{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Puuuha en grim oplevelse {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige lyst til at dele med jer, en historie fra den anden dag..
Min lille gravhund Sadie kom til skade efter at have været ude og tisse opdagede jeg at hun blødte voldsomt fra sin højre forpote til min forskrækkelse var en af hende kløer revet af.
så jeg skyndte mig at få fat i dyrlægen som jeg selv forventede vi skulle komme med det samme..

så sker der det at undervejs beslutter bilen sig for at gå i stå!! hver gang den rammer 2800 omdrejninger dør den simpelthen så sidder man der med en hund der bløder mens der går mere panik i en..

vi lister langsomt afsted i bilen for at holde den under 2800 omdrejninger.. og vi kommer frem.. jeg har dog åbenbart fået blodet til at stoppe i mellemtiden.. men dyrlægen klippede resten af kloen af og vi kom hjem smiley nu er putten på penicillinbehandling..
men det endte heldigvis godt jo smiley grim forskrækkelse ellers det så nemlig voldsomt ud smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puuuha en grim oplevelse
  • #2   25. jan 2014 pga. betændelse det var faktisk allerede efter meget kort tid betændt.. men også det at hun ikke fik nogen form for forbinding på.. hun får så også smertestillende... hun var godt nok ikke tilfreds da dyrlægen ville røre hendes pote... forstår man jo godt..

• #4   25. jan 2014 mange tak smiley

• #6   26. jan 2014 puha puha smiley bare det er sgu drabeligt syn når de gør det... troede Sadies liv havde ende.. haha jeg var helt rystet... men Nikki lyder som en garvet klo-afriver...
    at det kan lade sig gøre... det ser jo vildt ud øv av av..

Kommentér på:
Puuuha en grim oplevelse

Annonce