{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.456 visninger | Oprettet:

Er de spændende debatter i grupperne? {{forumTopicSubject}}

Og i så fald hvilke?

Jeg spørger af ren nysgerrighed, fordi jeg nu flere gange har set det nævnt at selve HG er blevet kedeligt, og alt det spændende må ske i (lukkede?) grupper.

Det gjorde så at jeg da lige gik min gruppeliste igennem... og kunne konstatere, at hvis noget interessant sker i grupperne, så er det ihvertfald ikke i de grupper som JEG er medlem af... i de fleste af mine, der gror spindelvævet lystigt. Et par stykker havde sidste aktivitet i 2008 smiley

Needless to say, så blev der ryddet lidt ud i listen.

Men jeg vil da gerne være 'med' til de interessante debatter - både om hund og andre ting. Det er jo altid rart at lære noget nyt og blive inspireret.

Derfor... hvis nogen er medlem i en interessant og aktiv gruppe, så er her chancen for at gøre lidt reklame for den

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er de spændende debatter i grupperne?
  • #1   30. jan 2014 Jeg er i en enkelt gruppe, der er aktiv. Resten samler mere eller mindre støv..

• #2   30. jan 2014 Jeg er også i en enkelt gruppe, hvor der sker noget. Alle de øvrige er totalt døde.

• #3   30. jan 2014 gad vide om de fleste grupper egentligt er døde, og det kun er et fåtal der har sådan mere eller mindre moderat aktivitet.

Umiddelbart tænker jeg at 'man' måske kun husker sine grupper i starten - de er jo ikke sådan 'in your face' når man vil starte en tråd... og så kan det tænkes at effter et stykke tid, så glemmer man dem og poster så 'tilbage' på hg.

• #5   30. jan 2014 Tror kun der er én af de grupper, jeg er med i, hvor der rent faktisk sker noget - og selv der forekommer der døde perioder..

• #6   30. jan 2014 hehe.. tråden hvor grupperne gik hen for at dø.. eller nåwet...

• #7   30. jan 2014 Jeg er med i nogle stykker der er aktive..
    Men de store debatter gemmer sig ikke der *G*
    Det er mere hyggetråde om det ene og andet smiley

• #8   30. jan 2014 Jeg er i en gruppe som er moderat aktiv.

• #9   30. jan 2014 Findes der grupper med debatter, der ikke er så "censurerede" (i mangel på et bedre ord), som dem der er i det åbne forum?

• #10   30. jan 2014 Jeg er med i et hav af grupper. Kun 2 af dem er aktive....*G*

• #11   30. jan 2014 der er heller ikke megen aktivitet i dem jeg er i ...

men en del af dem jeg husker blev fx til for at man kunne få lov at diskutere lidt ophedet uden admin blander sig ... problemet er jo så at de der er der ofte er enige = ingen heftig debat og så dør de jo ud med tiden ...

• #12   30. jan 2014 Kingbøf - lige nu ser det ud til at der er mangel på grupper, hvor der overhovedet debatteres

• #13   30. jan 2014 Kingbøf: Ja, lukkede grupper.

• #14   30. jan 2014 Jeg vil gerne inviteres med i sådan en gruppe. Synes det er laaaaaaaang tid siden at jeg var med i en debat der ikke blev lukket og slukket af en HA'er. smiley

• #15   30. jan 2014 ja jeg vil da osse gerne være med et sted hvor man må kalde en spade for en spade, uden at en skovl bliver sur... hvis jeg da må *G*

• #16   30. jan 2014 men tror I virkelig at folk der er uenige finder sammen i de tråde for at debattere heftigt ... jeg tror det ikke, jeg tror de består af en stor del der skriver om de samme interesser, BARF, specielle træningsformer osv , mere en udvekslen af viden og erfaringer, end at der tages emner op af den slags der kan få sindene i kog og debatten til at køre for fuld skrue ....

• #18   30. jan 2014 .. det ved vi jo ikke... det er jo det som er problemet..

• #19   30. jan 2014 Er i 2 grupper der ikke samler støv, den ene en meget lille en med få medlemmer hvor der skrives dagligt, den anden en kreativ gruppe hvor der jævnligt er nye tråde smiley

Tilføjer: glemte en have gruppe hvor der dog mest sker noget om sommeren.

• #20   30. jan 2014 hmm.. jeg er osse i en kreativ-gruppe.. sidste indlæg var i september sidste år

• #21   30. jan 2014 Der er 18 tråde i denne måned, sidste måned var der også en god sjat, synes jævnligt der er tråde smiley på nær måske lige et par uger om sommeren mener jeg det er jeg har lagt mærke til der kan være lidt stille, men om sommeren nyder man jo også det gode vejr og nogen smutter på ferie smiley

• #23   30. jan 2014 minion: Jeg sidder også og undrer mig, i forum bliver der altid refereret til grupper, og jeg har tænkt: Hold da op, så er det dér, aktiviteten foregår. Det er det så åbenbart ikke. HG er tilsyneladende bare halvdød smiley

• #26   30. jan 2014 Ha ha ha smiley

• #29   30. jan 2014 LOOOOOOOOL - fantastisk idé smiley

• #31   30. jan 2014 *Griner* smiley

• #32   30. jan 2014 R.I.P.

profilbillede
  • #33   30. jan 2014 hehehe næææ den guddommelige, det tror jeg ikke på, det bliver ikke til R.I.P. for HG, der vil altid være noget herinde, hvor spændende det så er, det vil der nok være delte meninger om smiley

• #34   30. jan 2014 næh men for grupperne åbenbart... for det lyder da ikke til at det er der at det sner

• #36   30. jan 2014 Den guddommelige.. hvis du opretter en marsvine gruppe vil jeg gerne være med smiley

Jeg er med i flere grupper, men kun to er aktive.

Opret en ny debat gruppe smiley

• #37   30. jan 2014 Jeg er med i en del grupper, men ingen af dem er aktive længere.

Jeg vil også gerne være med i en aktiv gruppe smiley

• #38   30. jan 2014 Tine - jeg har faktisk haft en for nogen år tilbage, men den døde og så slettede jeg den.

• #39   31. jan 2014 smiley så der er ingen debat ingen steder aldrig. ØG - ørkenbusk galleri smiley

• #40   31. jan 2014 Jeg deltager også gerne i en gruppe, hvor der er noget debat og aktivitet smiley

• #41   31. jan 2014 jeg vil faktisk hellere at HG blev mere aktiv med spædende emner til debat, end at være ude i en gruppe .... jeg synes det er ødelæggende for den oprindelige ide hvis ikke alle har lige adgang til de emner der bringes op ....

• #42   31. jan 2014 Jeg tillader mig at bringe en lille analyse.

Jeg tror, at alle de problemer der har været med interne slåskampe blandt brugerne og HA'ernes dengang temmelig hårde linje med mange frysninger, udsmidninger og måske nogle gange ikke helt objektive vurderinger har medført, at de debatter, der potentielt har noget kød og kan bringe os lidt ud på kanten, få os til at finde de stærke argumenter frem, er blevet noget vi kan huske men ikke længere magter (kan/vil/får mulighed for) at genoptage.

Årsagen: HVER gang et hot emne opstår sker præcis det samme: Debat om debatten.
    Den er en fuldstændig sikker og den dræber al debat og al lyst til debat.

KÆFT hvor jeg savner en tråd, hvor man ikke skal sidde midt i mudderkast og du sagde/jeg sagde-snak....

• #43   31. jan 2014 Ting der er mulige i en debat på HG: Direkte spydigheder. Indirekte spydigheder. Martyrium/offer-krænker-snak.

Rigtig hardcore argumentation er simpelthen ikke mulig fordi ovenstående altid og uden undtagelser bryder ind.
    Og DER tror jeg grunden ligger til, at HG er blevet flad.

Forum er bare det mest velegnede til gode debatter - men eftersom de altid ender på samme måde, så er det ikke specielt attraktivt hverken at starte en debat med et lidt hot emne eller at deltage.

• #44   31. jan 2014 Jeg giver dig fuldstændig ret i den analyse dér, CH. Min egen deltagelse er ofte på planet: "Det lyder som blærebetændelse".....

• #45   31. jan 2014 Der må jeg give CH ret.
    Vi er nok mange, der sukker efter en god debat.
    Når der så endelig er et emne, der kunne blive spændende.
    Så går man efter manden i stedet for bolden.
    Og så stopper dialogen.

• #46   31. jan 2014 Og er du ikke enig med en HA så inkassere du en advarsel.

Jo HG er færdig som debat forum.

• #47   31. jan 2014 Men et glimrende sted at finde opskrifter på chokoladekage. Gid der var plads til både kage OG debat.

• #48   31. jan 2014 De grupper jeg er i, er MEGET døde.

• #49   31. jan 2014 Giver også CH ret i analysen, enten sker det, eller der sker det at en TS sletter, eller de der ikke kan klare en frisk "tone" klager til admin som så enten sletter tråden, eller giver nogle brugere en tur i fryseren .....

• #50   31. jan 2014 I bund og grund er det vel egentlig lang tid siden vi for alvor har forsøgt.

Altså i en hunderelateret debat... Men - det er ligesom om emnerne er brændt ud fordi så mange er eksploderet i slagsmål smiley

• #52   31. jan 2014 @ Krumme, jeg har været i fryseren i 2013 smiley

selv CM trådene er vel døde .... eller jeg gider dem ikke fordi det der skal siges er sagt ......

måske hvis der snart kommer valg, vi kan få nogle politiske debatter .... men ikke alle er jo til det .... tja .... rent hyggehjørne, som er hyggeligt, men ikke altid lige udfordrende .....

• #54   31. jan 2014 Mener altså også jeg både selv har haft en enkelt forfrysning i 2013. og jeg ved bestemt, jeg har set "Frosset" ved nogle brugere i det forløbne år.
    Dog mener jeg kun, jeg selv frøs en gang. Advarsler har der dog været en del af. Men jeg er også en slemmer en smiley

• #55   31. jan 2014 Jeg ser at der engang var nogle få brugere der fik mange HG brugere til at se rødt, dengang var der en del frysninger - heftige tråde hvor bølgerne gik højt, efter disse personer røg ud er det blevet til "dagligdags halløj" - tissetråde osv... tror ikke det ændre sig med mindre der igen kommer sådan "type personer", for er størstedelen herinde enige, så er der ro på...

• #57   31. jan 2014 De fleste herinde er enige mht hunderelaterede emner, bortset fra kupering tror jeg. Det jeg har oplevet som de bedste/bredeste debatter, har været af politisk art.

• #58   31. jan 2014 Jeg synes da ihvertfald jeg lige er blevet mindet om, hvorfor jeg ikke gider at lave tråde og at deltage i debatter herinde mere smiley

Og nej, det er ikke fordi der er harmoni og enighed, men fordi der ikke er den store plads til uenighed og den store kapacitet til at håndtere den.

• #59   31. jan 2014 @ Aino ...

ahr, ved ikke synes nu stadig vi er uenige ... men en del af de der er tlbage er måske gode til at udtrykke uenigheder uden at vi provokerer hinanden udover kanten...

derudover tror jeg en del af de (mig selv incl) bare ikke gider at gå ind i tråde hvor man på forhånd har fornemmelsen af at TS ender med at slette fordi de ikke kan klare "sandheden" eller de nærgående spørgsmål der kan komme...

eller man undlader at gå i tråde hvor man tænker "What´s the point" det ender med at admin kommer ind over enten af sig selv, eller fordi nogle bare ikke kan klare at en diskussion kan og må blive heftig, og så klager de til admin ....

Der er bare i nogle tråde (længe siden) de der som kommer ind, forsøger at diskutere med, men så ikke kan klare mosten , som ikke kommer ind med den holdning et uenighed ikke = med uvenskab .... som ikke har den forståelse at man i en tråd kan være rygende uenige, men senere kan man stå sammen i enighed i en anden tråd ....

De gør det simpelthen for personligt ...

tror det er det der holder de diskussions lystne væk i stor udstrækning ...

• #60   31. jan 2014 Måske jeg må skrive mit indlæg #55 var mhp. hunde relateret tråde i forum smiley

• #61   31. jan 2014 @ CH ... tja ikke enig smiley

jeg mener der er plads til uenighed ... men den sidste sætning er jeg enig i, at kapaciteten til at kapere den og tage den for hvad den er lige i en den konkrete tråd man er, den er ikke tilstede i tilstrækkelig udstrækning ..... man tager tingene med videre, ud i andre tråde osv, man tager det med som en videre negativ holdning til den man er uenig med i en tråd, og det er jo tosset ....

Ingen er jo enige om alt, dette er ikke = med at man ikke kan lide personen, eller at man ikke i andet emne finder fælles fodslag .... der halter det gevaldigt , efter min mening ......

• #63   31. jan 2014 Hanne, muligt du har fat i noget smiley men skriver ingen så er det jo med til at gøre HG dødt, så må folk jo bare skrive og droppe den tanke "What´s the point", så der kommer mere gang i den herinde som ønsket? eller oprette emner selv?

• #64   31. jan 2014 Synes vi skal kigge lidt rundt på siden lige nu og se, hvor godt HG'erne håndterer uenighed *GGG*

• #66   31. jan 2014 @ CH jo jo nogen kan ikke .... men ikke alle, vel ??

dem der kan skal vel også "ses" .... man skal ikke kun fokusere på de der ikke kan og så ud fra dem sige at HG som helhed ikke kan finde plads til og håndtere uenighed .... der er liiidt for generelt til mig .....

• #67   31. jan 2014 Hanne - jeg er helt enig.

Men prøv at se, hvad der sker - jeg modtager nogle gedigne svinere i flere tråde lige nu, og jeg tror de fleste gerne vil være fritaget fra den slags. Så hellere lade være med at deltage på et særlig dybt niveau herinde.

Mon ikke det er sådan, vi er kommet hertil.

• #69   31. jan 2014 Batdog, ja således gjorde jeg jo smiley

Og nu er jeg så blevet mindet om hvorfor.

• #71   31. jan 2014 jamen enig .... enten er jeg bare lidt mere hårdhudet ... ellers har øvelsen om ikke at ligge for meget i de negative/ikke relevante indlæg, givet pote for mig ....

jeg er ret god til at lade de fare, og se på de der byder ind med det jeg mener at kunne bruge til noget ...

men har så nok heller ikke prøvet at have det store i klemme herinde ... har prøvet en enkelt gang lige i starten at blive talt ned til ... og så en gang jeg havde dummet mig, fik jeg nogle mindre pænt formulerede kommentarer til det ... sagde så på diplomatisk vis at jeg var klar over dumheden og havde tænkt mig at lære af den ... så tog det ligesom brodden af de skrappe kommentarer .....

men som jeg har skrevet til andre herinde ... er der nogen der pi.... jer af, så fokuser dog på dem der ikke gør ... er der kommentarer der ligeledes føles malplacerede i det man egentlig ville med sin tråd, så tag skyklapper på og fokuser på dem man faktisk føler byder ind med noget ...

det er en øvelse, og nogen dage kan man bedre end andre, men som tiden går bliver man bedre til det .....

Igen som det der vi er enige om med ikke at tage tingene/uenighederne med videre, så prøv ikke at lade det komme under huden på dig, at nogen bare er sådan ...

Ved godt at bliver man behandlet som en idiot så er den helt naturlige reaktion, at man giver dem samme behandling tilbage .... men øvelsen er at, at man jo så ikke bliver et mindre fjols end de der starter ....så det er noget med at holde sit fokus, og ikke lade sig trække "ned/med"

• #72   31. jan 2014 Hanne, har du set, hvad der lige har været smidt af svinerier?

Hvis det er resultatet af EN debattråd i umindelige tider fra min hånd, ved du hvad, så gider jeg da ikke at producere flere.

At tage skyklapper på overfor det der er vist ikke relevant.

• #74   31. jan 2014 @ ch ... i din tråd, eller i den der blev oprettet af en anden bruger ?? den sidste har jeg kun konstateret er oprettet ikke læst i ....

• #75   31. jan 2014 I en oprettet tråd og i en lidt ældre tråd...

Ikke min - den er slettet nu netop fordi folk gik helt selvsving.

• #76   31. jan 2014 ja det opdagede jeg da jeg ville se hvad det gik ud på ....

• #78   31. jan 2014 fik den ts kolde fødder, eller kom admin indover ???

• #79   31. jan 2014 Øh? Gik jeg nu glip af noget igen?

• #80   31. jan 2014 Jeg så noget jeg måtte kommentere på, har ikke set andet, men var også optaget af at skulle holde styr på mit indlæg smiley

• #81   31. jan 2014 Tråden er slettet af admin. Det er min også. Og en anden er blevet bedt om at slette et indlæg.

• #82   31. jan 2014 er du ok med det CH ... altså at din er slettet ??

• #83   31. jan 2014 Personligt synes jeg jo det er lidt overkill.

Mest fordi den blev slettet i dag med den begrundelse at nogle (ikke jeg) havde gået lidt over grænsen overfor XX. Men var der nogen, der havde gjort det, var det jo i det foregående døgn, jeg tror nok jeg var den eneste, der fik på hattepulden i dag smiley

For mig kunne den være blevet stående, slettet, whatever, det betyder ikke så meget nu.

Der var vist ikke så meget mulighed for at få noget konstruktivt tilbage i den smiley

• #84   31. jan 2014 enig, det er lidt formynderisk ... skulle nogen slette skulle det være dit valg ....

og det med at det egentligt " skete " i går, ja det er jo som ar straffe hvalpen 3 timer efter uheldet på gulvet ....

• #85   31. jan 2014 Synes at ha hørt de engang imellem skal ha drøftet med hinanden om noget skal fjernes eller ikke, måske det er sket i dette tilfælde?

• #86   31. jan 2014 Jeg tror såmænd ikke det var sket noget med den tråd, hvis den havde fået lov at dø der, hvor den var - og at det ikke var stukket helt af for andre, der blev nødt til at lukke galde ud andre steder smiley

Men fred være med det.

Jeg fik min reminder om hvorfor det er, jeg holdt op med at deltage i den slags tråde og i allerhøjeste grad at oprette dem.

• #90   1. feb 2014 TG: Jeg er helt enig - TS bør ikke sætte folk på filter, hvis der blot er tale om uenighed, det er simpelthen barnligt efter min mening. MEN vi ser nogle enkelte gange, at en bruger kommer ind i en tråd udelukkende for at ødelægge den, provokere eller evt. køre en eller anden form for hævntogt og simpelthen ikke formår at holde sig til temaet. Og som Krumme skriver, fortsætter, trods gentagne advarsler. Her synes jeg filtreringen er på sin plads.

• #91   1. feb 2014
    Jeg kan blot konstatere at HG er endt som tandløs, blind, lammet og neutraliseret.
    Det får mig til at overveje om jeg i fremtiden overhovedet gider debattere herinde. Indlæggene bliver jo alligevel slettet............

Der er bare andre og noget mere underholdende ting jeg kan bruge min tid på, end at producere indlæg der ender som Pif Paf PUF..

• #92   1. feb 2014 Dette er skrevet som ment generelt og ikke med de slettede tråd som grundlag.

Man bør ikke filtrere på uenighed ! at nogen vælger at gøre det fordi det bliver/føles personligt må de selv vurdere....

Jeg ville nok blot undlade at kommentere/diskutere videre med personen, men lade denne være "med" så indlæggene stod og folk kunne se hvad der var skrevet og hvad det var personen havde skrevet...

Man skal så huske på at sende/modtage forholdene ikke altid er det samme hos folk. man udtrykker sig forskelligt og den måde en udtrykker sig på, de ord de bruger kan i den ene verden bare være den måde man nu kan på uden man mener det personligt, mens samme ord/vendinger hos andre modtages som værende personlige, fordi det er ord man tager personligt til sig ....

En tråd for en tid siden : en bruger havde dummet sig .... nogle skrev det var dumt, du har dummet dig osv .... den pgl. ts blev fornærmet tog det til sig som " jeg er dum" .... det var ikke det folk mente, de mente i den situation var du dum, de mente det ikke generelt som "du ER dum" .... men ikke alle kan vende dette på den måde og ikke alle er i stand til at skelne mellem at man kan være dum fordi man lide der har dummet sig, men at dette ikke gør en generel dum i alle livets forhold ....

Jeg synes ofte jeg sidder med de briller på når jeg læser en tråd der skrider af banen .... at jeg tit sidder og tænker om den der fx bliver stødt "hov det læste du måske bare ikke som det var ment", eller en der skriver noget der kan misfortolkes " hov det der kunne være skrevet anderledes, for det er der klart folk der vil tolke anderledes"

Vores måde at bruge ord på kan være meget forskelligt, og ord/vendinger være værdiladet forskelligt alt efter den verden vil ellers har udviklet vores kommunikation i ....

• #93   1. feb 2014 Turbo: Har det helt på samme måde - for at sige det rent ud, så er der blevet røvkedeligt herinde.

Hanne: Jo, det har du bestemt ret i - men der er så også enkelte brugere, der benytter enhver lejlighed til at få deres gamle had og nag ud. Det så vi fx i aftes, uendelig trist at være vidne til smiley

• #95   1. feb 2014 @ krumme, det har du ret i .... helt sikkert ...

der sidder også HA´ere som når de ser en tråd de vurderer heftig så sletter de, eller giver personer advarsler ....
    De er ikke (alle) i stand til at se om de der er i tråden rent faktisk nyder den heftighed, den udfordring til de små grå, om det er voksne mennesker der evner at en diskussion her og nu om netop dette, er hvad det er, et øjebliksbillede, en diskussion som er om et emne, og ikke noget der for os/de der kan bæres videre i personfnidder og "du kan ikke lide mig/ jeg kan ikke lide dig" .... at vi er folk herinde der kan værende rygende uenige og skrive "nej hør nu må di liiige spænde hjelmen" og så i kommende tråde absolut ikke bruge em gammel uenighed mod hinanden .... denne vurdering tager HA sjældent ....

Så ligesom vi kunne få en forumkategori "anekdoter fra privaten" kunne vi måske få en der hed "heftig diskussion, alt tilladt blot ikke nag" en hvor folk måtte sige røv, kalde spaden for spaden i forhold til lige netop det emne der aktuelt er på ... hvor folk ved at det er emnerne der skal få blodet i kog, og ikke personer ..... hvor man ved at går man i diskussion der så må man ikke slette tråde, med mindre love overtrædes eller personlige ting kommer frem, man må ikke miskreditere folk, og man har ikke en ha i baghånden der kan klages til, og man skal IKKE tager stemningen fra de diskussioner med ud i de andre fora ...

ved godt det er en umulighed .....

• #96   1. feb 2014 Hanne: Det kunne ellers være fedt smiley Og jeg kan egentlig ikke se problemet, hvis deltagerne kender præmisserne.

• #97   1. feb 2014 Hanne god ide.
    Det forum bliver så dog nødt til at være forbudt for børn.
    Både for at vrede forældre ikke kan komme efter HG, men også for at sure HAer ikke kan komme efter brugerne for ikke at tage hensyn til barnets alder.

• #99   1. feb 2014 Jeg er fuldkommen enig i, at det at bruge filteret overfor folk, der udtrykker uenighed er under lavmålet.

Og jeg tror da også at de fleste med fornuften lidt i behold godt kunne gennemskue i min tråd, at der faktisk var temmelig meget plads til uenighed. Den var meget aktiv i et døgn og i det døgn var det rent faktisk uenigheder, der blev drøftet. De fleste, der skrev i den tråd var uenige med mig - der var kun en håndfuld eller to indlæg, der støttede op om mit synspunkt.

Derfor mener jeg jo, at det er noget af en tilsnigelse at beskylde mig for at sætte folk, der er uenige på filter smiley

Jeg har en fast på filter. Dette fordi denne har så meget nag i kroppen at det popper op tilfældigt, når som helst, hvor som helst og det holder vist ikke op. Det fik jeg set et eksempel på igen i går smiley

To mere kom på filter. Begge fordi de ikke kunne respektere den grundlæggende præmis, der blev gentaget temmelig mange gange - ingen mudderkast og personlige provokationer.
    Begge bar tydeligt præg af at have noget fortid med sig, som de blev nødt til at komme af med i den tråd og nej, jeg synes ikke det var tiden og stedet.
    En oprettede så en anden tråd, hvor hun vist fik afløb for sin galde for alvor, en anden gik i en anden tråd og kastede lidt op smiley

Resten, der deltog i den tråd var mestendels uenige, men ikke flere blev filtreret fordi de grundlæggende opførte sig som voksne mennesker smiley

Jeg ved ikke hvad der skal gøres ved sådan noget der - men jeg fik da en god besked fra en HA'er i går aftes, der lovede at de ville prøve at se, om man kunne løse problemet teknisk, så det faktisk er muligt at debattere på HG igen.

Mon de har taget TS' forslag om en ignorer-knap til sig? Det ville være nemt hvis visse brugere blev usynlige for en, eller bare visse tråde, man selv vælger...

• #100   1. feb 2014 @ CH hvis denne sætning er møntet på mig (tror jeg nu ikke),
    Derfor mener jeg jo, at det er noget af en tilsnigelse at beskylde mig for at sætte folk, der er uenige på filter

så læs lige min første sætning i #92 , for jeg mener ikke du brugte filteret på den måde ....

spændende at ha vil se på muligheder for friere debatter ...

• #102   1. feb 2014 Det var det ikke, Hanne

Kommentér på:
Er de spændende debatter i grupperne?

Annonce