{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Ny mobil, men hvilken? {{forumTopicSubject}}

Min gamle mobil er ikke så pålidelig mere, så jeg går og kigger efter en ny. Men der er jo så mange at vælge imellem. Jeg har ikke så mange krav, men der er et par stykker.
Det skal ikke være en iphone!
Den skal have et ok kamera med blitz( det ved jeg godt at de fleste har i dag).

Ud over det skal den være hurtig og kunne lidt af det hele.
Og så skal den fungere ordenligt i mere end 6 mdr -1 år.
Har i nogle forslag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil, men hvilken?
  • #2   8. feb 2014 Jeg har en nokia 1020 som jeg er yderst tilfreds med, godt kamera og pæn hurtig
    men den er lidt stor i det, så det er noget man skal vænne sig til

• #3   8. feb 2014 Jeg har nokia 920, min mand har nokia 925, er begge superglade for dem, og især kameraet, det er rigtigt godt! De bliver brugt både arbejdsmæssigt og til sjov, hurtige og pålidelige.
    jeg vil mægtig gerne have fingre i den nye nokia 1020, primært på grund af kameraet. Synes det er rigtigt rart i det daglige, at have et kamera klar ved hånden.

• #4   8. feb 2014 Jeg har en Samsung Galaxy 3, og bliver nok nød til at have en Note 3 på et tidspunkt når jeg engang har vundet i LOTTO... smiley

• #5   8. feb 2014 Jeg synes at mange af de nye mobiler er meget store, men det skal man vel bare vænne sig til. Jeg har også kigget på note 3, men for hulan den er stor.

• #6   8. feb 2014 Mht størrelsen...
    Jeg har en Sony Xperia Z... den er STOR... da jeg stod med den i butikken var jeg meget i tvivl om den var FOR stor... men man tog chancen, og jeg har vænnet mig til det smiley
    synes den ligger godt i hånden, og størrelsen er ikke et problem.. tværtimod smiley

det er for øvrigt en super dejlig telefon.. og for mig er det et plus at den er vand og støvtæt smiley

• #7   8. feb 2014 Jeg har den nye HTC one og den er jeg virkelig glad for smiley

• #8   8. feb 2014 T : Z ultra er endnu større og osse mega fed og lægger godt i hånden... smiley

• #9   8. feb 2014 uuuuh Z ultra.... smiley nu har jeg jo haft denne ca et år.... er den så ikke forældet? smiley
    er det ikke sådan reglerne er? det tror jeg smiley

• #10   8. feb 2014 T : den er MEGA forældet du bliver nød til og kan ikke leve uden en Z Ultra... smiley

• #11   8. feb 2014 Jeg er bange for du har ret smiley LOL

Men må nok hellere vente lidt endnu... Bare til M har tilgivet mig for forbruget i Fredericia smiley ha ha

• #12   8. feb 2014 Xperia Z 1
    Den bedste og hurtigste telefon jeg nogensinde har haft, og den har et super kamera.
    Som -T- skriver, den er lidt stor lige til at begynde med. men man vænner sig hurtig til den. smiley

Xperia Z og Xperia V er lidt mindre men de er også rigtig gode. Havde en Xperia V før som jeg også var rigtig glad for.

• #13   8. feb 2014 Det er et vanespørgsmål med hensyn til størrelsen, jeg synes også denne var enorm de første dage, men sætter stor pris på det nu, super når man lige skal kikke HG og ikke gider starte den bærbare op smiley

• #14   8. feb 2014 Jeg har en Samsung Galaxy Note 3 og det er det bedste køb jeg har gjort så længe jeg kan huske. Jeg er SÅ glad for den og kan kun anbefale

• #15   8. feb 2014 Størrelsen er kun en vane. Den bliver meget hurtigt en fordel

• #16   8. feb 2014 Anika - Ultra er det ikke den helt store, som nærmest er en mellemting mellem en telefon og en tablet ?
    Den synes jeg er ret fed, men desværre er den så stor at man ikke kan have den i lommen, ellers havde jeg haft den.

• #17   8. feb 2014 T> Tja det gør han vel snart hans egen prinsesse har jo snuppet den ene seng... smiley

CH> Hit med min tlf... smiley

Anni jo det er det den er MONSTER fed, men er stadig til Samsung, men kunne nu godt overtales alligevel... smiley

• #19   8. feb 2014 Undskyld mig det er IKKE for at rakke ned på HTC men det er ikke en tlf jeg ville bruge penge på...

• #20   8. feb 2014 Jeg har en HTC Desire S , mener jeg den hedder , den er nu 2 år og 2 mdr gammel, har fået skærm skiftet 1 gang, da den pludselig ikke virkede i venstre side, ellers har jeg aldrig haft problemer med den.
    Var dog ved at skifte den ud i December da den pludselig kun vibrerede uden lyd i over en uge, men det hjalp med trussel om ny telefon og udtagning af batteri, så den får lov og leve lidt længere..

Men da blev jeg enig med mig selv om jeg ville have en HTC One MINI som den næste, synes den almindelig One er lige en tand for dyr for mit behov, plus jeg er håndværker..
    Og indtil videre bliver jeg ALDRIG iPhone-ejer..

• #21   8. feb 2014 De 3 sidste jeg har haft var HTC, så jeg tror at jeg er ude i at ville prøve noget nyt. Jeg var super glad for nr 2 indtil den begyndte at slukke uden varsel, selvom der var masser af batteri og fryse skærmen i tide og utide. Den jeg har nu har jeg aldrig været rigtig glad for.

• #22   8. feb 2014 Både Samsung galaxi note 3 og Sony xperia z1 tiltaler mig. Ihhh hvorfor skal det være så svært. smiley

• #23   8. feb 2014 Har lige bestilt en Sony Xperia Z1, der skal afløse min Xperia smiley synes, den er super lækker..

• #25   8. feb 2014 Jeg har en iPhone 4 der er 2,5 år gammel smiley Men det er nok en sjældenhed, at de holder så længe hehe!

• #27   8. feb 2014 Min Galaxy 3 er vel lidt over 1 år gammel og fungere som ny... Men hvor vil jeg gerne have enten en Galaxy note 3 eller en Z ultra.. smiley

• #29   8. feb 2014 Uhh Lotte, den er altså osse bare lækker smækker... smiley

• #31   9. feb 2014 Lotte er osse misundelig på din veninde og på CH... smiley

• #33   9. feb 2014 HTC One super fed telefon smiley

og kan fås i mange farver smiley

• #34   9. feb 2014 Jeg har en galaxy S2 og den er go... meeeen jeg er mega træt af alt det ubrugelige lort Samsung smider i den og som ikke ka fjernes. Og jeg læste forleden at på Galaxy 4 fylder alt der fancy lort altså omkring halvdelen af telefonens hukommelse. .. øv bøv. Jeg tror min næste blir en HTC igen. ..

• #35   9. feb 2014 Den danske kæmpe - Nej det er ikke så unormalt at IPhone holder længe. Det er bare et spørgsmål om at passe på dem. Min iPhone 4 den har min mor nu. Den er 3 år gammel og har aldrig fejlet andet end en opdatering i ny og næ. Den er tilmed også original over det hele. Aldrig skiftet skærm eller noget.
    Min mands 4s er næsten 2 år og har heller aldrig fejlet noget og jeg selv har en 5'er som heller intet fejler. Og skal nok lige nævne at jeg elsker min iPhone.

• #37   9. feb 2014 jeg er også med på samsung.
    jeg har haft mange forskellige mærker og jeg har aldrig haft en bedre mobil samsungen. havde først youngen, og da den ligesom blev for lille for mine pølsefingre købte jeg S3'eren, bedste fon ever smiley

• #38   9. feb 2014 Jeg samsung galaxy S4. Jeg elsker den telefon, jeg tror det er første gang jeg har købt en smartphone som bare har virket! Samsung vil jeg anbefale til hver en tid!

• #39   9. feb 2014 Solveig jeg tror du har helt ret. Min har heller aldrig fejlet noget, har ikke en eneste ridse, og virker upåklageligt. Jeg er så glad for den smiley
    Men jeg har den så også i et vand, slag og snavs sikkert cover, for jeg har skisme ikke råd til at købe en ny hehe! Så jeg passer på det skidt smiley

• #41   9. feb 2014 Da jeg skulle købe telefon stod valget mellem Xperia Z1 og Note 3. Jeg gik fra Xperia Ray, som er afsindig lille, men som har passet til mig indtil den slet ikke kapacitetmæssigt kunne følge med.

Valget faldt på Note 3, som skrevet.
    Der er så mange ting ved en, som gør at den er en genial telefon - men det, som jeg især vil fremhæve er dens batterilevetid og dens processor. Den kan holde strøm ufatteligt længe. Også ved meget brug.
    Og den arbejder lynende hurtigt og ultra stabilt. Også selvom man kører nogle af alle de features den har, som burde rive og flå i rammene.

Xperia Z1 ville jeg have valgt for dens kamera og for den vandtæthed. Men jeg er sgu glad nu for at jeg nappede den anden *GG*

Skulle jeg tvinges til at have en anden og mindre ville jeg vælge Galaxy S4

• #42   9. feb 2014 Jesper P>>> Sorry men du kan ikke få mig til at tro på den, kan være den er kåret som den bedste, men kan og vil aldrig bryde mig om den...

• #43   9. feb 2014 Jeg fik en Asus padfone 2 af min mand i julegave og synes det er en rigtig lækker telefon.
    Den er lidt stor, 5 tommer men har hurtigt vænnet mig til det, den har et fantastisk kamera og man kan se film og video i fuld HD.
    Der medfølger tablet som telefonen sættes ned i og det er selve telefonen der styrer tabletten.
    Det er lidt svært at forklare så smider et link så i kan se det.
    http://www.dustinhome.dk/product/5010760533/asus-padfone-a86-2-in-1-bundle-16gb/

• #45   9. feb 2014 Tak for de mange gode forslag. Jeg tror at valget er faldet på Samsung galaxy note 3. smiley

• #47   10. feb 2014 Jesper ja men det ændrer ikke min mening at jeg ALDRIG vil lægge penge til en HTC, og mener ALDRIG og mine børn får den heller ikke...
    Samsung eller Sony er de mærker der er her i huset og om den ene eller den anden har vundet dit eller dat ændrer ikke på min personlige mening om hvad der er bedst for mig... smiley

Kommentér på:
Ny mobil, men hvilken?

Annonce