{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Kvinder Hvorfor gør i det {{forumTopicSubject}}

hehe sad her til aften hos min barndoms ven og hans kone.
konen fortæller at hun har været til frisør i dag og at hun fik vokset øjnbryn, til de siger jeg " det der voks er for børn, i piver over det mindste og det kan sQ umuligt gøre ondt".

Tja til den udtalese for jeg så smidt i hovedet fra hende "to sekunder"

tja hun kommer som truet tilbage hehe meden æske jeg ikke ved hvad er, det viser sig så at være de der lede stykker papir med voks på som nogle kvinder åbenbart bruger til deres øjnbryn.

Hun siger så "så, nu skal du mærke skal du" og jeg svare "bring it, det der er jo intet" Jeg blev klogere smiley

Hun beder mig smide trøjen så hun kan finde nogle hård på min ryg som hun onskabsfuldt vil fjerne, men pga min lave kropsbehåring fandt hun igen men, klask......

WUPTI

Så sad det der lede stykke papir med voks på min nakke.
til det griner hun og siger "ja er det først på er der kun en vej"

hun hiver så det der stykke papir væk. har lovet mig selv aldrig at benytte slemme ord i nærheden af mine børn men av for

"#"¤#%Y/%Y#¤/#"!"!##"=!?!"¤%=I

Det gjorde nas

Klask klask så smed hun to på imens man sad og sundede sig.

Til dette har jeg kun at spørge

HVORFOR KVINDER HVORFOR

Er i alle små sadister som elsker smerte eller hvad pokker rander gennem hovdet på jer når i gør det.

hele dette her har resulteret i at jeg nu sidder på job med en rød fartstribe nakke som er følsesløs.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvinder Hvorfor gør i det
  • #1   3. feb 2014 hahahah fordi vi gerne vil være hårfri og lækre, og ved at vokse går der længere tid for hårene vokser ud og hårsækne bliver svagere og man får ikke yderligere hårvækst som man gør ved barbering.

• #2   3. feb 2014 Jeg får vokset mine øjenbryn. Det gør mindre ondt end at få dem plukket...*G*

• #3   3. feb 2014 Fordi vi kan smiley

• #4   3. feb 2014 Vær du bare glad for , at hun ikke klaskede det der vokspapir op i dine næsehår.....eller et andet sted..... hø hø ...... så ville der ikke være plads til alle dine bandeord i en enkelt tråd her på HG...... ..... ... hø hø .... smiley

Hov..... glemte liiige at sige..... mænd er nogen ,,,,, " Piv'-skider ..... smiley

• #5   3. feb 2014 i jo Syge, at gennemgå frivillig tortur er ikke normalt haha

• #6   3. feb 2014 Tjae jeg forstår det heller ikke, aldrig nogensinde om jeg skal vokses nogen som helst steder. Jeg holder mig til ladyshawer, skaber og tortur redskabet pincet smiley

• #7   3. feb 2014 nej vi piver ikke er bare meget uforstående for jeres valg af selvskade

• #8   3. feb 2014 Alternativet er jo at plukke øjenbryn med pincet -og det gør da måske nok mindre ondt med det første hår, men alt i alt ikke en videre behagelig oplevelse heller... Men voks er det trods alt hurtigt overstået.
    Straks værre er det når ben mm bliver vokset -det kræver jo mere end et enkelt lille ryk... og det er som om når man har overlevet det første forsøg, så er lysten til at klistre endnu en strimmel på altså ikke overvældende smiley

Hvorfor vi gør det? Fordi vi ikke gider "hår over det hele"... og med voks behøver man kun fjerne engang imellem, med skraber skal det jo gøres hele tiden smiley

• #9   3. feb 2014 No pain, no gain smiley

• #10   3. feb 2014 Nemlig Louise smiley

• #11   3. feb 2014 vil det sige jeg ikke for hård i nakken igen hehe FUCKKK

• #12   3. feb 2014 No Pain No Gain har intet med dette at gøre med en udtalse der høre til i styrkecenteret hehe

• #14   3. feb 2014 Vær du bare glad for du slap med nakken haha smiley

• #15   3. feb 2014 Cooper -jo det gør du da... men ikke lige de næste par dage smiley

Men ved brug af skraber er det jo nræmest et dagligt gøremål (ok måske ikke helt, men altså tæt på)... voks kan holde nogen uger smiley

• #16   3. feb 2014 sQ godt jeg ikke tog udfordringen med min ven han udfordrede mig at tage et øjnbryn hehe..

man for jo kun selv det gas man selv laver

• #17   3. feb 2014 hahaha hvad er en brasiliansk fjerning så, det syntes konen til min ven kunne være sjovt at se min reaktion på ???

• #19   3. feb 2014 men hva er det

• #20   3. feb 2014 Prøv det og se smiley haha

• #22   3. feb 2014 copper -bikinivoks, hvor alt fjernes.

• #23   3. feb 2014 nej sQ ikke efter jeg har set min ven kones reaktion på andres folks smerter hehehe

• #24   3. feb 2014 AVVVVV for satan, tror bestemt jeg skal genoverveje min omgangskreds hehehe

det er sQ da seriøst ingen der for , er der av av av av

• #25   3. feb 2014 Vær nu lidt frisk smiley

• #26   3. feb 2014 cooper -ork jo det er der masser der får. Må lige prøve at genfinde et indlæg der engang har floreret om en lidt mislykket voksning af de nedre dele. Ualmindelig morsom læsning hehe

• #27   3. feb 2014 ØHHHHH Nejj

Vil sQ ikke udsætte min løgpose og rectum analis for det.

av av av av av

• #28   3. feb 2014 Kan self ikke finde den jeg tænkte på -men faldt over denne, og en er nu heller ikke så tosset smiley

All hair removal methods have tricked women with their promises of easy, painless removal - The Epilady, scissors, razors, Nair and now...the wax.

Read on.........

My night began as any other normal weeknight. Come home, fix dinner, play with the kids. I then had the thought that would ring painfully in my mind for the next few hours: "Maybe I should pull the waxing kit out of the medicine cabinet."

So I headed to the site of my demise: the bathroom. It was one of those "cold wax" kits. No melting a clump of hot wax, you just rub the strips together in your hand, they get warm and you peel them apart and press them to your leg (or wherever else) and you pull the hair right off. No muss, no fuss. How hard can it be? I mean, I'm not a genius, but I am mechanically inclined enough to figure this out. (YA THINK!?!)

So I pull one of the thin strips out. Its two strips facing each other stuck together. Instead of rubbing them together, my genius kicks in so I get out the hair dryer and heat it to 1000 degrees. ("Cold wax," yeah...right!) I lay the strip across my thigh. Hold the skin around it tight and pull. It works!

OK, so it wasn't the best feeling, but it wasn't too bad. I can do this!

Hair removal no longer eludes me! I am She-rah, fighter of all wayward body hair and maker of smooth skin extraordinaire.

With my next wax strip I move north. After checking on the kids, I sneak back into the bathroom, for the ultimate hair fighting championship. I drop my panties and place one foot on the toilet.

Using the same procedure, I apply the wax strip across the right side of my bikini line, covering the right half of my hoo-ha and stretching down to the inside of my butt cheek (it was a long strip)

I inhale deeply and brace myself....RRRRRRIIIIPPP!!!!

I'm blind!!! Blinded from pain!!!!...

OH MY GAWD!!!!!!!!!

Vision returning, I notice that I've only managed to pull off half the strip. CRAP! Another deep breath and RIPP! Everything is spinning and spotted. I think I may pass out...must stay conscious...must stay conscious. Do I hear crashing drums??? Breathe, breathe.................. OK, back to normal.

I want to see my trophy - a wax covered strip, the one that has caused me so much pain, with my hairy pelt sticking to it. I want to revel in the glory that is my triumph over body hair.

I hold up the strip!

There's no hair on it.

Where is the hair???

WHERE IS THE WAX???

Slowly I ease my head down, foot still perched on the toilet. I see the hair. The hair that should be on the strip...it's not! I touch. I am touching wax.

I run my fingers over the most sensitive part of my body, which is now covered in cold wax and matted hair. Then I make the next BIG mistake...remember my foot is still propped upon the toilet? I know I need to do something. So I put my foot down.

Sealed shut! My butt is sealed shut. Sealed shut!

I penguin walk around the bathroom trying to figure out what to do and think to myself "Please don't let me get the urge to poop. My head may pop off!" What can I do to melt the wax?

Hot water!! Hot water melts wax!! I'll run the hottest water I can stand into the bathtub, get in, immerse the wax-covered bits and the wax should melt and I can gently wipe it off, right???

*WRONG!!!!!!!*

I get in the tub - The water is slightly hotter than that used to torture prisoners of war or sterilize surgical equipment - I sit. Now, the only thing worse than having your nether regions glued together, is having them glued together and then glued to the bottom of the tub...in scalding hot water. Which, by the way, doesn't melt cold wax.

So, now I'm stuck to the bottom of the tub as though I had cemented myself to the porcelain!! God bless the man who had convinced me a few months ago to have a phone put in the bathroom!!!!! I call my friend, thinking surely she has waxed before and has some secret of how to get me undone. It's a very good conversation starter "So, my butt and hoo-ha are glued together to the bottom of the tub!"

There is a slight pause. She doesn't know any secret tricks for removal but she does try to hide her laughter from me. She wants to know exactly where the wax is located, "Are we talking cheeks or hole or hoo-ha?"

She's laughing out loud by now...I can hear her. I give her the rundown and she suggests I call the number on the side of the box.

YEAH!!!!! Right!!

I should be the joke of someone else's night. While we go through various solutions I resort to trying to scrape the wax off with a razor . Nothing feels better than to have your girlie goodies covered in hot wax, glued shut, stuck to the tub in super hot water and then dry-shaving the sticky wax off!!

By now the brain is not working, dignity has taken a major hike and I'm pretty sure I'm going to need Post-Traumatic Stress counseling for this event.

My friend is still talking with me when I finally see my saving grace....the lotion they give you to remove the excess wax.

What do I really have to lose at this point? I rub some on and OH MY GOD!!!!!!!

The scream probably woke the kids and scared the dickens out of my friend. It's sooo painful, but I really don't care.

"IT WORKS!!

It works !!" I get a hearty congratulation from my friend and she hangs up. I successfully remove the remainder of the wax and then notice to my grief and despair....

THE HAIR IS STILL THERE.......ALL OF IT!

So I recklessly shave it off. Heck, I'm numb by now. Nothing hurts.

I could have amputated my own leg at this point.

Next week I'm going to try hair color......

• #29   3. feb 2014 hehehehe

• #31   3. feb 2014 Jeg bruger hverken voks eller skraber, man må tage mig, som jeg er. Det ser for det meste ualmindelig dumt ud at fjerne så meget øjenbryn, at der kun er to små streger.

For det andet så har jeg en bar plet i mit ene øjenbryn, så da jeg prøvede at få rettet dem med pincet, blev det mindre pænt. Nej tak, jeg holder mig til det naturlige look.

• #32   3. feb 2014 Aahahahahahaha. *GGGG* smiley
    kvinder er bare mere seje smiley
    sådan en smule voks.. smiley

• #34   3. feb 2014 Isabelle, det ser da endnu værre ud. smiley

• #35   3. feb 2014 Er der noget der ser fake og direkte latterligt ud, så er det når brynene bliver lavet ekstremt tynde og/eller malet på. Sorry hvis nogen bliver stødt, men det kan se så forkert ud.
    så er det kønnere blot at rette dem til og evt farve dem. Blot min mening smiley

• #36   3. feb 2014 Jeg har taget sådan en hel vokspapir ting øverst på inderlåret, synes nu ikke det var så slemt smiley

Gjorde det fordi så ville min søster også gøre det, men hun bakkede ud smiley

• #38   3. feb 2014 Siger som Medløber: Fordi vi kan smiley

• #39   3. feb 2014 Synes sgu det er et godt spørgsmål. Hvorfor?

Det er edderbankme sært. Tænk at man gør det der bare fordi det er mode...

Holder med Isabelle, tror det var sjovere da det var mode at være naturlig...

(Det vil til evigt være mig en gåde hvordan man kan finde en lille-pige-fisselette tiltrækkende).

• #40   3. feb 2014 Ej, voksning gør altså ikke ondt smiley Og jeg er ellers møg hamrende sart...

At plukke øjenbryn gør naller. Men at vokse... Det giver bare en rar, varm fornemmelse.

• #42   3. feb 2014 Altså jeg er kvinde og jeg forstår det altså heller ikke smiley

• #43   3. feb 2014 *CH* ...... ha ha ..... det er nok kun os... ( der ikke er en "lille-pige-fisselette" )..... , der ikke finder dem tiltrækkende. ......... siger én , der er 67 år ... og har rynker i begge ender.... og hår på storetåen.

Nu skal man huske.... at man skal IKKE fjerne sine hår på storetæerne .... da det er tegn på et godt blodomløb smiley ..... og hvis man fjerner dem , kan man ikke holde øje med , om blodomløbet er i orden.... he he ....
    Falder hårene af .... af sig selv..... hjælper det ikke noget , at ligne en " lille-pige-fisselette "... alle andre steder ... smiley

• #44   3. feb 2014 KÆFT en griner jeg fik såden omkring midt i tråden, og self. efter den famøse historie, som jeg mener at "Mette med ligslæberne"= hendes nick dengang" i sin tid skrev/fortalte herinde "oversat til dansk" så jeg først troede at det var en af hendes egne "prøvelser" hun fortalte om, for hun har ligesom NITTIB en Fantastisk humor som altid får de mest "alm.småting" til at blive ubegribeligt morsomme "når man ser dem på sin egen nethinde" smiley Ligesom jeg gør med den røde fartstribe COOPER smiley Vil lige tilføje at jeg aldrig selv har haft "lyst" til at afprøve voks, men jeg har en utrolig god fantasi smiley og det er nok det der har gjort at jeg aldrig har ville udsætte mig selv for Voks, jeg føler ingen smerte ved at plukke øjenbryn med en pincet NÅR de en sjælden gang imellem "trimmes" og jeg har "heldigvis" nået den alder hvor hårene ikke vokser ud igen når de plukkes "under armene" resten vises ikke offentligt længere så hvorfor tænke på en fin bikinlinie. smiley Ggg

• #46   3. feb 2014 Er målløs smiley ;-) smiley

• #47   3. feb 2014 Min aften startede som en helt almindelig aften midt i ugen.

Kom hjem, lavede aftensmad, vaskede op og surfede lidt på nettet. Så fik jeg en idé, som i løbet af de næste par timer, skulle stå som en smertefuld oplevelse i mit sind.

"Måske skulle jeg lige snuppe voks´en i toiletskabet"

Som sagt så gjort. Ud til badeværelset. Det var et af disse "koldvoks" produkter.
    Ikke noget med at smelte en klump voks, du nuldre bare strimlerne i din hånd til de bliver lune, hvorefter du skiller dem ad og anbringer dem på dit ben (eller hvor du nu har brug for det) og så hiver du dem af med det samme.
    Ingen problem i det. Hvor svært kan det være? Jeg mener, jeg er ikke et geni, men jeg er da begunstiget nok til at kunne finde ud af det her. (JA SOM OM!!).

Så hev jeg en strimmel ud. Der var 2 strimler som lå med voksen mod hinanden så de hang sammen. I stedet for at nulre dem i hænderne var jeg så klog at finde min hårtørre frem. Jeg varmede så strimlerne på 1000 grader.
    (kold voks...haha) Jeg anbragte der efter strimelerne på mit inderlår.
    Holdt igen med den anden hånd på låret og rev til. Det virker!

Okay det var så ikke lige den fedeste følelse, men det var ikke værst.
    Jeg kan sgu det her! Jeg er en hundjævel! Jeg er bekæmperen af al kropsbehåring og guruen til blødt ektravagang hud.
    Med den voks strimmel bevæger jeg mig nordpå.

Jeg smider trusserne og placerer en fod på toilettet. Så går jeg frem efter samme procedure, hvor jeg placere en voks strimmel på skrå på mit inderlår lige ved bikinilinjen så strimmelen dækker min hoo-ha (læs den unævnelige).
    Strimlen strækker sig fra min hoo-ha ned til indersiden af min numse balle (det var en lang strimmel), så trækker jeg vejret dybt, hvorefter jeg hiver.........RRRRRRRII..PP!!!!!!!!
    Jeg er blind! Blændet af smerte!!!!!! Argh for HEL.....!!!!!

Jeg får synet igen. Jeg ser at jeg kun har fået hevet halvdelen ag strimlen af. @!#&! Endnu en dyd vejrtrækning og RRRIIIIPPP! Alt kører rundt for mig og jeg har sorte pletter for øjnene. Jeg tror jeg er ved at besvime....må holde mig oppe...må holde mig oppe. Hører jeg trommer??? Træk vejret dybt, træk vejret.....&hel jeg vil se mit trofæ...den vokstrimmel, som har voldt mig så megen smerte, fyldt med mit hår. Jeg vil vælte mig i succesen over min kamp mod kropsbehåring. Jeg holder strimlen op så jeg kan se den. Der er ikke noget hår på den.
    Hvor er håret?? HVOR ER VOKSEN??

Langsomt sænker jeg hovedet, stadig med min fod på toilettet (se det for jer venner). Jeg kan se håret. Det hår som skulle have været på strimlen...det er ikke derpå. Jeg mærker lige efter. Jeg rører ved voks.Jeg berører mig selv på min mest sensitive del af kroppen som nu er dækket med kold voks og hår.....

Så gør jeg den næste STORE fejltagelse!

Jeg husker at min fod stadig er på toilettet. Jeg må gøre noget så jeg tager foden ned fra toilettet.
    Helt lukket! Min røv er lukket. Helt lukket!!! Jeg går som en pingvin rundt i badeværelset- prøver at finde ud af hvad jeg skal gøre. Jeg tænker..

"Please, bare jeg ikke skal skide lige nu for så ryger mit hovede af".

Hvad kan jeg gøre for at smelte voksen? Varmt vand! Varmt vand smelter voksen. Jeg fylder så meget varmt vand jeg kan i badekarret, smutter i karret og så skal voksen jo lige smelte for så kan jeg lige så forsigtigt fjerne det, ikke??

FORKERT!!!!

Jeg smutter i karret, vandet er lidt varmere end det man normalt bruger ved tortur af krigsfanger. Jeg sætter mig ned.
    Det eneste der er værrer end at få dine nedre regioner smeltet sammen er at få dem smeltet.....smeltet fast til bunden af badekarret - i skoldende hedt vand. Også smelter voksen ikke engang. Nu er jeg altså limet fast til bunden af badekarret ligesom hvis jeg havde cementeret mig selv fast til porcelæn! Gudskelov for den mand, der for få måneder siden overtalte mig til at få telefon på badeværelset!!!

Jeg ringer til en ven for jeg er sikker på at hun kender til hemmeligheden af hvordan jeg kommer ud af denne situation.

Det er en helt fin måde at starte en samtale på..."Nå men min røv og min ho-ha er altså limet fast til bunden af badekarret!
    Der er en lille pause. Hun kender ingen hemmeligheder eller fif til hvordan jeg kommer ud af denne situantion, men hendes latter prøver hun slet ikke at skjule for mig. Hun vil vide præcis hvor voksen sidder, "Taler vi om balderne, hullet eller hoo-ha? Hun griner højlydt nu. Jeg kan hører hende. Jeg giver hende lige den korte version og hun forslår at jeg ringer til det nummer der står på æsken som voksen var i. Ja!!!! Som om!!!! Som om jeg har lyst til at være aftenens vittighed. Mens vi gennemgår flere løsningsmuligehder prøver jeg at få voksen af med en skraber. Intet føles bedre end at have min kvindelighed dækket af varm voks, min hoo-ha limet sammen, siddende i brandvarmt vand med røven limet til bunden af karret og bruge skraberen.

Nu fungere min hjerne ikke mere, min selvrespekt er helt væk og jeg er ret sikker på at jeg har brug for en psykolog med speciale i post-traumatisk stress syndrom efter dette.

Min veninde taler stadig med mig da jeg ser min redning. Cremen som man skal bruge til at fjerne overskydende voks med. Helt ærligt - vad har jeg at tabe? Jeg smører noget creme på og "FOR DÆLEN DA"!!!! Skriget vækkede sikkert hele naboområdet og jeg skræmte livet af min veninde. Det er såååååå smertefuldt, men jeg er faktisk ligeglad.

DET VIRKER!!! DET VIRKER!!!

Min veninde lykønsker mig og vi afslutter samtalen. Jeg fjerner resten af voksen da jeg til min ærgelse pludselig ser....HÅRET ER DER SGU STADIG....DET HELE!!!!
    Nu er jeg helt ligeglad så jeg barberer det hele af. For fanden da, jeg er øm nu. Helt følelsesløs. Jeg kunne amputere mit eget ben på nuværende tidspunkt.

Næste uge prøver jeg at farve mit hår..........."

• #48   3. feb 2014 Nåe..Så kom hun frem..VINKE VINKE Hihihi... Og så endnu en gang latterkrampe, den er sgu lige sjov hvergang, sjovt nok smiley Måske er det fordi man ikke selv har sat sig i sådan er situa-sjask- smiley

• #50   3. feb 2014 Mette; Hold kæft, sad og læste dit indlæg, klukkede af grin, tårerne væltede ud af øjnene, grinede mere og mere hysterisk efterhånden som historien skred frem.. for pokker den er sjov, arme kvinde smiley
    TAK for dagens latterkrampe smiley

• #51   3. feb 2014 Jeg har en gang fået vokset øjenbryn, det tog ikke kun hårene men også noget af huden smiley smiley :-O

Så når jeg er til frisør foregår det altid med pincet..

Kommentér på:
Kvinder Hvorfor gør i det

Annonce