre langt smiley

• #8   17. feb 2014 i nødstilfælde kan jeg få klippet spidserne om 14 dage når jeg er til marsvineudstilling - der vil være langhårsopdrættere, og når man ved hvor hysteriske sådan nogen er med pelsen på de klippede udstillingsdyr, så kan de godt klippe lige over, hehe - og dyr frisørsaks har jeg selv, da jeg osse har haft opdrættet langhårede.

• Gina W
    Gina W Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #9   18. apr 2019 Hvordan kan jeg bestille tid hos jer?

• #11   18. apr 2019 Er klipningen med happy-ending, for så kan jeg vist godt nå en tur inden aftensmaden smiley

Kommentér på:
Frisørskolen i Roskilde - nogen der kender den?

Annonce