Nu vi er ved pengesparing {{forumTopicSubject}}
.... så føler jeg at jeg har skudt papegøjen.
Trænger ret meget til briller, og denne gang med læsefelt - det er bare ikke lige det pengene går til når man har dyrlægeregninger, gerne vil udstille sine marsvin og hunden vil have ny sele.
Men bed i det sure æble, at så måtte de evt ryge på rater.
Ned i synoptik og få chokket. Jatak da!
Mindst 6000kr for glas, og så med enten refleksbehandling eller autosolbrille oveni plus enten nyt stel eller bekoste tilpasning til et ældre stel. Mit nuværende duer ikke fordi glassene bliver for lave til læsefelt.
Så alt ialt ville det ryge op på ca 7000kr
Not cool!
Min mor er så glad for sin optiker i Roskilde og det skader jo ikke at se om prisen ville blive det samme.
Allerførst er det så meget lang tid siden at en optiker (ikke øjenlæge) bemærker at mit syn med korrigering ikke bliver 100% - plus til Roskilde.
Alle stel var på tilbud til en hund - så jeg fandt et skønt stel i lilla titanium (sidst jeg købte i titanium kostede det 3500 bob).
For hele herligheden blev prisen......... tadaaaaaaa 3450kr
Så nu glæder jeg mig til mine nye briller, som jeg kan beholde på når jeg skal se noget tæt på
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 72 Hunde: 2 Emner: 339 Svar: 6.051
Igennem det sidste har jeg stået og hevet briller af og på alt efter hvad jeg skulle se på - lige nu sidder jeg uden og på mobilos. Men bygningsfejlen er der jo stadig.
Skal blive rart at have mindre behov for seendes hjælp til marsvinenes negle på udstillingerne, hehe
jun 2013
Følger: 36 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.202
sep 2005
Mine gamle briller er så osse pænt ridsede efterhånden, så når de nye kommer, blive de gamle degraderet til 'ridebriller' - ridning ridser af pommernn til med alt det grus og sager som hvirvles op.
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
sep 2005
Nu vi er ved pengesparing