{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.794 visninger | Oprettet:

Vægttab {{forumTopicSubject}}

Må simpelthen dele denne "sejr" med jer. I går skete det - jeg har officielt tabt 20 kg. I marts sidste år startede jeg denne rejse. Blev bidt af fitness og bodybuilding, hvilket hurtigt gav resultater. I dag er det min helt store passion. Tænkt sig at tidligere dovne (alt for store) mig pludselig er "afhængig" af at træne og spise sundt smiley Nå måtte blot dele min glæde med jer. Beklager mit lidt halvnøgne efter-billed smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægttab
  • #1   10. feb 2014 Min fysik på nuværende tidspunkt smiley

profilbillede
  • #2   10. feb 2014 Det sQ flot klaret stort tillykke, og mums det ser godt ud

• #4   10. feb 2014 Så flot! (mangler en smiley der klapper af begrestring smiley )

• #5   10. feb 2014 Hver sin smag smiley

• #6   10. feb 2014 Virkelig flot! Og du ser bestemt stadig feminin ud, efter min mening smiley

• #7   10. feb 2014 Forstår godt din begejstring!, det er flot gået! 20 kg er ikke så lidt smiley
    selv om jeg også synes du var super feminin før, med kurver andre ville give deres højre arm for.

• #8   10. feb 2014 Synes det er super flot at smide 20 kg. og så på så kort tid smiley

• #9   10. feb 2014 Hvor er du blevet flot. Og sund! Det er virkelig flot klaret smiley

• #11   10. feb 2014 Ej, hvor er det flot. Du ser hamrende godt ud, ville slå ihjel for den mave der smiley
    Hvordan har du fået muskulaturen opbygget? Er selv begyndt at styrketræne her i januar og ville gerne have lidt fif, hvis du gider

• #12   10. feb 2014 Rigtig godt gået at smide 20 kg er meget svært for mang Så forstår godt at du er stolt Men efter min mening syntes jeg ikke at dine arme skal blive størrer smiley

• #13   10. feb 2014 Er meget misundelig, virkelig flot!!
    Min kæreste er også igang med at tabe 20kg har tabt 8 siden nytår smiley

• #15   10. feb 2014 Rigtig flot vægttab, men må indrømme jeg synes dit før billede er pænest.

Mikala - Hvad er det lige der ikke er sundt? Hun er jo ikke svært overvægtig eller noget noget der minder om på sit før billede? Hvis folk synes det så vil jeg i hvert fald ikke vide hvad de tænker jeg og andre som er større så er.

• #18   10. feb 2014 Mikala - Det har jeg så aldrig hørt før.
    - Og jo man kan faktisk sagtens være sund og i fin form selvom man er overvægtig.

• #19   10. feb 2014 Wauw, hvor er det bare flot. Sikke en flot krop, du har fået dig smiley

• #25   10. feb 2014 HA! Nu føler jeg mig dælme tyk selvom jeg har smidt 40kg smiley

Her bliver det aldrig strammet op (straffen for at få børn hehe) men er nu eller godt tilfreds med mine 58-59kg på min 165cm lave krop smiley

Men flot klaret smiley

• #26   10. feb 2014 Hold da helt kæft et flot vægttab, du ser godt ud smiley

• #28   10. feb 2014 Hvorfor er man ikke feminin, hvis man er slank? Man kan vel godt have feminine former, selvom man ikke har lidt ekstra på kroppen?

• #29   10. feb 2014 Ida - Jeg må sige at personligt så synes jeg ikke der er meget feminint ved en der minder mest af alt om et strygebræt i figur, og det er desværre det "moden" siger man skal idag for at være pæn. Det ligner jo næsten at modeller idag har anoreksi eller noget i den dur.

• #31   10. feb 2014 Det er selvfølgelig smag og behag. Jeg synes dog, at det er lidt underligt, at det kun er forbeholdt kvinder med former at være under prædikatet "feminin". Det, synes jeg, er lige så ekskluderende, hvis man kan bruge det ord, som at moden kun mener, at tynde kroppe er in.
    Jeg synes nu heller ikke, at TS' krop er megaskinny, men derimod en sund krop. Hun havde dog også en fin krop før.
    Jeg synes, at alle kvinders former og størrelser er flotte,og det vigtigste er, at man selv er tilfreds med sin krop smiley
    Men når det kommer til krop, størrelse og vægt ved jeg godt, at det er et emne, der kan vække meget debat og uenighed. Det kan vi se her smiley

• #32   10. feb 2014 mmmm

jeg ville skrive noget med at jeg synes du var utrolig smuk før, Hold da ferie en latino lover du var
    Du har nu dælme også en flot krop nu, Wow den mave ville jeg gerne have smiley

Men, vigtigst af at, Hvor er det dejligt du selv er tilfreds - Har "holdt øje" med dig her på siden, Og du har dælme kæmpet hårdt for det smiley Tillykke til dig smiley

Jeg ser det ikke som moden at man skal være alt for slank, Der er dælme ikke mange af de tøser jeg kender der er overdrevet slanke - Mange er faktisk mere fokuseret på træning og kost end kilo, og det er jo det rigtige

Ud over det, Ro på ! - Hun er stolt over sin krop, take a chill pill smiley

• #33   10. feb 2014 Øv føler mig lidt ramt.. Jeg er meget slank og har altid været det.. Jeg er ,åbenbart, et såkaldt ''strygebræt''.. smiley

Nogen er ikke slanke ''med vilje''..

• #34   10. feb 2014 Jeg synes faktisk begge kroppe er rigtig flotte. Men uanset hvad så er det super hårdt, at tabe 20 kg. Virkelig godt gået. smiley

• #36   10. feb 2014 Birgitta, den kommentar ville jeg godt nok blive lidt ked af hvis det var mig.. Fair at vi har hver sin smag ift kroppens udseende, men at sige hun har mistet sine smukke bryster og fået en grim tattoo, synes jeg er lige personligt nok smiley

Ts, du er mega sej - du har sat dig et mål og opnået det! Du har en sund krop, og er glad - det er dét der tæller for mig. Nogle har mere former end andre fra naturens side, og alt er lige dejligt i mit hovede, det hele handler jo i bund og grund om selv at være glad og tilfreds smiley

• #37   10. feb 2014 Det er sgu sejt, tillykke, du ser super godt ud smiley

• #39   10. feb 2014 Der er vel ikke fokus på hendes ansigt smiley
    Jeg synes det er skide flot, og jeg synes det er nogle vilde overarme du har, på den gode måde smiley Jeg har en bekendt der er ved at træne op til at stille op i Bikini Fitness - det er jo en livsstil og en hobby, at man kan ser sådan ud og at man går op i det.

Vær' du stolt, 20 kg er meget flot og at få sådan en veltrænet krop, kræver hårdt arbejde. smiley

• #41   11. feb 2014 Kan nu meget bedre lide før billedet....

• #42   11. feb 2014 Trist at TS ikke kan oprette sådan et indlæg uden der bliver sat spørgsmålstegn ved sandfærdigheden smiley

• #44   11. feb 2014 Hold kæft hvor burde folk helt ærligt skamme sig (jeg tror det er første gang, at jeg har sagt det her inde) Pigen har brugt over et år på at arbejde med sin krop, forme den og bruge den, så den kommer til at se sådan ud og ikke mindst føles sådan der. Og så sidder folk og påstår, hun lyver og var meget flottere, da hun ikke brugte sin krop. Hold maule, hvor er det edderbankme noget svineri og så enormt tøsefnidderfnadder-agtigt! Hvorfor er kvinder altid så hårde ved hinanden? Ikke nok med, at der er et enormt pres på unge piger om, hvordan man skal se ud med så og så små lår og så og så store bryster og man skal være så sund med stenalderkost, udrensningskure, suppekur, kålkur og pis og papir, så sidder der dælme også helt private personer og vil diktere, hvordan de mener, at pigen skal behandle sin krop. Suk og atter suk altså! Fint med en mening, men en gang imellem burde man bare tie stille, når man ikke har noget pænt at sige.
    Men hvis det er sådan, så skal I da være velkomne til at have modet til at smide et par bikini-billeder op, og så skal jeg nok fortælle, hvordan I burde se ud.

• #45   11. feb 2014 Og Birgitta har du en eller anden psykisk lidelse, hvor alt der ikke passer ind i dit snævre billede af verden, er falsk? Jeg kan da i hvert fald huske, at du har argumenteret lige så kraftigt for, at Boo- the cutest dog in world- er en tøjhund.

• #46   11. feb 2014 Kan kun være enig med dig Julie, det er trist..

• #47   11. feb 2014 Igen - hver sin smag! Tak for de mange rosende ord - de varmer. Jeg føler stadig jeg er utrolig feminin - er fra naturens side bygget med enormt brede hofter, så trods muskler har jeg stadig min timeglasfigur smiley til jer der ikke "tror" på at det er mig på billederne - sorry men det er altså jeres tab smiley lige et billed, der for det første er med og uden makeup og for det andet viser at man sagtens kan S feminin ud selvom man er muskuløs smiley jeg elsker fitnesslooket og jeg er i mit livs bedste formt.

profilbillede
  • #48   11. feb 2014 Du ser bare skide godt ud!

• #49   11. feb 2014 Ja utrolig smuk men pas på dine overarme efter min mening må de altså ikke blive større smiley

• #50   11. feb 2014 Træning vs. ingen træning - er slet ikke i tvivl om hvad jeg foretrækker smiley

profilbillede
  • #51   11. feb 2014 En mening fra en mand:
    Du var megalækker før og tæskelækker nu. Mere siger jeg ikke for ikke at blive kaldt en gammel gris. Hehe!
    mvh søren

ps selvfølelig kan det gå over gevind med træning, men du er ikke i nærheden af det punkt.

• #52   11. feb 2014 Du er da blevet røv lækker! Ja jeg er altså ikke til fedt og alt det - syntes ikke det ser specielt lækkert ud, sorry. Men Wauw en en drømme krop du har fået nu - og ja jeg er pisse misundelig smiley smiley

• #53   11. feb 2014 Birgitta - hold da op en pæn og flot måde du gider at formulere dig på når du sviner andres krop til hva? smiley hold kæft hvor er du til grin!

• #56   11. feb 2014 Jep. Jeg holder stadig på en psykisk forstyrrelse, som får dig til at se falske ting over alt. En slags internet-hypohondri. Ts har umuligt kun vejet 65 kg på før-billedet.

• #57   11. feb 2014 Julie - Så vil jeg mene du er ligeså forstyrret, med den påstand om at TS umuligt kan veje 65 kg på førbilledet, jeg er lidt større end TS og vejer 70 kg, så det kan hun sagtens i mine øjne.

Jeg kan godt se hvad Birgitta mener. Kender personligt en del piger som har tabt sig og efter billederne her synes jeg ikke på nogle måde ligner en som har tabt sig 20 kg, og derudover hvis hun er muskuløs som hun selv siger så er vægttabet i hvert fald ikke på 20 kg, da muskler veje mere end fedt, og SÅ meget fedt er der squ ikke tilovers på førbilledet.

• #58   11. feb 2014 Misundelse er en grim ting smiley

• #59   11. feb 2014 Anya: jeg er 170 og vejer 60kg. Og der er mere en 5kgs forskel på ts og jeg. Men vi kan da lade ts fortælle, hvad hendes startvægt var.

• #61   11. feb 2014 Jeg er også 170 og vejer 60 kg. Holder med Julie... 5kg mere kan ikke gøre det.

• #63   11. feb 2014 Jeg er 172 og vejede 81 kilo på før billedet.

• #64   11. feb 2014 Tillykke! Det er en dejlig følelse, når man er i god form og når man kan lide sin krop!
    Hvad alle andre synes om ens krop, er møg ligegyldigt. Det er en selv der skal føle sig godt tilpas i den smiley

• #65   11. feb 2014 Bare det at sætte sig et mål... og nå det er super flot. Om det så handler om vægt tab, rygestop eller what ever.

Om ts har tabt 20, 15, eller 10 kg er da fløjtende ligegyldigt.. Tænk I gider gå så meget op i, om det er det ene eller det andet.. Kan I afgøre det ud fra et billede??

Vær dog glad på ts´s vegne.

• #67   11. feb 2014 Det egentlig også sjovt at fordi man fortæller at man foretrækker før billedet, så bliver kortet om misundelse trukket. Jeg kan kun grine af folk der har behov for det kort. Jeg er på ingen måde misundelig på efter billederne og skulle jeg endelig være misundelig på noget, så er det da rygraden for at ændre sine vaner, for det har jeg selv svært ved og på den front synes jeg det er flot (:

• #68   11. feb 2014 I dag vejer jeg 61 kilo og jeg er på INGEN måder radmager. Til gengæld har jeg en okay lav fedtprocent, hvilket er at ønske når man ønsker "fitness-looket" Jeg gider ikke kommentere så meget på de negative kommentarer I har - men hvorfor i alverden skulle jeg lyve omkring mit resultat? smiley Jeg har slidt det sidste år for at nå dertil hvor jeg er i dag. Det er en livsstil ændring, der indebærer træning 6 dage i ugen og at leve efter tilrettelagte kostplaner - og jeg ELSKER alt ved det, inklusiv mit nye jeg smiley Og det er for mig det vigtigste.

• #69   11. feb 2014 I, der taler grimt og nedladende om trådstarter, skulle tænke jer lidt om og så prøve at agere som voksne mennesker. Det er givetvis misundelsens lidt bumseplagede ansigt, I viser frem.
    Må vi se bikini-billeder af jer? Slå jer nu bare løs, jeg har widescreen skærm.
    mvh søren

• #70   11. feb 2014 Kathrine: det er jeg helt med på, og det er meget bevidst, at jeg vælger at beskylde et menneske, som jeg ikke kender noget som helst til, for psykisk syg. Jeg prøver at tydeligøre, hvor helt enormt absurd det er at mene, at man kan diagnostisere og dømme andre folk til at være syge ud fra et billede.

• #72   11. feb 2014 Søren - Ja for din tone er da så meget bedre og mindre grim og nedladende? smiley Hvor er det nedladende i øvrigt i at sige man foretrækker før billedet? Eller at man synes piger der har figur som et strygebræt ikke er feminine?

Det er smag og behag, og det vil forhåbentlig altid være forskelligt. Det vigtigste er at man er tilfreds med sig selv, også er jeg egentlig ligeglad om man vejer 40, 80 eller 140 kg.

• #73   11. feb 2014 Jeg er ikke så ung som ts, og har ingen drøm at få sådan en krop. Men synes sgu det ser godt ud.

Det jeg er misundelig på er vægttabet... puha jeg vil gerne tabe mig, 10 kg vil være fint... så skal hele garderoben ikke skiftes ud smiley

Prøver, har lagt mange af de usunde madvarer på hylden smiley

• #74   11. feb 2014 Meeko - lav en selfie og læg herind!
    Gurli - du skal fan'me ikke true smiley
    mvh søren

• #75   11. feb 2014 Søren - Hvorfor skulle jeg dog det?

• #76   11. feb 2014 Jeg er 160 cm høj vejer 52 kg bh i str. 75 D jeg spser alt det jeg har lyst til og vi er jo også dem som ikke kan tage på Men at se mig i bikine med maveflæsk NEJ NEJ NEJ Aldrig i livet
    Men rigtig godt du går op i dig selv og vil være sund DET ER FLOT

• #77   11. feb 2014 super godt gået. det ser skide godt ud,
    jeg ved ikke hvornår eller hvem der har bestemt at man kun er feminin eller lign. hvis man er halv tyk, men jeg går udfra at det er nogen der ikke selv kan tage sig sammen og lette sig fra sofaen,

skide godt resultat,
    og ja, man kan godt blive FOR trænet. særligt piger, men det syntes jeg ikke du er i nærheden af,

• Sofie
    Sofie Tilmeldt:
    sep 2013

Emner: 14 Svar: 105
    #78   11. feb 2014 Holy **** du er blevet flot! totalt drømme krop! smiley

- Hvor lang tid tog det? smiley (mangler selv de sidste 10 ud af 40 kilos overvægt:p)

• #79   11. feb 2014 Jeg gik i gang omkring 1. marts sidste år smiley

• #80   11. feb 2014 Jeg er vildt imponeret, og hvor gad jeg godt have en krop som du har nu. Jeg er ikke overvægtig, men jeg har godt nok ikke mange muskler. Jeg synes du ser skide godt ud!! OG tillykke med at du har sat et mål, kæmpet for det, og opnået det. Wow smiley

• #82   11. feb 2014 Jeg synes ikke det er i orden at at omtale andres figur negativt. Om de er tykke eller tynde. Og i min verden er "strygebræt" ligeså grimt, som hvis man kalder nogen flodhest.

• #83   11. feb 2014 Kingbøf! Tak! Du sagde lige det jeg sad her og tænkte.. Jeg lille tynd pige stortset uden hofte, bryster osv og selvom jeg æder og æder tager jeg næsten intet på - så jeg er virkelig "et strygebræt" og ufrivilligt. Jeg har det super med min krop, men ville ønske nogle gange jeg havde lidt flere former. Så jeg bliver da lidt øv over at høre min figur er grim smiley

Kan vi ikke bare holde os til at være enig om TS er sej for at opnå sit mål, istedet for at diskuterer krops typer.

• #84   11. feb 2014 Du er røvlækker TS og hvor må du bare have det godt med dig selv nu smiley

Og det er tydeligt at du ikke kun vejer 65 kg på billede 1. (Sorry! :)) SÅ det syntes jeg er noget underligt noget at være SÅ skråsikker på.

Tillykke med dig vægttab smiley

• #85   11. feb 2014 Alle former er kønne. Det vigtigste er at føle sig godt tilpas... Ikke at please andres øjne/holdninger.

Jeg kan godt nok ikke se hvorfor nogen har behov for at fortælle andre hvordan de ser bedst ud... Det er op til en selv.

• #87   11. feb 2014 wow... Hvor er du blevet flot! Stort tillykke!

Jeg er selv lige gået igang med "Mission stram mås"

Piger som dig, inspirere mig helt vildt!

Sejt sejt gået...!

• #89   12. feb 2014 tillykke med sejren Ts smiley syntes det ser godt ud og det vigtigste er at du selv er glad for dit resultat, så FUUU hvad haters siger smiley

• #90   12. feb 2014 Man er vel ikke en hater for at udtrykke at man ikke deler smag i kvindekroppe?

Jeg er glad på TS' vegne over at hun har nået et mål hun har sat sig og at hun er tilfreds med sig selv.

At jeg ikke deler hendes smag for, hvad en smuk kvindekrop er har ikke noget med had eller hetz at gøre, det er blot smag og behag.
    Jeg synes ikke TS hverken var eller er grim.... Og usund har hun heller ikke været på nogle af billederne, IMO - bare anderledes i forhold til sig selv over tid.

• #91   12. feb 2014 I øvrigt Kingbøf og Katrine, så kaldte jeg aldrig NOGEN specifikt for strygebræt. Jeg skrev at JEG, personligt ikke synes der var meget feminint over den kropstype. Jeg aner intet om hvordan i ser ud, og kan derfor ikke sidde og kalde nogen det. Jeg vil heller ikke mene at TS har sådan en figur på efterbillederne, men hun har for lidt til gården og gaden til MIN smag.

- Og det har altså intet med hetz at gøre. Jeg har også skreven jeg synes det flot at kunne hanke op i sig på den måde og holde det. Det kan jeg ikke, fordi jeg hader at være i en fitnessklub. Jeg føler mig begloet hele tiden og det brøds jeg mig ikke om.

Ellers så sagde CH det jeg tænkte.

• #92   12. feb 2014 Hov - en i tråden nævner det usunde i at have fedt på maven - TS havde ikke fedt på maven på før-billedet.

Hun har en klassisk pæreform og den er på ingen måde usund og da slet ikke i den vægtklasse, som hun lå i der.

• #93   12. feb 2014 Jeg syntes det er meget lidt feminint at veje for meget- Og for lidt.

Jeg er en af de såkaldte "strygebrætter" og jeg er IKKE sund. Men det er heller ikke sundt at ligne en "sækkestol"...

Normalvægtig er vel at ønske. Eller bare at være sund smiley

• #94   12. feb 2014 Hov, det skal lige siges at jeg ikke mønter min "sækkestol" kommentar på nogen. Bare for at sige at det vigtigste må være at være sund og lykkelig

• #95   12. feb 2014 Så længe man er tilfreds med sig selv og hviler i sin krop, så er det vel ligegyldigt om man er et strygebræt, pæreformet, pumpet eller whatever smiley
    TS har jo nok ikke været tilfreds med sig selv før, og det er hun nu - og det er jo dét der tæller smiley

• #96   12. feb 2014 Rikke, det handler nemlig lige præcis ikke om tallet på vægten men om at være sund.

Og det kan man være både med godt med kropsfedt og næsten uden.

• #97   12. feb 2014 Også det jeg mener. Det vigtigste er at være sund, og det er op til den enkelte. Men det bliver aldrig sundt for mig feks. at veje 45 kilo, eller 150 kilo for den sags skyld. og det er jo også forskelligt hvad der vejer på folk, så selvfølgelig kan man ikke kun gå op i hvad vægten siger.

Men super sejt gået TS. ! Virkelig flot! Ville ønske jeg havde samme drive smiley

• #98   12. feb 2014 Jeg må indrømme jeg synes det er vigtigere at man er tilfreds med sig selv end at være 'sund'. Jeg kender en pige der vejer over 100 kg og hun er absolut ikke sund på den måde som i mener, men hun har det pisse godt med sig selv og ønsker ikke at være anderledes, og det kan jeg ikke andet end at have respekt for (:

Uanset vægt så må følelsen af at have det godt og være tilfreds med det man ser i spejlet vel være det vigtigste.

• #100   12. feb 2014 Mikala - der har du ikke forskernes opbakning.
    Der skal faktisk temmelig meget overvægt til før kilo på sidebenene i sig selv er usunde.

http://videnskab.dk/krop-sundhed/11-november-forsker-vaegttab-far-overvaegtige-til-do-tidligere

• #102   12. feb 2014 Der er meget forskning der mener dét som CH taler om.
    http://www.fagbladet3f.dk/2-sektion/lev-bedre/793a7b6cd6424619a7dfcfe11cd57881-20130528-nye-graenser-for-din-idealvaegt

Tænker at grunden til at en smule fedt på kroppen er så ilde set, som man jo kan læse tydeligt at nogle her også mener, er fordi at man nærmest skal være en "size zero" for at se godt ud i nogles øjne. Bare se på alle de modeller idag der ligner nogle der har anoreksi.

• #103   12. feb 2014 Vi er også blevet smækket med voldsomme påvirkninger i mange år, der handler om at fedt er rigtig farligt.

Så der er ikke noget at sige til, at det sidder lidt på rygraden. Men meget tyder så (heldigvis) på, at man har taget meget fejl.
    Ulempen er så, at der netop er et fokus nu, som i virkeligheden er lidt usundt for kroppen.

Man må håbe at der vil være en mere reel formidling fremadrettet.

• #106   12. feb 2014 Jeg levede faktisk sådan for omtrent ti år siden - LAAANG tid inden det blev moderne - og sjovt nok gav det et massivt vægttab *GG*

• #108   12. feb 2014 Helt vildt flot!

• #109   12. feb 2014 Mikala - Nej det var mere bare generelt i hvorfor jeg tror det er blevet sådan. Mange folk synes jo nærmest det er bedre at være undervægtig idag end overvægtig. Personligt på den måde har jeg det omvendt.

Jeg synes mange idag er blevet lidt hysteriske, både hvad angår overvægt, men også ting som bakterier og andre ting.

• #111   12. feb 2014 Mikala - Det er lige præcis det jeg tænker. Jeg er generelt tilfreds med mig selv, udover min form/kondition, men når man får smidt billeder, reklamer og diverse i hovedet konstant af piger hvor du jo nærmest kan se samtlige knogler så kan jeg ikke undgå at blive lidt skidt tilpas og føle mig "forkert"

• #113   12. feb 2014 Tillykke med dit vægttab TS! Du er da maxlækker nu! smiley
    Jeg synes bestemt ikke, at man "roser en spiseforstyrrelse", tværtimod.. Jeg roser en der har besluttet sig for at hun ikke mere vil være "erotisk buttet", jeg roser en med movitation og lyst til at ændre sit liv.

Jeg bryder mig om måden undevægtige bliver snakket om. At være undervægtig er det samme som, at være tyk. I folkeskolen, når folk sagde "Wow, hvor er du tynd", så var mit svar "Wow, hvor er du tyk".
    Anoreksi, strygebræt... Flodhest, fede svin.. Anoreksi og fede svin er på samme niveau, for mig.
    Ingen af de ord skal nævnes om folks figurer.

Jeg er så glad på TS vegne.. Det kræver noget, at nå så langt! smiley
    - jeg håber at du holder din figur, at du ihvertfald forbliver rask og sund.

• #114   12. feb 2014 Genfødt - Men du synes åbenbart det ok at kalde før billedet for erotisk buttet, hvilket jeg så kan udlede at du ville kalde mig tyk og det genere mig, så stopper her for har intet pænt at sige om det.
    - Derudover er erotisk buttet squ da ikke bedre end strygebræt eller de andre ord.

• #115   12. feb 2014 Anya: jeg siger erotisk buttet med et glimt i øjet! smiley
    Dvs. jeg benytter et ord med et glimt i øjet, om en måde TS har set ud, så jeg støder ikke hendes nuværende form.

At du synes, at du er tyk, kan jeg nu ikke gøre noget ved. Jeg har ikke kommenteret din figur og jeg ved ikke hvordan du ser ud. Men du er da velkommen til at dele et billede. smiley

Jeg synes ikke at erotisk buttet er et grimt eller nedladende ord. Det er min måde, at udtrykke at man har kurver og former.
    Det har ikke noget med vægt at gøre, men om hvor godt man bære sin vægt.

Beklager at jeg at støder dig. smiley

• #116   12. feb 2014 Jeg synes ikke strygebræt er et grimt eller nedladende ord..

• #117   12. feb 2014 Hvis man taler om et rigtigt strygebræt, så nej. -men tror det er de færreste kvinder der bryder sig om at blive sammenlignet med en flad, hård, rektangulær genstand...

• #118   12. feb 2014 Well.. det er jo fuldstændig subjektivt... Derfor er det måske helt generelt en god ide at man undlader at bruge så forfærdelig mange metaforer om tilstande, der kan være lidt følsomme...

• #119   12. feb 2014 Findes der overhovedet "pæne" ord/metaforer om undervægtige eller overvægtige?

• #120   12. feb 2014 Ikke nogen, som man kan være sikker på, at der ikke er nogen der bliver stødt af.

Og de ord er forskellige fra menneske til menneske.

• #122   12. feb 2014 i min optik.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.273
    #125   12. feb 2014 Misundelsens brød er en svær spise.

Du ser godt ud,sundere ud og føler dig godt tilpas. Ingen grund til at ikke være stolt. Respekt for den tid og de kræfter du har brugt for at nå dit mål. Tror det er meget få kvinder der vil få for store arme af naturlig træning så forsæt du din nye livstil.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.273
    #126   12. feb 2014 Du kan ikke være sund og overvægtig. Der er ikke noget sund stadie af fedme. Selv om du er sund på andre områder kan overvægt skade hjertet.

Taget ud fra en forskning af internal medicin. Man kan altid finde noget der taler for det ene og det andet.

• #127   13. feb 2014 Jeg synes det er et rigtig flot vægt-tab, og bare du er glad er alting jo godt. Alle kan ikke mene det samme. Nogle vil mene du er super fræk på før billedet, andre vil mene det total modsatte.

Men det vigtigste er at du er glad for dig selv, for er du det så lyser det ud af dig, og gør dig endnu smukkere end du er i forvejen.

Jeg glæder mig til den dag jeg kan sætte før, og efter billeder ind. Jeg skal selv smide 25,8 kilo, måske mere. Og 4 af dem er allerede røget smiley
    Det skal ikke handle om mig, ville bare lige nævne at jeg glæder mig til den dag jeg kan lave en tråd magen til din.

Men hvor er det godt gået smiley

• #129   13. feb 2014 Hvor er det godt gået man! Du ser fandeme godt ud, og hvor er jeg dog misundelig smiley har simpelthen ikke rygrad til at kunne gøre noget tilsvarende, selvom jeg godt ville smiley må man spørge hvor lang tid du træner om dagen/hvad du træner, og har du selv lavet en kost plan, eller hvordan er det lykkedes dig at ændre livsstil? smiley

Kommentér på:
Vægttab

Annonce