883 visninger
|
Oprettet:
* TjæZ & Pinknaptostrupperen *
20. jan 2007 Følger: 18 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 85 Svar: 1.969
20. jan 2007 Følger: 18 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 85 Svar: 1.969
Spørgeskema :-) {{forumTopicSubject}}
Jeg har liiiiige brug for jeres hjælp i forbindelse med en lille undersøgelse i psykologi på HF B Håber I har tid og lyst til at besvare vores spørgsmål :o)
I kan enten svare her, eller sende svarerne i en besked
God fornøjelse!
Hvad længes du efter i tilværelsen?
1) Køn:
2) Alder:
3) Højest opnåede uddannelse:
4) Hvad er vigtigt for dig i livet?
5) Hvad kunne du tænke dig at tilføje i dit liv?
6) Hvilke ting fortryder du?
7) Hvad længdes du mest efter i din tilværelse?
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.571
2) Alder: 20 år
3) Højest opnåede uddannelse: STX
4) Hvad er vigtigt for dig i livet? At lave noget der gør mig glad, og som jeg elsker at stå op til hver morgen.
5) Hvad kunne du tænke dig at tilføje i dit liv? Lige nu har jeg kun mine forældres hunde, og jeg vil så gerne have en, der bare er min egen, og som jeg kan tage med mig når jeg flytter hjemmefra.
6) Hvilke ting fortryder du? At jeg ikke gjorde mere ud af min STX, da jeg havde chancen.
7) Hvad længdes du mest efter i din tilværelse? Lige nu er det nok et mere socialt liv. Jeg venter på at starte på uddannelse, og har ikke noget arbejde. Alle mine venner er enten startet på ny uddannelse eller job, så de har mødt nye mennesker, mens jeg bare sidder mig selv. Så glider man desværre hurtigt fra hinanden.
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 181
Det gør det hele lidt nemmere for dig og dem der skal svare og de første 100 besvarelser koster gratis
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
2) Alder: 27
3) Højest opnåede uddannelse: So-su hjælper
4) Hvad er vigtigt for dig i livet? At jeg har det godt med det jeg laver, at der er mening i min hverdag. Mine dyr, især hundene fylder utrolig meget i mit liv. Uden dem kunne jeg ligeså godt ligge mig til at dø.
5) Hvad kunne du tænke dig at tilføje i dit liv? Et arbejde, kunne være rart
6) Hvilke ting fortryder du? Jeg har 2 ting jeg fortryder, og det er min hemmelighed. Den tunge byrde bære jeg selv...
7) Hvad længdes du mest efter i din tilværelse? Jeg ved ikke hvordan jeg skal formulere det. Jeg har en kæreste, men jeg længtes efter noget kærlighed, og accept fra hans side. Jeg længdes efter at have en, at dele min store passion med, hundene.
Jeg længdes efter en som gider at gå en tur sammen med hundene, og jeg en regnvåd dag, i skoven. Som vil se skoven som jeg ser den, se den magi der er omkring os. Se alt det eventyrlige, som er lige foran vores næser, men som ikke alle ser. Jeg længdes efter nogle mærkelige ting måske, men det er nu det jeg gerne vil have noget mere af.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 85 Svar: 1.969
Manse: Øhh, hvad er Survey Monkey?
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 41 Svar: 480
aug 2013
En hjemmeside til at lave online spørgeskemaer. Ved oprettelse af gratis spørgeskema kan du trække de første 100 besvarelser ud i et Excel ark. Så slipper du for at skulle taste det hele ind manuelt.
jan 2007
aug 2013
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
En anden ting - de svar der gives, gad vide om de havde lydt anderledes hvis det ikke var et hundeforum, de var blevet sat op i?
jan 2007
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
aug 2013
Hvis du intet internet har og gider at gøre noget seriøst ud af din opgave, så gå ned på det lokale bibliotek eller lån en pc af en ven i et par timer. Man kunne jo også gå ud på gaden og spørge folk ansigt til ansigt, nu hvor man alligevel ikke har mulighed for andet?
Derudover kan du overveje hvor repræsentativ din undersøgelse er når du spørger inde på et specifikt forum.
Som der også bliver sagt er det nogle meget private spørgsmål, chancen for at folk svarer oprigtigt formindskes når du spørger i et offentligt forum hvor alle kan se det.
@Matilde - Sidste afsluttede udd. er HTX med 5x A-fag, tog efterfølgende et HGs forløb oveni og er nu på sidste semester til at blive Logistikøkonom.
Kan i øvrigt ikke se relevansen i dit spørgsmål ?
aug 2013
- Burde nok have formuleret mig bedre og sagt at jeg synes din undersøgelse er useriøs (:
jan 2007
aug 2006
Jeg ville ganske enkelt ikke sige sandheden her, ikke på vilkår, det er alt for privat. Derudover tænker jeg, at den kontekst her gør, at folk tænker i hund og ikke tænker i livet generelt.
Hvilket gør, at dine resultater i den grad bliver misvisende.
aug 2013
Det er bestemt ikke det samme om du står ansigt til ansigt, der har folk større tendens til at sige sandheden og svare det første der falder dem ind, hvorimod på nettet kan de sidde og overveje deres spørgsmål + har større tendens til at "lyve". Ulempen ved at spørge ansigt til ansigt kan dog være at folk har det med at overdrive overfor venner eller hvem de er sammen med når de bliver spurgt, ex. ved spørgsmål ang. deres økonomi.
Jovist du finder folk med forskellige holdninger osv. men du tager stadigvæk udgangspunkt i et bestemt segment (målgruppe).
Så ja, ikke helt det samme mht oprindelsen.
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
Der er meget der spiller ind i om HF er "nemt/svært"; Forskellige undervisere, ens alder, om man er god mundtligt eller skriftligt, om man er udadvendt, om klassen er godt sammensat og så vidre.
Så ja, det var på grund af at jeg blev voldsomt provokeret af generaliseringen i dit indlæg. HF, HG, GYM, HH, teknisk skole - det er ikke noget der er "bare" eller "useriøst". Der vil altid være folk det synes det er svært og folk der synes det er nemt.
jan 2007
aug 2006
Det tager ikke lang tid og det giver bare et mere troværdigt resultat.
aug 2013
Men om HF er svært pga. undervisningsformer, social aktivitet, om man er god skriftlig eller mundtlig osv. Det har jo ikke noget med HF at gøre, men derimod bare generelt alt skolegang.
aug 2013
Jeg kommer bare med nogle gode tips, så kan du tage imod dem og forbedre din opgave, eller lade være.
"blev advaret om at det nok blive svært at få folk til at stoppe op, og bruge tid på vores spørgsmål"... aaaah.... Folk svarer gerne, det kræver bare at man præsentere sig ordentligt og kort. Jeg har lavet en del spørgeskemaer / undersøgelser igennem tiden og har aldrig haft problemer med at folk ikke har tid. Lyder lidt sløset i mine ører
jan 2007
https://www.surveymonkey.com/s/3SRWGDF
jan 2007
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
jan 2007
Spørgeskema :-)