945 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Anbefal epilator Anbefal epilator

Virkelig OT! smiley

Jeg skal på ferie i 10 dage til Italien til sommer og nøøj jeg glæder mig..

Men jeg vil altså ikke ligne en bjørn i bikini smiley

Så derfor søger jeg erfaringer med epilator?
En alm barbering holder max 1 dag før det stikker igen..
Voks har jeg ikke råd til i længden og hjemmevoks får jeg ikke gjort..

Så hvis der er nogle med erfaringer om en rigtig god epilator til lidt sart hud så smid endelig en anbefaling herind..
Også gerne hvis der er nogle jeg så absolut skal holde mig fra smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal epilator
  • #2   1. feb 2014 Jeg har en der hedder silk-epil, som jeg er glad for.
    Det gør herre nas, i hvert fald hvis du som jeg har mørke rimelig kraftige hår.
    Udover det, så skal du regne med at du ikke må barbere ben 4 uger inden, ellers får den ikke alle hårene med - og så er du på den igen en uge efter.
    Hvis du har sart hud, skal du også regne med irritation, altså røde ben - mindst 24 timer efter!
    Så ikke noget med at gøre det aftenen inden noget stort smiley
    Den mest blide form for epilering får du ved at købe en der kan bruges i badet - på den måde er huden varm, og hårene blødgjort lidt. Men epilering er i det hele taget hårdt for huden, for hårene bliver jo rykket op med roden - men det er jo på den anden siden også det vi går efter! smiley

• #3   1. feb 2014 Men hvis i har lyst, så skriv gerne jeres pris-idé for en epilator, så skal jeg komme med mit bud på en god en smiley er godt inde i epilator-verdenen!

• #4   1. feb 2014 Følger lige med smiley

• #6   1. feb 2014 Her er prisen heller ikke afgørende.. Jeg vil have "den bedste".. smiley
    Jeg har selv lidt kigget på den der braun silk-epil wet&dry spa eller hva den nu hedder.. Den kan købes for alt mellem 900 og 1900 kr smiley

Jeg har nemlig mørke let kraftige hår.. jeg har ikke super sart hud, men barbering med to dages mellemrum kan jeg ikke tåle.. smiley

Og der går ofte 4 uger mellem barberinger her om vinteren smiley

• #9   2. feb 2014 Braun er klart nummer 1!
    Og deres nyeste skud på stammen er deres Silk-epil 7 Skinspa.
    Det er virkelig ALT i en. Skide smart, skide effektiv = skide dyr.
    Den epilerer, masserer og exfolierer på samme tid. Og så kan den bruges under vand, hvilket virkelig er at foretrække - tro mig!
    Den har i det hele taget en masse smarte funktioner, som gør det hele meget lettere.

Dernæst kommer deres Silk-epil 7 Dual Epilator.
    Dual fordi den også barberer. Om man vil have det med, er op til en selv. Men jeg oplever (uanset hvor god epilatoren er), at den nogle gange kan springe et hår eller to over, som man lige er nødt til at tage igen. Dette bliver så umuliggjort, da skraberen allerede har nuppet håret = ikke smart smiley

Lidt længere nede på stammen er deres Silk-epil 7 - basismodellen.
    Den kan alt det de overstående kan, bare uden alt det smarte og fancy tilbehør. Derfor er den selvfølgelig også billigere.

Og jo Linda. smiley Man skal nemlig skrubbe/exfoliere et par gange i ugen efter epilering. For ellers får man indgroede hår, som ender i en slags bumser. Smertefuldt og grimt. Dette undgås helt enkelt ved at skrubbe, og fjerne de døde hudceller. Om det er en hamphandske, en skrubbecreme eller bare almindelig kaffegrums du bruger, er helt ligegyldigt!

Så alt i alt, hvis prisen ikke er afgørende, så denne:
    http://www.braun.com/nordic/female-grooming/silk-epil-epilators/silk-epil-7-skinspa.html

Den fåes til 892 kr. med gratis fragt her: http://www.cinemagic.dk/shop/braun-silk-epil-7-371760p.html
    De har fået fine anmeldelser, så jeg tror da at de er til at stole på! smiley

• #13   2. feb 2014 Linda, i følge mig, ja smiley

• #15   2. feb 2014 Køter: Jo, det gør ondt. Som i virkelig ondt! Men det afhænger af så mange ting, fx hvor kraftige dine hår er, hvor god din epilator er, og om du bruger den med eller uden vand.
    Første gang er altid værst. Og de første 2 minutter er aller værst!
    Efter det, er det som om huden vænner sig til det. Og tro mig, du vil elske resultatet!
    I starten synes jeg at det var svært at gøre på mig selv, for hvem kan lige få sig selv til at pine sig?? smiley
    Men så tog jeg mod til, og fik det overstået. Og nu er det bare noget der tager 10 minutter smiley

• #17   2. feb 2014 Selv tak Linda, det er min helt store passion vi snakker om (ikke epilatorer, men skønhedsartikler) - så jeg kunne fortsætte i dagevis smiley

Et par gode råd vil nok være:
    Første gang skal være når du har god tid, og ikke skal noget dagen efter. For du ved ikke hvordan din hud vil reagere, og om du har brug for pause fx. Ikke noget med at skynde sig, for så bliver det noget juks smiley
    - Altid gør det som det sidste i badet. Jo længere tid du har stået under den varme bruser, jo blødere er dine hår, og jo mindre ondt gør det.
    - Første epilering skal ske efter ca. 2 dage. Og så ca 2-3 gange i ugen, bare i forbindelse med badet fx. Jeg har købt 2 skrubbehandsker, som jeg tager på. Så trykker jeg en klat bodyshampoo ud i den ene hånd, og kører det godt op til en skum. Derefter masserer jeg bare hele kroppen ind, i cirkulere bevægelser, og skylder af. For det første bliver jeg vasket og skrubbet på én gang. Og for det andet sparer jeg faktisk utrolig meget på sæben! smiley

• #18   2. feb 2014 Køter:
    Mindst smerte får du ved at have en god epilator, og have stået i den varme bruser i lang tid smiley

• #19   2. feb 2014 Sådan nogle der smiley
    De billige er ligeså gode som de dyre. Hellere købe nogle billige, som du så kan udskifte lidt oftere. Kog dem gerne 1 gang i ugen, så der ikke ophober sig bakterier smiley

profilbillede
  • #21   2. feb 2014 Flot, nu blander jeg exfoliering og epilering sammen smiley
    Der skulle selvfølgelig stå at du skulle exfoliere første gang, efter 2 dage!

• #22   2. feb 2014 Godt spørgsmål..
    Hmm - jeg tror at det er en smagssag. Jeg kan godt lide tanken om at ved voks er det et ryk, og så er 50 hår lige forsvundet smiley
    Hvorimod epilering, kan du mærke hvordan maskinen tager hårene en efter en (okay nu lyder det sygt, så slemt er det selvfølgelig heller ikke!)

Men hvis man vælger voksen, så skal man få hjælp. Enten af en professionel, eller en ven. For det er så svært og klistret at stå med selv! Jeg taler af bitter erfaring smiley
    Og en lille ekstra bemærkning: de der smarte strips fra Veet hvor voksen allerede sidder på - drop det. De virker ikke smiley

• #24   2. feb 2014 Jeg ELSKER også HG smiley
    Forum er skønt!

• #25   2. feb 2014 Simone M

Tusind tusind tak for alle dine fantastiske råd! De er hermed noteret og taget til efterretning.. Så nu vil jeg få købt mig den epilator og nogle skrubbehandsker..

Jeg SKAL bare have lækre ben når vi skal til Italien smiley

Og jeg har heldigvis en høj smertetærskel smiley

• #26   2. feb 2014 Det var skam så lidt, dejligt at kunne hjælpe! smiley
    God ferie til Italien til den tid, jeg er SLET ikke misundelig! smiley

• #28   2. feb 2014 Hahaha smiley
    Nej jeg gider heller ikke varme, strand, sol og pool.
    Hurra for kolde, kedelige Danmark!!

Kommentér på:
Anbefal epilator

Annonce