{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Øv hvor heldig kan man være {{forumTopicSubject}}

Har influenza med små start lørdag og rigtig slemt fra søndag. Hold k... Hvor har jeg været syg. Så begyndte det at gå lidt bedre i nat, men vendte efter frokost og fik det igen slemt. Til sidst vred mand armen rundt, så 1813 og akutklinik. Her konstaterede de dobbelt siddet lungebetændelse. Så øv nu på penicillin. Jeg er godt træt af min seng, vil hellere ud af gå i sne med Victor. Øvøvøv. Bare et trist opstød her fra sygelejet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv hvor heldig kan man være
  • #2   29. jan 2014 meget ynk herfra smiley
    Det er bare belastende når man rammes sådan rigtigt.. rigtig god og hurtigt bedring til dig smiley


  • #3   29. jan 2014 God bedring

  • #4   29. jan 2014 øv .... men godt manden fik dig af sted, nu kan det da kun gå fremad .... smiley

    god bedring



  • #5   29. jan 2014 Øv! Rigtig god bedring, håber du snart er ovenpå igen smiley

  • #8   29. jan 2014 Tak tak. Sidder og har lidt ondt af mig selv over at det ikke var i sidste uge hvor der ikke var sne. Elsker at gå i skoven med Victor og kamera når der er sne. Sneen er sku nok væk før jeg bliver frisk smiley
    Har kun kunnet ligge i sengen og set ud på snevejret.


  • #9   29. jan 2014 Rigtig go bedring til dig. Håber du hurtigt bliver frisk og kommer til kræfter igen.
    Kender det alt for godt, startede med halsbetændelse, så influenza og så tog jeg lige en lungebetændelse med, så nu er første gang siden svært december jeg er rask. Til gengæld så hopper jeg nu med krykker og har lige fået svar på undersøgelsen og de har fundet en knude i mit knæ som skubber min knæskal skævt ind over mit knæ smiley føler slet ikke lige at det her bliver mit år med den start:/


  • #10   29. jan 2014 Øv kira, håber det snart vender. Her er det manden der går samtlige turer. Victor gider dog ikke gå så langt siger manden, han vil heller trække hjem igen og ind i sengen. Her har han så opholdt sig tæt op af mig de sidst 4 døgn

  • #12   29. jan 2014 Syntes næsten jeg kan slå den...
    Blev fyret 14 dage før jul.
    Tog til Thailand 1. Januar og håbede på en ring fra kæresten gennem 10 år, men kom hjem onsdag sidste uge som single.
    Lørdag måtte jeg flytte ud af vores lejlighed.
    Søndag ville min søster muntrer mig op, så vi skulle se håndbold på den lokale pop, men den havde så lukket, vi endte hjemme hos hende til mildest talt en skod kamp.
    og BUM nu er jeg forkølet med feber...!
    Nu må det snart stoppe - det er efterhånden så tragisk at det er komisk...


  • #13   29. jan 2014 Jeg kan måske også hjælpe lidt på det:
    Jeg har været arbejdsløs i et år
    Min lejlighed/mit værelse er angrebet af skimmelsvamp, så jeg har været hjemløs siden d.17. December- altså 6 uger i går.
    Jeg har fået noget allergi i øjnene, som gør, jeg ikke kan se på det ene øje en gang imellem og øjnene klør af pommeren til
    Jeg har forstuvet min tå på en babyseng, der står i den lille gæstebolig, jeg er blevet genhuset i
    Jeg må kun være i gæsteboligen indtil søndag, derefter må jeg igen ud og finde et sted at sove
    Jeg har ikke set min hund i 5 uger, da han er i pasning, så han ikke skal flyttes med rundt konstant
    Min krop er ved at sige fra pga stress, så jeg har hovedpine, kan ikke sove, græder konstant og kan ikke huske fra min næse til min mund.


  • #14   29. jan 2014 Jeg ville give omkring 1.000.000 kr for at ligge i min egen seng bare en nat!

  • #15   29. jan 2014 Julie du må gerne låne min seng lige pt. Har lige sovet lidt mere. Ja kan godt se at det kan jeg ikke slå heller ikke anjas. Pøj pøj til jer begge. Det kan vist ikke bare klares med penicillin. smiley

  • #16   29. jan 2014 Jeg er alligevel også allergisk overfor penicillin smiley
    Jeg vil hellere låne din hund! Jeg er i så slemt underskud af hunde-klap, at jeg går og spørger folk på gaden, om jeg må hilse på deres hund. Jeg er blevet hende den tossede i kvarteret! smiley


  • #18   29. jan 2014 Lol Julie. Dagens grin. Kan lige forstille mig den tossede med hundeabstinenser, som forsøger at pushe lidt hundenus fra andre hunde i kvarteret. Det er godt det er hunde og ikke børn, så ville folk først kigge skævt til dig. smiley

  • #19   29. jan 2014 Det er pinligt! Og naboen til gæsteboligen har en lækker bullterrier, som står og keder sig ude i haven og gør hele tiden- jeg har så meget lyst til at gå over og spørge om jeg ikke må gå en tur med den!
    Og ja heldigt det ikke er børn! 'Hej. Undskyld. Må jeg godt lige nusse dit barn lidt? Jeg er helt i underskud med at røre ved børn for tiden' *mumler noget om skimmelsvamp i kælderen*


  • #20   29. jan 2014 Hvornår er lejlighed færdig, så du kan få normalt liv igen med hund

  • #21   29. jan 2014 Jeg ved det ikke. Det bliver ved med at blive udskudt. Jeg skulle have fået svar i dag på prøverne af svampene, om de er giftige eller ej. Er de ikke giftige, så kan de smække tapet op og male på to dage. Er det giftigt... Ja... Det vil de ikke sige, før de ved noget. Men intet nyt fra dem i dag. Jeg ved så ikke, om det er fordi svarene ikke er kommet endnu, eller om det er fordi, det er så giftigt, at der skal lægges en slagplan for, hvad der skal gøres, inden de vil dele nyheden med mig.


  • #22   29. jan 2014 Øv krydser fingre for at det bare er forsinket og er ikke giftig, så der snart er en ende på det smiley

  • #23   29. jan 2014 Tak smiley Det håber jeg godt nok også. Jeg er tyndslidt efterhånden!

  • #24   29. jan 2014 Kan jeg godt forstå. Pøj pøj. smiley
    Du må ud og pushe nogle flere hunde i kvarteret. smiley
    Og så give hundebassen xtra forkælelse, når i bliver familiesammenført igen smiley


  • #25   30. jan 2014 Ha ha det kunne fandeme være kønt Julie - jeg kan lige se overskriften
    "Ung kvindelig børnelokker bruger skimmelsvamp som undskyldning til at befamle børn"
    Tak tøser. Jeg prøver at se tingene fra den lyse side - nu kan jeg i det mindste finde en fyr der gider hunde smiley
    Men jeg kan ligesom jer sagtens falde ned i selvmedlidenheds-grøften... smiley Og det er også okay - bare man kan komme op igen smiley
    Julie - du skal da bare spørge om du må gå med den hund... Du kan højest få et nej... og sæt nu du får et ja smiley
    Rigtig god bedring til jer andre smiley


Kommentér på:
Øv hvor heldig kan man være

Annonce